Ligt het niet aan...ik had ´m af..maar heb zoooveel commentaar gekregen, en begrijp er geen *** vanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had je maar wat minder hier moeten zitten
dat zou kunnen helpen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan had je maar wat minder hier moeten zitten
Vraag om verduidelijking danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:28 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ligt het niet aan...ik had ´m af..maar heb zoooveel commentaar gekregen, en begrijp er geen *** van
Die moeten er ook zijn anders kan ik m'n hobby niet uitoefenenquote:
Hij heeft het er nog echt in gezet ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn anders kan ik m'n hobby niet uitoefenen
Nee ik kom hier zeldenquote:
't is ook echt m'n hobbyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft het er nog echt in gezet ook![]()
Samenvatting graag ....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
* vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Samenvatting graag ....
Is dit een boeiende tekst om te lezen of zeg je van nou nee laat maar
Het is geen boeiende tekst. Het is de tekst die ik zojuist in mn verslag geplakt heb. En dat wilde ik even met jullie delen, leuk hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Samenvatting graag ....
Is dit een boeiende tekst om te lezen of zeg je van nou nee laat maar
GO MEGTER!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Laatste post voor presentatie, nu gaat het gebeuren![]()
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is geen boeiende tekst. Het is de tekst die ik zojuist in mn verslag geplakt heb. En dat wilde ik even met jullie delen, leuk hé?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:37 schreef Vigile het volgende:
Ik ga ook maar ´s kijken of ik wat kan doen ....dag dag
Succes!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
doe dat, haal diep adem.. helpt altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb alweer genoeg van mn verslag aanpassen, ik moet echt even bijkomen
ach daar moet je jezelf niet zo druk om maken, gewoon langs je heen laten gaan...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ergerde me trouwens gisteren bij de lunch helemaal dood. jullie weten dat ik mijn eigen lunch meeneem he () gisteren dus weer. Maar we hadden vergadering en gingen daarna met zn allen lunchen. Waren allemaal luxe broodjes en lekker beleg en de directeur en aandeelhouder aten ervan mee (die betalen ook geen lunchgeld hoor!) mocht ik gewoon geen luxe broodje... echt belachelijk!!!
Dat is inderdaad wel heel belachelijk....... ik zou meteen ophouden met stagequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ergerde me trouwens gisteren bij de lunch helemaal dood. jullie weten dat ik mijn eigen lunch meeneem he () gisteren dus weer. Maar we hadden vergadering en gingen daarna met zn allen lunchen. Waren allemaal luxe broodjes en lekker beleg en de directeur en aandeelhouder aten ervan mee (die betalen ook geen lunchgeld hoor!) mocht ik gewoon geen luxe broodje... echt belachelijk!!!
Rustig aan he..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb alweer genoeg van mn verslag aanpassen, ik moet echt even bijkomen
Ja, ach. Zo gaat het..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Werk zequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:46 schreef IJlien het volgende:
[..]
Rustig aan he..
Nah goed, ik ga weer ff verder!![]()
![]()
en bedankt he, nu ik dat zie begin ik ook te gapen.....quote:
ja 't is nogal fijn als je dat zelf ook doetquote:
tis toch belachelijk dat ik erop aan wordt gekeken dat ik mn eigen lunch meeneem. zij verdienen wel 6 keer zoveel als ik, zij kunnen dat geld makkelijk missen... ik vond het echt zo raar dat zij zich daardoor aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
ach daar moet je jezelf niet zo druk om maken, gewoon langs je heen laten gaan...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja 't is nogal fijn als je dat zelf ook doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |