de rechter is coolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En als ze het niet onderling willen regelen moet je ze maar voor de rechter slepen
jij hebt dat ook hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
dames.. waarom hebben jullie wel dit icoontje: [afbeelding] .. en ik niet![]()
Omdat je geen fotoboek hebt ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
tja, maar doccie is ook cool!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb het altijd al geroepen; sporten is gevaarlijk! En eindelijk heb ik dan gelijk gekregen:
Gymles blijkt gevaarlijkste onderdeel op school
Op complex zn fotoboek heb ik ook al de FIPOquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:57 schreef c0mpleX het volgende:
Echt wel, kun je weer een paar weken thuis blijvenquote:
Nee, das waar.. daarom heb ik 'm nog nooit gebrokenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Op complex zn fotoboek heb ik ook al de FIPO
Ik weet ineens ook weer waarom dat nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee, das waar.. daarom heb ik 'm nog nooit gebroken
zaalvoetbalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
En wat heeft iedereen gisteravond gedaan?
Opeens heb je 't....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet ineens ook weer waarom dat nooit gedaan heb![]()
Der Untergang gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Ehmz, een hoop gezeur aangehoord..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Op fok gezeten samen met jitzquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
Temptation Island & Beter in bed gekeken1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen levenquote:
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maartquote:
waarom vind ik dat ergens niet ergquote:vandaag dus ook geen dagcijfers, wellicht morgen weer
Weet je het zeker ? ik zou het nog een keer controleren als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maart
Ja, half maart![]()
Ik heb ook nooit verkondigd dat ik dat wel hadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja, sommige mensen hebben nou eenmaal geen leven
En wij komen met z'n alle beschuit met muisjes etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
juli, augustus, september, oktober, november, december, januari, februari, maart
Ja, half maart![]()
Omdat je geen bevestiging wilt van het feit dat je gisteren niets hebt gedaanquote:
nee dat klopt, jij hebt je fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit verkondigd dat ik dat wel had![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen!
geitje, wat was temptation island weer spannend he....
sssst...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat je geen bevestiging wilt van het feit dat je gisteren niets hebt gedaan
Ik heb het dit keer ook half gezienquote:
Het einde was het beste, wat een kneus die Svenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer ook half gezien
Eerst gaat ie bijna janken en dan is het ineens, oke dan niet ! je hebt het verspeeld meissiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Het einde was het beste, wat een kneus die Sven![]()
het zijn allemaal kneuzen, je doet toch niet mee aan zo'n programmaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Het einde was het beste, wat een kneus die Sven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |