Hoe lang zit je hier zelf dan al?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Heej Alicey, jouw nog niet eerder gezien hier.
Pas maar op, voor je het weet kom je tot de ontdekking dat je geen leven hebt, en moet je de feiten onder ogen zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
500e post in mijn nog korte Fok!-carriere
![]()
dit hele topic lang mogen jullie me feliciteren
* Zich van blijdschap wenend ter aarde werpt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duderinnetje! *in armen vliegt*
Ik was een beetje overal en nergens denk ik.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Anderhalve (-anderhalf volgens mij) maand.![]()
Ik ben newbie, hier.
Tot ontsteltenis van velen is het zo dat onkruid niet vergaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Zich van blijdschap wenend ter aarde werpt *
Ik dacht dat je nooit meer terug zou komen!!!
Dat had ik toch al niet en daarom vond ik dat ik hier wel goed zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet kom je tot de ontdekking dat je geen leven hebt, en moet je de feiten onder ogen zien.
* Op kalender kijkt waar alle dagen dat Alicey er was met een hartje staan aangeduid *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok.Dan ben ik hier dus al anderhalve maand of langer niet geweest.
Je hebt je er al bij neergelegd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik toch al niet en daarom vond ik dat ik hier wel goed zat
* Alicey armen om Duderinnetje heen slaat en meehuilt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Op kalender kijkt waar alle dagen dat Alicey er was met een hartje staan aangeduid *
Klopt!
* Weer in huilen uitbarst *
Ja nu is het klaar met dat gejank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey armen om Duderinnetje heen slaat en meehuilt.
Jij begon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nu is het klaar met dat gejank.![]()
Bier.
Je moet wat he... Kan natuurlijk geen vrienden gaan maken ofzo, want dan zou ik een leven krijgen en dat is natuurlijk nergens goed voorquote:
Wat is er mis met bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij begon.En als er iemand begint moet ik altijd meedoen.
Bier.
Nee, dan hoor je hier inderdaad niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moet wat he... Kan natuurlijk geen vrienden gaan maken ofzo, want dan zou ik een leven krijgen en dat is natuurlijk nergens goed voor![]()
Niets hoor, maar ik vind het zelf alleen drinkbaar als de mussen dood van het dak vallen, en het speciaal bier is.quote:
Neehoor, ik heb voor de rest een vrij brede smaak. Whisky is de favoriet, dat dan weer wel.quote:O zeker alleen champie voor mevroi
Ik voel me al helemaal thuis hier tussen alle andere mensen zonder sociaal levenquote:
* Bel whisky inschenkt en aanreikt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik vind het zelf alleen drinkbaar als de mussen dood van het dak vallen, en het speciaal bier is.
[..]
Neehoor, ik heb voor de rest een vrij brede smaak. Whisky is de favoriet, dat dan weer wel.
Contact met lotgenoten doet goed he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik voel me al helemaal thuis hier tussen alle andere mensen zonder sociaal leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |