Hou eens op johquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komen straks uit bij Peter Boeve natuurlijk.
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMTquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMT.
Bij ons werd dat half januari bekend gemaakt... Dus je hebt nog ffquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie de nieuwe trainer wordt?
Zou 'eind van deze week' bekendgemaakt worden...
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten eens rondneuzen in de hoofdklasse, daar lopen een hoop goede spitsen.
CMT uitspraak TERROR....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendinquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Over CMT gesproken? Waar hangt hij uit? Weer naar een ver zuid amerikaans land?
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.
Ik houd het nog op Gerald als coach.
Lekker hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendin
Combinatie werk + tophoofdklasser is tegenwoordig financieel vaak lucratiever dan een GGD-contract idd. Sportief soms ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |