Dat was echt de meest kansloze opmerking die ik heb gehoord in al die weken TIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eerst gaat ie bijna janken en dan is het ineens, oke dan niet ! je hebt het verspeeld meissie
M'n stageverslag verbeterdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Vigile het volgende:
En wat heeft iedereen gisteravond gedaan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
M'n stageverslag verbeterd![]()
Mogge everyone![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Jaaah en sven is echt zo'n zaadje! die wordt ook nog wel kei hard gedumpt door Gabyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen!
geitje, wat was temptation island weer spannend he....
Morningquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mogge everyone![]()
Ik heb al hardstikke veel open staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Goed, goed, laat ik dan maar eens word openen
Dat was ik ook net van plan jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
ik open dan wel ff excelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
Oe, nu zeker 15min rusten!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al de goede pagina opgezocht
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
De ena-laatste (hoe schrijf je dat eigenlijk?) weekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Gezellig weer zeg, toch leuk om je ochtend mee te beginnen! Voor wie is dit zn laatste week?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat hoeven we allemaal niet te weten dus vigile hou je mond!!
nepstagiairquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag maar tot 12 uur stage![]()
Daarna wel naar school![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |