quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
Aardige mensen zijn populair blijkbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen hen ook??
Wat is de wereld toch klein![]()
ik wil ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logeren![]()
![]()
Kan maar zo hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
wil je mijn nummer ook eens bellen dan?
Veel plezierquote:
Jij mag best een tijdje blijven logeren hoorquote:
Gewoon vaak genoeg 112 bellen, ook gewoon doorgaan als ze zeggen dat je moet stoppenquote:
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef Shreever het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Ik ben te lui om terug te lezen
oh..val ik dan buiten de boot ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveer![]()
Ik geloof dat ik dat ook niet wil wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil, denk ik , niet weten hoeveel vaste lurkers er zijn![]()
Stelletje gluurders
Als jij vindt dat je een sociaal leven hebt.. dan val je inderdaad buiten de boot hierquote:
Het was ook een beetje ironisch bedoeld denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
sorry verkeerde nummer
vaste bezoeker zo wanhopig is mijn leven nou ook weer niet![]()
Het scheelt dat mijn sociale leven een parttime aanstelling heeft, dus ik pas er nog wel een klein beetje bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je een sociaal leven hebt.. dan val je inderdaad buiten de boot hier![]()
![]()
In dat geval zit je *hier* goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn sociale leven een parttime aanstelling heeft, dus ik pas er nog wel een klein beetje bij![]()
* MutZ geeft Shreever een knuffelquote:
Die kan ik wel gebruikenquote:
Sinds wanneer behoor jij tot het welkomstcomité?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zit je *hier* goedWelkom in dit topic
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveer![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:29 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die kan ik wel gebruiken![]()
Top trouwens dat je zusje weer thuis is![]()
Zelfbenoemdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoor jij tot het welkomstcomité?
quote:
Ga bomen knuffelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
* Pakspul voelt zich jaloers en ook buitengesloten
Wees er trots opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zelfbenoemden dan vooral omdat ik hier al zo'n beetje de halve dag zit te posten
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef Shreever het volgende:
Ik had vanmiddag 2 jongemannen van Tele2 aan de deur, netjes in het pak met een stropdasje om, zegt de kleine;"Hé, met van die strikjes om kunnen jullie wel met elkaar trouwen."
Ik snap hem nietquote:Daarna gingen we even een stukje wandelen en in het trappenhuis kwamen we onze onderbuurvrouw tegen; "Wij zijn toch jouw onderburen? En jij hebt toch heeeel veel kinderen ofzo?"
Ik heb me rot gelachen
En alleen haar bloeddruk is nog niet in orde? Of zijn er meer dingen die nog niet helemaal okee zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
Ze is idd weer thuis... Na 3 weken ipv 5 dagen... Maar goed, ze is er weer
kwartetterquote:
Heuj, dat ben ik ookquote:
eetzequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik ookAlleen ga ik nu eten, kom vanavond jullie wel weer vervelen
Ik vond m wel grappig eigenlijkquote:
Eetzequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik ookAlleen ga ik nu eten, kom vanavond jullie wel weer vervelen
bloeddruk is nog 130 om 93...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
En alleen haar bloeddruk is nog niet in orde? Of zijn er meer dingen die nog niet helemaal okee zijn![]()
Dat ben ik alquote:
Hopelijk komt het allemaal goed, jullie zijn in ieder geval weer een stapje dichterbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
bloeddruk is nog 130 om 93...
Voor de rest veel hoofdpijn (is waarschijnlijk spanningshoofdpijn / migraine) en moe/brak/verrot door alle inspanningen... Tis nu afwachten of de medicijnen op de langere termijn het blijven doen en of het effect heeft gehad...
Stiekem toch es proberenquote:
Dus misschien als ik meer zou kwartetten zou ik minder roken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Stiekem toch es proberen
Kwartetten is als roken
Iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hopelijk komt het allemaal goed, jullie zijn in ieder geval weer een stapje dichterbij
Hoi Renéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef Renesite het volgende:
hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |