K*t, hij heeft me doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
je bedoelt kladblok, word was te duur voor jullie![]()
Het leven is één grote soapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Come on, het is allemaal geacteerd hooor..
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanafquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die mannen zijn allemaal erg. kenny moet maar flink hard gedumpt worden. en sven moet alleen over blijven
en carlijn moet verder gaan met ruben
en sally met de barmanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die mannen zijn allemaal erg. kenny moet maar flink hard gedumpt worden. en sven moet alleen over blijven
ik vind Erik en Marloes wel bij elkaar passenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
GTSTquote:
tot vroegerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Nou, ik ben de spullen klaarzetten voor m'n presentatie.
Tot later
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Tot later
Mag ik dan wel één ding duidelijk maken vóórdat de discussie losbarst?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanaf
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
Tot later
Nou eehmz, ik dus ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mag ik dan wel één ding duidelijk maken vóórdat de discussie losbarst?
Ik ben wel een man (jaja, je zou het niet zeggen) en ik ga niet vreemd (ja, het klinkt ongeloofwaardig, ik weet het)
Je blijft trouw aan je chiquita....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben wel een man (jaja, je zou het niet zeggen) en ik ga niet vreemd (ja, het klinkt ongeloofwaardig, ik weet het)
das waar, nog 3,5 weekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar wij vervelen ons maar kort.
één keer kijken telt inderdaad niet meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn nou moeten jullie niet te diep erop in gaan hoor.... ik heb het gisteravond 1x gezien , zoveel weet ik er dus niet vanaf
toen iedereen mij aan 't quoten was en niets toevoegdequote:
Het zit je wel hoog hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
toen iedereen mij aan 't quoten was en niets toevoegde
ik heb 't ook 1x gezien, maar toen had ik m'n aandacht bij andere dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
één keer kijken telt inderdaad niet mee![]()
wel als je bij temptation island zou zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
We volgden allemaal ons grote voorbeeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee hoor, het doet me goed om te weten dat m'n uitspraken zo gewaardeerd wordenquote:
Daar zou ik dus nooit aan meedoen (en nee, ik zou ook niet door de voorronden komenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel als je bij temptation island zou zitten
"je bent ook maar een man"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja, daar zal ik dus nooit aan meedoenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Te laat, hij is weer wegquote:
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook maar een man
Fijn dat we zo gewaardeerd worden![]()
De maatschappij, dat ben jijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
we stellen helemaal niets meer voor in deze maatschappij
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
zeikerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
mensen 't is genoeg geweest...
ik ga naar m'n eigen gezeik luisteren... mis me!!
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
Dan had je maar wat minder hier moeten zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef Vigile het volgende:
*maak me zorgen om m´n eindopdracht/scriptie
Have funquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga verder aan mn lijst van 900 adressen.
precies, neem een voorbeeld aan Tearquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had je maar wat minder hier moeten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |