Evening Leoniekequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
En ik ben er ook weer helemaal![]()
Thuisgekomen van het werk en nu lekker met de beentjes omhoog vanavond, in de zetel, lekker niets doen
Rust![]()
Roosjequote:
Hoezo??quote:
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleurquote:
Wat had je gemaakt danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
ze krijgen geen straf nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
Kennelijkquote:
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lofquote:
Zonde van je werkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lof.
Nee, wat zou ik daar nou mee kunnen bereikenquote:
Maar dat is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lof.
Ja, en ik had al geen zin om te kokenquote:
wij moesten vroeger altijd ons bord leegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, wat zou ik daar nou mee kunnen bereiken. Ik ben gestopt met me druk te maken over wat ze eten, baal alleen als ze helemaal niks eten behalve hun vlees en vla.... En nee, ze snoepen niet teveel.
Dan word je er helemaal niet vrolijk vanquote:
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon lekker
Hier ist vanavond alleszins ook bloemkool![]()
Vroeger werd mijn bord bewaard als ik mijn eten niet op at, kreeg ik het bij de volgende maaltijd of als ik honger had terug voorgeschoteld
En gelijk heb jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.
Meestal was ik daar niet tevreden ovr hoor als mijn bord bewaard werd... Als ik iets niet opat was het gewoon omdat ik het niet graag at, verschrikkelijk dus als het daar de volgende dag terug staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal was ik daar niet tevreden ovr hoor als mijn bord bewaard werd... Als ik iets niet opat was het gewoon omdat ik het niet graag at, verschrikkelijk dus als het daar de volgende dag terug staat
Maar nu ga ik eten
Doei
Tja, tijden veranderenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij moesten vroeger altijd ons bord leegeten
Moet je z'n profiel ff checken hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:27 schreef Troel het volgende:
Wie is de nieuwe user eigenlijk?
Wat streng, daar zijn mn ouders maar mee gestopt toen ik in algehele hongerstaking ging ooitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, tijden veranderen. We hebben hier ons aandeel etensdrama's wel gehad (tot op het punt dat ik zelfs mijn geduld niet meer kon bewaren
). Sinds we ermee gestopt zijn om ons druk te maken over hoeveel en of ze wel eten is het stukken gezelliger aan tafel. Bovendien scheppen ze zelf niet op, dus kan ik ook niet voelen of ze vol zitten. Als ze zelf opscheppen moeten ze wel hun bord leegeten.
En of ze nou eten of niet, ze blijven aan tafel tot iedereen klaar is(dat vinden we dan wel weer belangrijk).
Eet smakelijk Stuquote:
OKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, tijden veranderen. We hebben hier ons aandeel etensdrama's wel gehad (tot op het punt dat ik zelfs mijn geduld niet meer kon bewaren
). Sinds we ermee gestopt zijn om ons druk te maken over hoeveel en of ze wel eten is het stukken gezelliger aan tafel. Bovendien scheppen ze zelf niet op, dus kan ik ook niet voelen of ze vol zitten. Als ze zelf opscheppen moeten ze wel hun bord leegeten.
En of ze nou eten of niet, ze blijven aan tafel tot iedereen klaar is(dat vinden we dan wel weer belangrijk).
Wat vind je precies streng, het feit dat ze hun bord niet leeg hoeven te etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat streng, daar zijn mn ouders maar mee gestopt toen ik in algehele hongerstaking ging ooit![]()
Trouwens: ik ben er weer maar dat hadden jullie al door natuurlijk
Nee, de wijkzuster heeft me verteld dat ze, als je alles opschrijft wat ze gedurende de dag eten, je ten eerste verrast zult zijn over wat ze uiteindelijk eten en ten tweede dat dat ruim voldoende isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
OK
Maar ben je niet bang dat ze nu, wanneer je iets maakt wat ze liever niet eten, te weing voedingsstoffen binnen krijgen?
ok, ik ben gerustgesteldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, de wijkzuster heeft me verteld dat ze, als je alles opschrijft wat ze gedurende de dag eten, je ten eerste verrast zult zijn over wat ze uiteindelijk eten en ten tweede dat dat ruim voldoende is.
Ze drinken hier weinig zoete rommel (hebben liever melk), moeten iig een boterham met vlees/kaas eten en snoepen weinig.
Nou dat doe je soms toch nog wel, als ze zelf opscheppen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat vind je precies streng, het feit dat ze hun bord niet leeg hoeven te eten
gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Gizmore het volgende:
Maar ook dat je per se aan tafel moet blijven zitten, dat hoefde ik meestal niet..
Dat viel best mee hoor in de praktijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |