Nee, wij hebben een schoonmaaksterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je smorgens binnenkomt er een ondefinieerbare putlucht hangt?
Inderdaad ook last van, maar bij mij komt het denk ik omdat mn stagebegeleider regelmatig zit te scheitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je smorgens binnenkomt er een ondefinieerbare putlucht hangt?
nee ik poets mn tanden altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Nee...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher je fotoboekquote:
jepsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
Ben jij dat fisher?
Tja, ik ben een monster zonder waarde dus hoeveel zou ik kunnen krijgen?quote:
Ik denk dat het te laat isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ze eens even op hun verantwoordelijkheidsgevoel wijzen
Dan krijg je juist heel veelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
Tja, ik ben een monster zonder waarde dus hoeveel zou ik kunnen krijgen?
hoezo?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal ze eens even op hun verantwoordelijkheidsgevoel wijzen
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebbenquote:
Bij de aardappelsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebben
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zal 't er eens vanavond met ze over hebben
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepen
och, ik ben 't gewentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op zo'n manier je kind de grote, boze wereld insturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |