Evening Leoniekequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
En ik ben er ook weer helemaal![]()
Thuisgekomen van het werk en nu lekker met de beentjes omhoog vanavond, in de zetel, lekker niets doen
Rust![]()
Roosjequote:
Hoezo??quote:
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleurquote:
Wat had je gemaakt danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
ze krijgen geen straf nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
Kennelijkquote:
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |