blijven zitten is gewoon beschaafdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor in de praktijkNu blijf ik uit mezelf meestal wel zitten (als we een keer met zn allen eten én er is niks op tv natuurlijk
).
Das waar, maar uiteindelijk is dat toch nog helemaal goed gekomen hoorquote:
Heuj, dat doe ik ook wel als het lekker isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar ff eten maken, en als het lekker is eten we ons bordje leeg
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar ff eten maken, en als het lekker is eten we ons bordje leeg
Jij hebt de ava van dead-dollquote:
hellowquote:
Ik heb een random-avatar-script waar toevallig de ava van dead-doll tussen zitquote:
Tieten, nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Ik heb een random-avatar-script waar toevallig de ava van dead-doll tussen zit![]()
Mwoa ik heb net een gesprek van een uur achter de rug met een vriendin van een huisgenote van me. Die wilde even langs komen met haar stagebegeleider om wat vragen te stellen over veranderende regelgeving en wat ik er van vond. Best natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ik heb net een gesprek van een uur achter de rug met een vriendin van een huisgenote van me. Die wilde even langs komen met haar stagebegeleider om wat vragen te stellen over veranderende regelgeving en wat ik er van vond. Best natuurlijk
Bleek dat ze een verzekering kwamen verkopen
Niet echt waar ik behoefte aan had
quote:
was het lekker?quote:
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]das wel ff bagger
misbruik van het goede vertrouwen
Hij zei bier!! Hét teken dat de beste tijd van de dag aanbreektquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horen
ff bier halen nu
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horen
ff bier halen nu
Gij zijt in het bezit van meer dan genoegch van des heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend menschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Genoeg in huis!![]()
"Amen"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gij zijt in het bezit meer dan genoegch van het heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend mensch![]()
Ow je hebt het niet echt begrepen hequote:
Dat lag teveel voor de handquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow je hebt het niet echt begrepen heHet juiste antwoord was geweest: 'Prooscht"'
Das ook wel zo, maar het had iets beter aangesloten op wat ik zei natuurlijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dat lag teveel voor de hand![]()
Het ging toch over bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:20 schreef kanaiken het volgende:
*bijbels doet
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Of heb ik het nog niet helemaal begrepen?
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaatquote:
Welke zinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaat
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]Tsk tsk, assertiviteit, weet je nog?
haalze
ja iets over hemels gerstenat of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaat
Ik weet het, het is schandalig dat je per week meer moet werken dan dat je vrij hebtquote:
Dat staat er alquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Gizmore het volgende:
Gij zijt in het bezit van meer dan genoegch van des heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend mensch![]()
Precies, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet het, het is schandalig dat je per week meer moet werken dan dat je vrij hebt
Dat lijkt zo maar je hoeft niet bang te zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht even vandaag dat het ging regenen
Dan had ik Speedy aansprakelijk moeten stellen![]()
Nope, het leek echt even te gaan regenen, maar het bleef gelukkig droog inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt zo maar je hoeft niet bang te zijn hoor
Want dat gebeurde niet
Evening Stuartquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, het leek echt even te gaan regenen, maar het bleef gelukkig droog inderdaad![]()
Ja kijk, jij begreep m tenminste.. Kan ik van die Kanaiken niet zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |