Dat was echt de meest kansloze opmerking die ik heb gehoord in al die weken TIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerst gaat ie bijna janken en dan is het ineens, oke dan niet ! je hebt het verspeeld meissie
M'n stageverslag verbeterdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
En wat heeft iedereen gisteravond gedaan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
M'n stageverslag verbeterd![]()
Mogge everyone![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Jaaah en sven is echt zo'n zaadje! die wordt ook nog wel kei hard gedumpt door Gabyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen!
geitje, wat was temptation island weer spannend he....
Morningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Ik heb al hardstikke veel open staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Goed, goed, laat ik dan maar eens word openen
Dat was ik ook net van plan jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
ik open dan wel ff excelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Oe, nu zeker 15min rusten!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
De ena-laatste (hoe schrijf je dat eigenlijk?) weekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!
nepstagiairquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag maar tot 12 uur stage![]()
Daarna wel naar school![]()
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat was echt de meest kansloze opmerking die ik heb gehoord in al die weken TI![]()
Morgen m´n laatste dagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ena-laatste (hoe schrijf je dat eigenlijk?) week
Ach, ik kom nog wel eens buurten, maar niet van 9 tot 5quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzo![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaan![]()
welnee, ik ben er dan nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz we zijn tegelijk klaar.... wat zal het saai worden vanaf 20 juni hierzo![]()
Eerder van 12 tot 1 ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik kom nog wel eens buurten, maar niet van 9 tot 5![]()
He! Wil je mij niet vergelijken met dat soort figuren?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachten![]()
Haha jah sven kwam met die opmerkingquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hij is ook "maar" een man.... daar kun je ook niet anders van verwachten![]()
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Poehee, ik heb zojuist mn ladeblok geopend. Ik moet even bijkomen
Hallo, let jij eens op!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
* ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blok
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik vond Kenny ook maar schraal, die zat helemaal z'n vriendin af te zeiken omdat ze zo'n gast had gezoend, terwijl hij veel verder is gegaan![]()
Stelletje paupersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat een luxe stage heb jij, ik heb niet eens een lade blok
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!![]()
je bedoelt kladblok, word was te duur voor julliequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
Kenny is toch die gast die de eerste avond al met een ander in bed lag ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Net of ie al vergeten was dat ie vreemd was gegaan. Maar volgende week krijgen we te zien hoe hij de volle lading krijgt van Kelly!![]()
net als jerry springerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..
Met Rowena jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kenny is toch die gast die de eerste avond al met een ander in bed lag ?
hmm, hoe zou dat bij ons zitten?quote:Hart
Mensen met een saaie baan kunnen beter op zoek gaan naar opwindender werk, voordat zij zich letterlijk dood vervelen. Door regelmatig en eentonig werk kan het hart namelijk in een onveranderlijk snel ritme gaan kloppen en dat kan weer leiden tot hartkwalen. Dat hebben Britse onderzoekers maandag gemeld. Mannen met laaggeschoold werk zonder veel invloed op hun dagelijkse werkzaamheden, blijken een snellere en minder variabele hartslag te hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |