Die is in de maakquote:Op zondag 5 juni 2005 13:26 schreef Mindlight het volgende:
Waar is die mooie OP gebleven?
Ja ik zat ook al te kijken...... Ach kan me voorstellen dat het wel mooi was bij jullie (DB dan)quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lees het nu voor het eerst maar wat voor mongool is dat eik?
Allicht is het YNWA van 300 Bosschenaren mooier dan dat van 40.000 Arsenal supporters want WIJ ZINGEN DAT KUTLIED NIET!
Ik had het al in het vorig topic gepost. Toen zei/dacht ik al dat jij er (om die reden) niks aan zou vinden..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik lees het nu voor het eerst maar wat voor mongool is dat eik?
Allicht is het YNWA van 300 Bosschenaren mooier dan dat van 40.000 Arsenal supporters want WIJ ZINGEN DAT KUTLIED NIET!
Ik lees het nu pas voor het eerst,het blijft een slijmbalquote:Op zondag 5 juni 2005 13:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik had het al in het vorig topic gepost. Toen zei/dacht ik al dat jij er (om die reden) niks aan zou vinden..
Elke club heeft wel íets "het mooiste". De aardigste wasvrouw, de meest begane terreinverzorger, het meest knusse stadionquote:Op zondag 5 juni 2005 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas voor het eerst,het blijft een slijmbal
Ik vind het wel een mooi stukje!quote:Op zondag 5 juni 2005 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik lees het nu pas voor het eerst,het blijft een slijmbal
Maar dat is logischquote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liever Kraaij die zo'n stuk schrijft dan Albert West.
Kun je weer net als vroeger op de fiets naar FC Den Bosch...quote:
vergeet de vlaggen niet!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kun je weer net als vroeger op de fiets naar FC Den Bosch...
Pakken we een pilsje of bacootje.quote:
quote:
Jij zou toch bijna geen enkele wedstrijd gaan zei je?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga ook alles, zo te zien..
Allemaal op het jeugdcomplex dus entree zal niet veel zijn.
Ik ben van gedachten veranderd... Ik hoef nu geen 50 euro neer te leggen voor een paar oefenpotjes..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij zou toch bijna geen enkele wedstrijd gaan zei je?
en waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef LadyFCDB het volgende:
Deze week gaan ze bekend maken wie de nieuwe trainer is.
Ik ben benieuwd...
toch niet van omroep brabant?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan?
Betrouwbare bron binnen de FC......quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waar haal jij die wijsheid vandaan?
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoor veel te vaak de naam van Peter Boeve vallen.
er staat nog niets op teletekst. Het is te hopen dat ze een beetje bovenin mee kunnen draaien komend seizoen. Ik vind het nog steeds dat ze geen nacompetitie spelen in plaats van de Graafschap.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Hebben we al een nieuwe trainer?
Nee dit keer niet de bron die jij denkt....quote:
Als dat waar is dan zien ze mij voorlopig niet meer in De Vliert. Boeve...quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoor veel te vaak de naam van Peter Boeve vallen.
Zet jij dadelijk jouw MSN eens aanquote:Op maandag 6 juni 2005 16:21 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee dit keer niet de bron die jij denkt....
no problemoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
DG ik heb je ook even toegevoegd met je welbevinden.
Is onze gewenste trainer Verkerk nog in de running?
gelukkig welquote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Toppie!
Het gaat ook nog ergens om donderdag.
Gelukkig wel ja... zijn in ieder geval 6 puntenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
Dit jaar dus gewoon weer tegen de graafschap
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja... zijn in ieder geval 6 punten
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCHquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR VOLENDAM!
wat een mazzelpik ben je toch ook he?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCH
Minder ver dan Almelo, dus wat dat betreft alleen al primaquote:Op maandag 6 juni 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een mazzelpik ben je toch ook he?
financieel onhaalbaar lijkt mijquote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zouden gesprekken met de Nees zijn... Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar ik hoor van meerdere kanten dat hij bij het wapen van rosmalen gesignaleerd is met technische staf en bestuurs leden.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
DG en CMT gaan donderdag toch niet voor Helmond juichen he?
Jos Daerden gaat het waarschijnlijk worden. Hij wil nog wat bedenktijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens een, in het verleden vrij betrouwbaar, persoon op het GB zou de nieuwe trainer de initialen J. D. hebben. De enige die ik daarbij kan bedenken zijn Jan v. Dijk maar die is al naar Emmen. En Jos Daerden (ex-bergen).
waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en Volmer naar De Graafschap.
Goeie zet, Fred.
Nu Koentje en Verhaegh nog voor een habbekrats verpatsen, Olfers geen contractverlenging aanbieden en Deckers en Michels terughalen.
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Helmond snel toeslaat dan.
CMT wil alleen maar spelers die onder de 23 zijn en de HCE aankunnen bij FC zien voetballen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?
Ja, met Derksen is niets mis. Prima spits voor de GGD, veel goals en veel ervaring, maar we moeten naar de lange termijn kijken vind ik. Derksen heb je in de Eredivisie niets meer aan, dan moet je het niet doen vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?
Nee vind ik niet, ben het opvallend vaak met CMT eens, maar een team met alleen jeugdspelers redt je t niet mee (zie excelsior).quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige Bosschenaren hebben een bepaalde disfunctie.. Die kunnen alleen maar zeiken
Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als we Volmer weten te behouden hebben we met Volmer en Cas ook wel wat ervaring in de ploeg. Verder hebben veel jongens er nu een jaar Eredivisievoetbal op zitten, bijvoorbeeld Beekmans, Verhaegh, Biyadat, Haemhouts.
Ik zou het best aandurven met een jong elftal, aangevuld met de routiniers Cas en Volmer.
Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?
In dat geval zou ik zo'n spits toch niet laten lopen.
Anders gezegd. Hoe zouden jullie geeindigd zijn als jullie 2 jaar geleden Janssen niet gehad zouden hebben?
Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.
Het wordt moeilijk om spelers te halen die geschikt zijn voor dat niveau, maar een begin kun je maken en kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.
als ze maar betalen maar liever nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Heracles wil Verhaegh en Volmer halen...
Telegraafquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
waar haal je dat vandaan DD over vd Laak?
Dit zal toch ongeveer wel einde Salmon zijn daar? Wel jammer, mja genoeg plaats nu voor Derksenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef DutchGooner het volgende:
Koen van de Laak nieuwe aanwinst
10 juni, 16:15 uur
FC Groningen is met aanvaller Koen van de Laak een contract overeengekomen voor de duur van vier seizoenen. De 22-jarige aanvaller is afkomstig van FC Den Bosch. Hij had bij die club nog een doorlopend contract tot medio 2007. FC Groningen heeft derhalve een transfervergoeding moeten betalen.
Over de hoogte van de transfervergoeding worden door beide clubs geen mededelingen gedaan. Bij FC Groningen staat Van de Laak onder contract tot en met 30 juni 2009.
Van de Laak werd geboren op 3 september 1982 te Vught en speelde de afgelopen vijf seizoenen voor FC Den Bosch. Hij is afkomstig van de amateurs van Zwaluw VFC.
In twee seizoenen Eredivisie en drie seizoenen Eerste Divisie speelde hij in totaal 143 duels, waarin hij 46 keer tot scoren kwam. Afgelopen seizoen werd Van de Laak met 6 treffers clubtopscorer van de nummer 18 van de HC Eredivisie.
Met het aantrekken van Koen van de Laak bestaat de selectie vooralsnog uit zeventien spelers: Roorda, Lambers, Buijs, Luirink, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden, Florén, Matthijs, Cornelisse, Bechan, Levchenko, Seedorf, Pinas, Van de Laak, Salmon, Nevland.
Bron: FC Groningen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Koen,gefeli met je overgang maar kan je helaas geen succes wensen,daarvoor is het de verkeerde club.
nee,hier hield ik rekening meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:03 schreef Mindlight het volgende:
Ohh DG verandert dit nog iets aan je rotsvaste overtuiging voor volgend seizoen?
Ok nou ik ben wel benieuwd nu. Er wordt flink wat ingeleverd hiermeequote:
Uhm... Jullie zeiden 4 ik zei meer..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
daar ga je Robbie met je vd Laak,5 ton....
Laat ze dit keer dan maar wél gelijk hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
VI spreekt van een half miljoen.
dat las ik ook links en rechts en lijkt mij eerlijk gezegd iets geloofwaardigerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
VI spreekt van een half miljoen.
450.000 ik om preceis te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm... Jullie zeiden 4 ik zei meer..
5 ton is, als het klopt, een realtistisch prijs, conform de huidige transfermarkt.
Tsja je hebt van die clausules waar weinig mensen vanaf weten, maar normaal gesproken ligt die som in de lijn der verwachting jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat las ik ook links en rechts en lijkt mij eerlijk gezegd iets geloofwwardiger
Nu moet ik zeker happen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk is v/d Laak niet transfervrij weg. Zo dom is zelfs v/d Hoorn niet.
ben ik tevreden mee al kreeg ik niet zo lang geleden het idee dat jij met een hoger bedrag in gedachte zatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker happen?![]()
Maar wat vinden de heren van het bedrag? 500.000 lijkt mij, als je kijkt naar de huidige markt. Waar men vooral richt op transfervrije spelers en alleen de grootmachten nog echt grote bedragen kunnen neerleggen een redelijke prijs.
Doe eens.quote:
500.00 is niet slecht gezien de huidige marktomstandigheden, maar we hadden stiekem toch op zo'n 8 ton gehoopt. Dat idee had iedereen hier een beetje volgens mij.quote:Maar wat vinden de heren van het bedrag? 500.000 lijkt mij, als je kijkt naar de huidige markt. Waar men vooral richt op transfervrije spelers en alleen de grootmachten nog echt grote bedragen kunnen neerleggen een redelijke prijs.
Nee hoor, dat was alleen in vergelijking met andere spelers waarvan ik de prijzen die daarbij genoemd werden niet redelijk waren ( 4 miljoen voor Samaras, half miljoen voor beukering). En dat de waarde van Koen tussen de 5 en 8 ton lag wist ik min of meer al.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben ik tevreden mee al kreeg ik niet zo lang geleden het idee dat jij met een hoger bedrag in gedachte zat
Jij moet spelersmakelaar worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen in vergelijking met andere spelers waarvan ik de prijzen die daarbij genoemd werden niet redelijk waren ( 4 miljoen voor Samaras, half miljoen voor beukering). En dat de waarde van Koen tussen de 5 en 8 ton lag wist ik min of meer al.
Is best een leuke baanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij moet spelersmakelaar worden.
Nee dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Jos Daerden het contract wel gaat tekenen, dan zullen er ook wel nieuwe spelers worden aangetrokken. Eerst even alles rondbreien met de trainer natuurlijk.
nog maar 9 mensen met doorlopend contract over....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef TheVulture het volgende:
begint op een aardige leegloop te lijken....
Ben niet zo kapot van huren eerlijk gezegd maar oa met het geld van vd Laak moeten er toch wel een man of 4-5 aangetrokken kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goede bankzitters uit de Eredivisie huren zou ik zeggen.
Valt er niks bij andere GGD teams te halen? Lijkt me toch dat je liever bij Den Bosch speelt dan bij Emmen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nog maar 9 mensen met doorlopend contract over....
Dat lijkt mij ook maar ik ben er niet bang voor verders,gaat goed komen,volgend jaar mogen de HCE clubs weer naar DBquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt er niks bij andere GGD teams te halen? Lijkt me toch dat je liever bij Den Bosch speelt dan bij Emmen bijvoorbeeld.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook maar ik ben er niet bang voor verders,gaat goed komen,volgend jaar mogen de HCE clubs weer naar DB
En Van Nistelrooij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En het jaar erop komen Lucius en Lurling terug en stomen we op naar de middenmoot.
Ja, dat zette ik hier gisteren om 12.00 uur smiddags al neerquote:Op zondag 12 juni 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Jos Daerden komt niet, aldus BRT-Text.
Dat was al bekendquote:Op zondag 12 juni 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Jos Daerden komt niet, aldus BRT-Text.
quote:Afgelopen seizoen werd Van de Laak met zes treffers clubtop- scorer van FC Den Bosch.
En toch nog 5 ton voor beurenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
*PROEST* daar gaat je beste spits
.
Okee, niet gelezen door de spanning.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, dat zette ik hier gisteren om 12.00 uur smiddags al neer
Die loser van jullie raken jullie aan de straatstenen niet kwijt hequote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
*PROEST* daar gaat je beste spits
. Het is te hopen dat de volgende eroverheen gaat
Kees heeft destijds aangegeven dat ie wel voor 20 uur in de week aan de slag wildequote:Op zondag 12 juni 2005 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is een vacature voor, zie o.a. hét gb, fcdb.nl enz...
Dikke Fonsquote:Op zondag 12 juni 2005 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Met alle respect voor Cees hoor, hij is een topgozer maar ik vind hem niet echt geschikt voor de job als supporterscoordinator. Ik persoonlijk zou liever een supporter zien, die het wereldje goed kent en wat meer kan denken vanuit onze positie. En ook daadwerkelijk overredingskracht heeft, volgens mij loopt Cees iets te veel achter de VC aan... Zou hij dan stoppen met stewardcoordinator? of erbij?
Dat is een uiterste natuurlijkquote:
Schroverquote:Op zondag 12 juni 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een uiterste natuurlijk. Maar er zijn voldoende supporters die wel voldoende intelligentie hebben en aan de competenties voldoen. Maar of die het willen doen is de vraag.. Het beperkt natuurlijk wel je vrijheid als supporter als je op de loonlijst bij fc den bosch komt te staan.
In principe gaan we voor het kampioenschap. Daar hoort de ambitie voor een club als Den Bosch ook te liggen vind ik. Maar vooralsnog hebben we nog een nieuwe trainer en nieuwe spelers nodig. Het is afwachten hoe het allemaal in elkaar gaat vallen. Een tussenjaartje onder het motto "niet mauwen, maar bouwen" zou ik ook niet zo mee zitten. En dan het jaar erop kampioen worden. En hopen dat tegen die tijd Lucius en Lurling weer terug komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef johannes1986 het volgende:
ohja...van de ouweland is idd al een tijdje bekend..was k even vergeten..wel mooi klote dan![]()
gaan ze direct weer meedoen voor promotie of maken ze even een pas op de plaats?
Je meent het serieus hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En hopen dat tegen die tijd Lucius en Lurling weer terug komen.
Dat zou jij wel willen,akelijk mannetjequote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Robben speelt over 3 jaar weer in Groningen.
Ik ken ook een Schrover namelijk. Hoe heet ie met zijn voornaam?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een supporter, die niet wil overigens.
Hebben ze het allebei beloofd?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als iemand iets beloofd ga ik ervan uit dat ze hun woord nakomen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hebben ze het allebei beloofd?
Maar die is ook van een ander kaliber, met alle respect voor Lucius en met name Anthony...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is 1 iemand van het magic trio die verzaakt, die wil liever naar psv terug, Maar die komt dan ook uit omgeving Oss... Niet te vertrouwen..
je hebt er 2 M en Vquote:Op maandag 13 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ken ook een Schrover namelijk. Hoe heet ie met zijn voornaam?
Als die ooit terugkomt weet ik niet of ik wel in staat ben om voor 100% achter de club te gaan staanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is 1 iemand van het magic trio die verzaakt, die wil liever naar psv terug, Maar die komt dan ook uit omgeving Oss... Niet te vertrouwen..
Elk beter bod en we zijn deze nomaad kwijt.quote:Dennis Schulp twijfelt over aanbieding Den Bosch
[14/06/2005] Dennis Schulpt twijfelt over een aanbieding van FC Den Bosch. De aanvaller staat in de belanstelling van enkele andere clubs en zou binnen een week beslissen over zijn toekomst. Schulp heeft bij het gedegradeerde Den Bosch een aflopend contract.
De 27 jarige Schulp doorliep de jeugdopleiding van Ajax maar wist daar nooit door te breken. Via FC Volendam, Willem II, NEC, De Graafschap, Helmond Sport belandde hij vorig jaar zomer bij FC Den Bosch. Schulp speelde het afgelopen seizoen 22 duels waarin hij drie maal scoorde.
Het gaat toch nergens over. De voorbereiding begint over 2 weken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou eens op met die retorische vragen
Foei Robbietje,je weet dat de boel opnaaien niet netjes isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, Peter Boeve heeft zojuist getekend...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, Peter Boeve heeft zojuist getekend...
Ik wou het net vragenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, we hebben nog geen nieuwe trainer.
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
Is er al een nieuwe trainer?
oja,die weet ALLESquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?
Wat doe jij op ONS gb?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?
Ga je gang hoor,ik houd je niet tegen,alleen dat niveau daar.....nog beroerder dan hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen...
Tsja,M-Side.com GB is de enigste plek waar Terror seieus genomen wordtquote:
en wa veur taoltje mot da zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
In de tussentijd hette ge hier nog eune bacootje![]()
De enige plek waar ik plek waar TerroR een doos vol met honderden programma boekjes, jaarboeken en en andere collectors items onder DG zn neus vandaan kaaptquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,M-Side.com GB is de enigste plek waar Terror seieus genomen wordt
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De enige plek waar ik plek waar TerroR een doos vol met honderden programma boekjes, jaarboeken en en andere collectors items onder DG zn neus vandaan kaapt![]()
Neuh,quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?
Wie is de grootste dan?quote:* DG nog steeds de 1 na grootste FC verzamelaar is
Ik heb zijn aanvoerdersbandje al van die wedstrijdquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ok, de voetbalschoenen van Uneken van Eagles uit stonden trouwens aangeboden op fcdb.nl.
Weet niet of je het al gezien had/interresse in hebt..
Ik heb de voetbalschoenen (titanic's) van Bartje superbelg, en sinds kort trotse bezitster van het originele shirt van Koentje!!!! Heb nog wel meer maar dat zijn de belangrijkste!!! Had ook de shirts van Beekmans en Powel gekregen maar die heb ik weg gegeven....quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb zijn aanvoerdersbandje al van die wedstrijd
en verders het warming-up shirtje van Coutinho en het shirtje van Peelen van die wedstrijd![]()
en niet aan mij denken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Had ook de shirts van Beekmans en Powel gekregen maar die heb ik weg gegeven....
Sorry DG. De volgende keer sta jij bovenaan de lijst. Maar kon het niet maken om het shirt van Beekmans niet aan mn vriendin te geven en dat van Powel is naar mn broertje.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:19 schreef Yeahinho het volgende:
Dat ze het shirt van jouw grote held zomaar aan iemand anders weggeeft zeg!!
ik heb er slechts een stuk of 6,waaronder eentje van de grootste kwal die ooit in het FC shirt heeft gespeeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
En ik heb gewoon geen enkel shirtje, op die zelfgekochte na dan....
En dat is.....?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb er slechts een stuk of 6,waaronder eentje van de grootste kwal die ooit in het FC shirt heeft gespeeld
neequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je foto?
ja,een Beltona shirtquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
gewoon die normale S&N?
Dacht dat jij zelf ook zo'n goede connecties had bij FCquote:
Liever blauw dan groen....quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wordt dit topic eindelijk blauw.
Boeve?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisteravond dingen gehoord die me niet vrolijk stemmen![]()
Ja daag, eerst erover beginnen en dan afhaken. Dat is net als een mop vertellen maar de clou een week later.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
We zien het allemaal wel...
Komt allemaal goed!
Hap, hap, hapquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja daag, eerst erover beginnen en dan afhaken. Dat is net als een mop vertellen maar de clou een week later.
Vooruit met de geit!
Ik wou het net vragen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
En? Al een nieuwe trainer?
based on?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Gerald Vanenburg, denk ik.
Alweer.... Elk jaar weer een nieuw supportershome gaat vervelen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Goed nieuws mensen, we krijgen alweer een nieuw supportershome!
Hou eens op johquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komen straks uit bij Peter Boeve natuurlijk.
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMTquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMT.
Bij ons werd dat half januari bekend gemaakt... Dus je hebt nog ffquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie de nieuwe trainer wordt?
Zou 'eind van deze week' bekendgemaakt worden...
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten eens rondneuzen in de hoofdklasse, daar lopen een hoop goede spitsen.
CMT uitspraak TERROR....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendinquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Over CMT gesproken? Waar hangt hij uit? Weer naar een ver zuid amerikaans land?
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.
Ik houd het nog op Gerald als coach.
Lekker hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendin
Combinatie werk + tophoofdklasser is tegenwoordig financieel vaak lucratiever dan een GGD-contract idd. Sportief soms ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.
Ik zeg volgens mij ook niet dat ik het hem kwalijk neem....quote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah.. Als je kunt kiezen tussen hoger niveau, hoger salaris en terug naar de stad waar je vandaan komt dan lijkt de keuze me vrij snel gemaakt.
Ik zeg volgens mij ook niet dat jij dat zegt. Alleen dat zijn beslissing een logische is.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij ook niet dat ik het hem kwalijk neem....
Maar zo komt het wel overquote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij ook niet dat jij dat zegt.
quote:’s-Hertogenbosch, 20 juni 2005
THEO BOS NIEUWE TRAINER/COACH FC DEN BOSCH
Theo Bos wordt met ingang van het seizoen 2005-2006 trainer/coach van FC Den Bosch. Bos tekent een contract voor één seizoen, dat zal ingaan op 1 juli 2005.
De 39-jarige Bos is een type trainer dat bij FC Den Bosch past. Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,We hebben een uiterst weloverwogen beslissing genomen en er daarom langer over gedaan. FC Den Bosch is dolgelukkig met Bos, die als voormalig profvoetballer veel ervaring heeft. Bos is een no-nonsense figuur, die zich 100 procent zal inzetten voor onze club en die altijd hard wil werken.’’
Theo Bos speelde van 1983 tot 1998 voor Vitesse. Voor de Arnhemse ploeg speelde hij 412 wedstrijden en 17 Europa Cup-duels. Als trainer was Bos twee jaar verantwoordelijk voor de B-junioren van Vitesse, waarna hij twee jaar de A-jeugd onder zijn hoede had. Bos was afgelopen seizoen trainer van Jong Vitesse. Van 2002 tot 2004 fungeerde hij als assistent-trainer bij de hoofdmacht van Vitesse.
Bos is zelf zeer enthousiast om als trainer/coach bij FC Den Bosch aan de slag te gaan. ,,FC Den Bosch is een fantastische club met een goede uitstraling. Ik ben onlangs geslaagd voor de cursus Coach Betaald Voetbal en stond er zeer voor open om als hoofdverantwoordelijke te gaan werken, toen FC Den Bosch zich meldde. De afgelopen jaren heeft de club een heel belangrijke rol weten te spelen in de Gouden Gids Divisie, waardoor ze een goede naam in het voetbal hebben. En in de gesprekken met FC Den Bosch werd dat bevestigd; de club maakt een open en frisse indruk.’’
Rechtstreeks van FC Den Boschquote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Yeahinho het volgende:
Waar heb je dat stuk hierboven eigenlijk vandaan? Ik ben alle voetbalnieuws-sites aan het afzoeken, maar kom het stuk nergens in deze vorm tegen....
Dat is vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom krijg jij een persbericht en ik niet (meer).
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef brighton het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat 'ie Den Bosch kampioen maakt
Ik kreeg tot voorheen altijd wel een persbericht van Fredquote:
Ik heb em niet rechtstreeks van Fred. Maar goed, anders bel je em even...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kreeg tot voorheen altijd wel een persbericht van Fred.
Nu hoor ik er dus blijkbaar niet meer bij!!
Ja, dat vind ik ook dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Als trainer kan ik weinig over hem zeggen, als voetballer was het wel een clubman met een voorbeeldige mentaliteit natuurlijk. Als Jos Daerden en dat soort mensen niet haalbaar zijn dan kom je toch uit bij mensen als Theo Bos. Lijkt me een betere keuze dan bv Peter Boeve of Hans Verel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |