Renéquote:
niveau... Dat woord ga ik ff opzoeken in het woordenboekquote:
hoiquote:
Nou heerlijk dat je haar weer lekker bij je hebt toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Alleen is haar haar bloeddruk nog veel te hoog, maar dat was geen reden om haar te houden...
Uhm je praat al dagen met mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
AMD64? Ik wist niet dat jij tegenwoordig nog iets post op fok?!
Echt welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou heerlijk dat je haar weer lekker bij je hebt toch?
Beter kijkenquote:
Ah de nijnen! Die zijn net een paar dagen geleden herenigd (nadat Blizzy eerst binnen bleef na de castratie en daarna na de ooroperatie) en nu de hormonen uit de lucht zijn, zijn ze weer helemaal dikke vriendjes. Echt hepie en hepie: ze zijn constant bij elkaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de konijnen Dude? Het laatste dat ik gelezen heb is dat je babynijntjes verwachtte (nou ja, mevrouw konijn dan) en dat er bij Dinges een hap uit zijn oor was... Heb ik babynieuws gemist
wieso??quote:
is goed, begin maarquote:
Fijn is dat! Met de ene zus heb je dat meer dan met de andere inderdaad, dat herken ik wel. Nou, des te beter dat jullie dan weer lekker samen kunnen trutten en ouwehoeren en andere zusjeszaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Echt wel
Best vaag is dat... Ik heb met haar iets wat ik met m'n andere zusje totaal niet heb... Wij begrijpen elkaar met een half woord en kunnen het altijd super vinden...
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn is dat! Met de ene zus heb je dat meer dan met de andere inderdaad, dat herken ik wel. Nou, des te beter dat jullie dan weer lekker samen kunnen trutten en ouwehoeren en andere zusjeszaken.
dan baal jequote:
Vast welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')
Maar het gaat ook wel over echte meidenzaken...
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar jaMaar het was dan ook sarcastisch bedoelt..
Fijn dat ze het nu zonder gevolgen gezellig met elkaar kunnen hebbenquote:
Jammer als je dat uit moet leggenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das waar jaMaar het was dan ook sarcastisch bedoelt..
Hee doe es liev tegen de mannekequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, het blijft AMD64 natuurlijk.. Beetje jammer![]()
mooie fotoosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
goh![]()
Hij doetut !!
[afbeelding]
[afbeelding]
stop nou t nog kan!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik hou me nog inIk ben trouwens vlakbij mn 500e post
![]()
Ik ga zo nog wel ff leren, maar dan wil ik natuurlijk wel al die mijlpaal bereikt hebbenquote:
Dat je de moeite nog neemtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, het blijft AMD64 natuurlijk.. Beetje jammer![]()
Maar kennelijk wel goed op de hoogte....quote:
Ah, dus ook wel over bier en tieten en zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar het gemiddeld over gaat: 'heb je de nieuwe porsche gezien?? Die is zó gaaf' of 'feyenoord heeft gescoord' (waar ik dan op reageer met: 'zei je gestoord?? Feyenoord is idd gestoord')
Maar het gaat ook wel over echte meidenzaken...
Hoezo dat? Ik lees wel redelijk veel hier, maar nog niet echt lang.. Pas eigenlijk een maand echt aanwezig hier. Begin nu pas een beetje te posten overal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |