Thuis kreeg ik gewoon 7 delen naast elkaar, snap niet waarom hier nietquote:
Nee, wij hebben een schoonmaaksterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je smorgens binnenkomt er een ondefinieerbare putlucht hangt?
Inderdaad ook last van, maar bij mij komt het denk ik omdat mn stagebegeleider regelmatig zit te scheitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je smorgens binnenkomt er een ondefinieerbare putlucht hangt?
nee ik poets mn tanden altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Nee...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher je fotoboekquote:
jepsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ben jij dat fisher?
Tja, ik ben een monster zonder waarde dus hoeveel zou ik kunnen krijgen?quote:
Ik denk dat het te laat isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ze eens even op hun verantwoordelijkheidsgevoel wijzen
Dan krijg je juist heel veelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, ik ben een monster zonder waarde dus hoeveel zou ik kunnen krijgen?
hoezo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ze eens even op hun verantwoordelijkheidsgevoel wijzen
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebbenquote:
Bij de aardappelsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebben
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebben
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepen
och, ik ben 't gewentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op zo'n manier je kind de grote, boze wereld insturen![]()
de rechter is coolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepen
jij hebt dat ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
dames.. waarom hebben jullie wel dit icoontje: [afbeelding] .. en ik niet![]()
Omdat je geen fotoboek hebt ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
tja, maar doccie is ook cool!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb het altijd al geroepen; sporten is gevaarlijk! En eindelijk heb ik dan gelijk gekregen:
Gymles blijkt gevaarlijkste onderdeel op school
Op complex zn fotoboek heb ik ook al de FIPOquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
Echt wel, kun je weer een paar weken thuis blijvenquote:
Nee, das waar.. daarom heb ik 'm nog nooit gebrokenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op complex zn fotoboek heb ik ook al de FIPO
Ik weet ineens ook weer waarom dat nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee, das waar.. daarom heb ik 'm nog nooit gebroken
zaalvoetbalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
En wat heeft iedereen gisteravond gedaan?
Opeens heb je 't....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet ineens ook weer waarom dat nooit gedaan heb![]()
Der Untergang gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Ehmz, een hoop gezeur aangehoord..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Op fok gezeten samen met jitzquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Temptation Island & Beter in bed gekeken1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen levenquote:
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maartquote:
waarom vind ik dat ergens niet ergquote:vandaag dus ook geen dagcijfers, wellicht morgen weer
Weet je het zeker ? ik zou het nog een keer controleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maart
Ja, half maart![]()
Ik heb ook nooit verkondigd dat ik dat wel hadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen leven
En wij komen met z'n alle beschuit met muisjes etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maart
Ja, half maart![]()
Omdat je geen bevestiging wilt van het feit dat je gisteren niets hebt gedaanquote:
nee dat klopt, jij hebt je fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit verkondigd dat ik dat wel had![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen!
geitje, wat was temptation island weer spannend he....
sssst...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat je geen bevestiging wilt van het feit dat je gisteren niets hebt gedaan
Ik heb het dit keer ook half gezienquote:
Het einde was het beste, wat een kneus die Svenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer ook half gezien
Eerst gaat ie bijna janken en dan is het ineens, oke dan niet ! je hebt het verspeeld meissiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Het einde was het beste, wat een kneus die Sven![]()
het zijn allemaal kneuzen, je doet toch niet mee aan zo'n programmaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Het einde was het beste, wat een kneus die Sven![]()
Dat was echt de meest kansloze opmerking die ik heb gehoord in al die weken TIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerst gaat ie bijna janken en dan is het ineens, oke dan niet ! je hebt het verspeeld meissie
M'n stageverslag verbeterdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
M'n stageverslag verbeterd![]()
Mogge everyone![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Jaaah en sven is echt zo'n zaadje! die wordt ook nog wel kei hard gedumpt door Gabyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen!
geitje, wat was temptation island weer spannend he....
Morningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Ik heb al hardstikke veel open staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Goed, goed, laat ik dan maar eens word openen
Dat was ik ook net van plan jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
ik open dan wel ff excelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Oe, nu zeker 15min rusten!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
De ena-laatste (hoe schrijf je dat eigenlijk?) weekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!
nepstagiairquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag maar tot 12 uur stage![]()
Daarna wel naar school![]()
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was echt de meest kansloze opmerking die ik heb gehoord in al die weken TI![]()
Morgen m´n laatste dagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ena-laatste (hoe schrijf je dat eigenlijk?) week
Ach, ik kom nog wel eens buurten, maar niet van 9 tot 5quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzo![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaan![]()
welnee, ik ben er dan nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzo![]()
Eerder van 12 tot 1 ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik kom nog wel eens buurten, maar niet van 9 tot 5![]()
He! Wil je mij niet vergelijken met dat soort figuren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachten![]()
Haha jah sven kwam met die opmerkingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachten![]()
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Poehee, ik heb zojuist mn ladeblok geopend. Ik moet even bijkomen
Hallo, let jij eens op!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
* ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blok
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaan![]()
Stelletje paupersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blok
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!![]()
je bedoelt kladblok, word was te duur voor julliequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Kenny is toch die gast die de eerste avond al met een ander in bed lag ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!![]()
net als jerry springerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..
Met Rowena jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kenny is toch die gast die de eerste avond al met een ander in bed lag ?
hmm, hoe zou dat bij ons zitten?quote:Hart
Mensen met een saaie baan kunnen beter op zoek gaan naar opwindender werk, voordat zij zich letterlijk dood vervelen. Door regelmatig en eentonig werk kan het hart namelijk in een onveranderlijk snel ritme gaan kloppen en dat kan weer leiden tot hartkwalen. Dat hebben Britse onderzoekers maandag gemeld. Mannen met laaggeschoold werk zonder veel invloed op hun dagelijkse werkzaamheden, blijken een snellere en minder variabele hartslag te hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
K*t, hij heeft me doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
je bedoelt kladblok, word was te duur voor jullie![]()
Het leven is één grote soapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanafquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die mannen zijn allemaal erg. kenny moet maar flink hard gedumpt worden. en sven moet alleen over blijven
en carlijn moet verder gaan met ruben
en sally met de barmanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die mannen zijn allemaal erg. kenny moet maar flink hard gedumpt worden. en sven moet alleen over blijven
ik vind Erik en Marloes wel bij elkaar passenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
GTSTquote:
tot vroegerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Nou, ik ben de spullen klaarzetten voor m'n presentatie.
Tot later
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Tot later
Mag ik dan wel één ding duidelijk maken vóórdat de discussie losbarst?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanaf
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Tot later
Nou eehmz, ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik dan wel één ding duidelijk maken vóórdat de discussie losbarst?
Ik ben wel een man (jaja, je zou het niet zeggen) en ik ga niet vreemd (ja, het klinkt ongeloofwaardig, ik weet het)
Je blijft trouw aan je chiquita....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben wel een man (jaja, je zou het niet zeggen) en ik ga niet vreemd (ja, het klinkt ongeloofwaardig, ik weet het)
das waar, nog 3,5 weekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar wij vervelen ons maar kort.
één keer kijken telt inderdaad niet meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanaf
toen iedereen mij aan 't quoten was en niets toevoegdequote:
Het zit je wel hoog hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
toen iedereen mij aan 't quoten was en niets toevoegde
ik heb 't ook 1x gezien, maar toen had ik m'n aandacht bij andere dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
één keer kijken telt inderdaad niet mee![]()
wel als je bij temptation island zou zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
We volgden allemaal ons grote voorbeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee hoor, het doet me goed om te weten dat m'n uitspraken zo gewaardeerd wordenquote:
Daar zou ik dus nooit aan meedoen (en nee, ik zou ook niet door de voorronden komenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel als je bij temptation island zou zitten
"je bent ook maar een man"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja, daar zal ik dus nooit aan meedoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Te laat, hij is weer wegquote:
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook maar een man
Fijn dat we zo gewaardeerd worden![]()
De maatschappij, dat ben jijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappij
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
zeikerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
Dan had je maar wat minder hier moeten zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
*maak me zorgen om m´n eindopdracht/scriptie
Have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
precies, neem een voorbeeld aan Tearquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had je maar wat minder hier moeten zitten
Ligt het niet aan...ik had ´m af..maar heb zoooveel commentaar gekregen, en begrijp er geen *** vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat zou kunnen helpen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vraag om verduidelijking danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ligt het niet aan...ik had ´m af..maar heb zoooveel commentaar gekregen, en begrijp er geen *** van
Die moeten er ook zijn anders kan ik m'n hobby niet uitoefenenquote:
Hij heeft het er nog echt in gezet ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn anders kan ik m'n hobby niet uitoefenen
Nee ik kom hier zeldenquote:
't is ook echt m'n hobbyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft het er nog echt in gezet ook![]()
Samenvatting graag ....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
* vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Samenvatting graag ....
Is dit een boeiende tekst om te lezen of zeg je van nou nee laat maar
Het is geen boeiende tekst. Het is de tekst die ik zojuist in mn verslag geplakt heb. En dat wilde ik even met jullie delen, leuk hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Samenvatting graag ....
Is dit een boeiende tekst om te lezen of zeg je van nou nee laat maar
GO MEGTER!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Laatste post voor presentatie, nu gaat het gebeuren![]()
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is geen boeiende tekst. Het is de tekst die ik zojuist in mn verslag geplakt heb. En dat wilde ik even met jullie delen, leuk hé?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
Ik ga ook maar ´s kijken of ik wat kan doen ....dag dag
Succes!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
doe dat, haal diep adem.. helpt altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb alweer genoeg van mn verslag aanpassen, ik moet echt even bijkomen
ach daar moet je jezelf niet zo druk om maken, gewoon langs je heen laten gaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ergerde me trouwens gisteren bij de lunch helemaal dood. jullie weten dat ik mijn eigen lunch meeneem he () gisteren dus weer. Maar we hadden vergadering en gingen daarna met zn allen lunchen. Waren allemaal luxe broodjes en lekker beleg en de directeur en aandeelhouder aten ervan mee (die betalen ook geen lunchgeld hoor!) mocht ik gewoon geen luxe broodje... echt belachelijk!!!
Dat is inderdaad wel heel belachelijk....... ik zou meteen ophouden met stagequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ergerde me trouwens gisteren bij de lunch helemaal dood. jullie weten dat ik mijn eigen lunch meeneem he () gisteren dus weer. Maar we hadden vergadering en gingen daarna met zn allen lunchen. Waren allemaal luxe broodjes en lekker beleg en de directeur en aandeelhouder aten ervan mee (die betalen ook geen lunchgeld hoor!) mocht ik gewoon geen luxe broodje... echt belachelijk!!!
Rustig aan he..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb alweer genoeg van mn verslag aanpassen, ik moet echt even bijkomen
Ja, ach. Zo gaat het..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Werk zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Rustig aan he..
Nah goed, ik ga weer ff verder!![]()
![]()
en bedankt he, nu ik dat zie begin ik ook te gapen.....quote:
ja 't is nogal fijn als je dat zelf ook doetquote:
tis toch belachelijk dat ik erop aan wordt gekeken dat ik mn eigen lunch meeneem. zij verdienen wel 6 keer zoveel als ik, zij kunnen dat geld makkelijk missen... ik vond het echt zo raar dat zij zich daardoor aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach daar moet je jezelf niet zo druk om maken, gewoon langs je heen laten gaan...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja 't is nogal fijn als je dat zelf ook doet
Ja natuurlijk is het belachelijk.. maar wat kan je eraan doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis toch belachelijk dat ik erop aan wordt gekeken dat ik mn eigen lunch meeneem. zij verdienen wel 6 keer zoveel als ik, zij kunnen dat geld makkelijk missen... ik vond het echt zo raar dat zij zich daardoor aangevallen voelen.
maar vandaag heb ik een uitgebreide lunch mee. tomatenbrood met feta, tomaat, olijven en kappertjes. dat zal ze leren
alleen vrouwen in een bedrijf leidt tot k*tnijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het belachelijk.. maar wat kan je eraan doen?
Dat zullie zich daardoor aangevallen voelen is toch hun probleem, jij neemt lekker je eigen bammetjes mee
Oe, laten we maar stoppen over eten.. straks krijg ik nog honger
Dat wist ik al jaaarenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alleen vrouwen in een bedrijf leidt tot k*tnijd
tatatata-tatata-tatatata-tatatatataquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga jullie eventjes wat nostalgie bijbrengen:
[afbeelding]
Neeeeeeeeee dat wil ik ook!!! Waar haal jij tomatenbrood? Of maak je t zelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis toch belachelijk dat ik erop aan wordt gekeken dat ik mn eigen lunch meeneem. zij verdienen wel 6 keer zoveel als ik, zij kunnen dat geld makkelijk missen... ik vond het echt zo raar dat zij zich daardoor aangevallen voelen.
maar vandaag heb ik een uitgebreide lunch mee. tomatenbrood met feta, tomaat, olijven en kappertjes. dat zal ze leren
A-teamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
I love it when a plan comes togetherquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
tatatata-tatata-tatatata-tatatatata
the a team
B.A.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
keek ik altijd met mn vader en zus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[afbeelding]
zelf gemaakt. en het was mislukt, waardoor het brood nu alleen maar meer naar gedroogde tomaten smaaktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:51 schreef IJlien het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat wil ik ook!!! Waar haal jij tomatenbrood? Of maak je t zelf?
die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk om te zien dat mijn post zoveel emoties losmaakt bij iedereen..
Mja, wat wil je ook met the a-teamquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat leuk om te zien dat mijn post zoveel emoties losmaakt bij iedereen..
knightrider met kittquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat dacht je hiervan
afbeelding
hmmm plaatjes ben ik nog steeds niet goed in
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat dacht je hiervan
afbeelding
hmmm plaatjes ben ik nog steeds niet goed in
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn zus was vroeger verliefd op david hasselhof (en op adriaan van bassie&adriaan)
kutfilmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
*Fisher gaat trouwens zaterdag eindelijk naar StarWars III
owwwww het water loopt me echt in de mond.. en dan ook nog met tomaat en feta.. menn.. nou nu ga ik echt weg! ik ga wel een droog koekie halen hihiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zelf gemaakt. en het was mislukt, waardoor het brood nu alleen maar meer naar gedroogde tomaten smaakt
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
*Fisher gaat trouwens zaterdag eindelijk naar StarWars III
The Dukes!!!quote:
wie wilde dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wou altijd kitt als auto wanneerik groot was
De B&A Boys gaan er teeeeeeeegenaan de B&A Boys die kan je nieeeeeeeeeet verslaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn zus was vroeger verliefd op david hasselhof (en op adriaan van bassie&adriaan)
ik heb dat topic idd ook gezien jah.. laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
je moet je vriendin meenemen, dat stond als tip op het forum![]()
je mag wel een hapjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
owwwww het water loopt me echt in de mond.. en dan ook nog met tomaat en feta.. menn.. nou nu ga ik echt weg! ik ga wel een droog koekie halen hihibye bye
owjah, was ook cool... alleen wel eentonigquote:
Zo weinig eten voor een hele dag. Er zit hier ook een andere stagiaire en die leeft de hele dag op thee en 2 crackersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je mag wel een hapje
haal ook een koekie voor mij. ik ben mn appel vergeten dus moet nu de hele dag doen met dat broodje
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb dat topic idd ook gezien jah.. laat ik dat maar niet doen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Fokkedop het volgende:
Heren, tip 1: Ga nooit met je vriendin naar een starwars film.
Opmerking 1:
Ik vind die apparaatjes wel cool
Opmerking 2:
Maar wie is die darkraver dan?
Opmerking 3:
Wat doet dat kleine groene poppetje er nou in.
Haar feiten:
C3po is een homo (heeft ze opzich nog wel gelijk in)
En of skywalker wat creme kon gebruiken voor zijn verbrandingen![]()
hoe hou je 't volquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo weinig eten voor een hele dag. Er zit hier ook een andere stagiaire en die leeft de hele dag op thee en 2 crackers![]()
dat is best vol te houdn. nadeel is alleen dan dat als je normaal gaat eten je onwijs aankomt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |