quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn zus was vroeger verliefd op david hasselhof (en op adriaan van bassie&adriaan)
kutfilmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
*Fisher gaat trouwens zaterdag eindelijk naar StarWars III
owwwww het water loopt me echt in de mond.. en dan ook nog met tomaat en feta.. menn.. nou nu ga ik echt weg! ik ga wel een droog koekie halen hihiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zelf gemaakt. en het was mislukt, waardoor het brood nu alleen maar meer naar gedroogde tomaten smaakt
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
*Fisher gaat trouwens zaterdag eindelijk naar StarWars III
The Dukes!!!quote:
wie wilde dat niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wou altijd kitt als auto wanneerik groot was
De B&A Boys gaan er teeeeeeeegenaan de B&A Boys die kan je nieeeeeeeeeet verslaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn zus was vroeger verliefd op david hasselhof (en op adriaan van bassie&adriaan)
ik heb dat topic idd ook gezien jah.. laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
![]()
je moet je vriendin meenemen, dat stond als tip op het forum![]()
je mag wel een hapjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
owwwww het water loopt me echt in de mond.. en dan ook nog met tomaat en feta.. menn.. nou nu ga ik echt weg! ik ga wel een droog koekie halen hihibye bye
owjah, was ook cool... alleen wel eentonigquote:
Zo weinig eten voor een hele dag. Er zit hier ook een andere stagiaire en die leeft de hele dag op thee en 2 crackersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je mag wel een hapje
haal ook een koekie voor mij. ik ben mn appel vergeten dus moet nu de hele dag doen met dat broodje
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb dat topic idd ook gezien jah.. laat ik dat maar niet doen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:24 schreef Fokkedop het volgende:
Heren, tip 1: Ga nooit met je vriendin naar een starwars film.
Opmerking 1:
Ik vind die apparaatjes wel cool
Opmerking 2:
Maar wie is die darkraver dan?
Opmerking 3:
Wat doet dat kleine groene poppetje er nou in.
Haar feiten:
C3po is een homo (heeft ze opzich nog wel gelijk in)
En of skywalker wat creme kon gebruiken voor zijn verbrandingen![]()
hoe hou je 't volquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo weinig eten voor een hele dag. Er zit hier ook een andere stagiaire en die leeft de hele dag op thee en 2 crackers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |