We volgden allemaal ons grote voorbeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
toen iedereen mij aan 't quoten was en niets toevoegde
nee hoor, het doet me goed om te weten dat m'n uitspraken zo gewaardeerd wordenquote:
Daar zou ik dus nooit aan meedoen (en nee, ik zou ook niet door de voorronden komenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel als je bij temptation island zou zitten
"je bent ook maar een man"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja, daar zal ik dus nooit aan meedoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Te laat, hij is weer wegquote:
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook maar een man
Fijn dat we zo gewaardeerd worden![]()
De maatschappij, dat ben jijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappij
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
zeikerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
Dan had je maar wat minder hier moeten zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
*maak me zorgen om m´n eindopdracht/scriptie
Have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
precies, neem een voorbeeld aan Tearquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had je maar wat minder hier moeten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |