Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je bent nog gemener dan ik dacht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Niet fokken met 12 jarigen ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Al-tijd voor mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Echt? Zou ze ook tijd voor mij hebben ?
Dat is kassa man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indrukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al-tijd voor mij!
Dus vast ook voor jou0900 8003 is haar nummer!
112 bel ik ook wel eens, maar die reageren vaak zo kribbigToon je ook eens wat belangstelling
Doen ze dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Dit is volgens mij de eerste keer in de bijna 9 jaar dat ik hier woon. Ze heeft maar 1 hond(je), maar heeft daar nog nooit iets voor betaald. Ik neem aan dat ze nu ook een boete zal krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doen ze dat nog?
Hoeveel honden heeft ze?
ik moet zo maar eens afsluiten
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indruk![]()
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
discussie? hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!
Jullie kennen hen ook??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logeren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |