Hou eens op johquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze komen straks uit bij Peter Boeve natuurlijk.
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMTquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb je door. Je bent een kloon van CMT.
Bij ons werd dat half januari bekend gemaakt... Dus je hebt nog ffquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:47 schreef Yeahinho het volgende:
Is er eigenlijk al bekend wie de nieuwe trainer wordt?
Zou 'eind van deze week' bekendgemaakt worden...
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten eens rondneuzen in de hoofdklasse, daar lopen een hoop goede spitsen.
CMT uitspraak TERROR....quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Mwah.. ik zit er niet echt mee.. Zou weer een korte-termijn actie zijn. We moeten iemand hebben die volgend jaar (of over 2 jaar) ook meekan op eredivisie niveau.
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendinquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Over CMT gesproken? Waar hangt hij uit? Weer naar een ver zuid amerikaans land?
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar is Den Bosch denk ik niet zo interessant voor momenteel, de echte topspitsen als Human, Steinraht en dergelijke dan.
Ik houd het nog op Gerald als coach.
Lekker hoor!quote:Op zondag 19 juni 2005 02:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu nog 2 weken Peru bij zijn vriendin
Combinatie werk + tophoofdklasser is tegenwoordig financieel vaak lucratiever dan een GGD-contract idd. Sportief soms ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk het ook niet inderdaad, daar verdienen ze x keer zoveel als dat ze bij Den Bosch zullen verdienen.
Ik zeg volgens mij ook niet dat ik het hem kwalijk neem....quote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah.. Als je kunt kiezen tussen hoger niveau, hoger salaris en terug naar de stad waar je vandaan komt dan lijkt de keuze me vrij snel gemaakt.
Ik zeg volgens mij ook niet dat jij dat zegt. Alleen dat zijn beslissing een logische is.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij ook niet dat ik het hem kwalijk neem....
Maar zo komt het wel overquote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij ook niet dat jij dat zegt.
quote:’s-Hertogenbosch, 20 juni 2005
THEO BOS NIEUWE TRAINER/COACH FC DEN BOSCH
Theo Bos wordt met ingang van het seizoen 2005-2006 trainer/coach van FC Den Bosch. Bos tekent een contract voor één seizoen, dat zal ingaan op 1 juli 2005.
De 39-jarige Bos is een type trainer dat bij FC Den Bosch past. Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,We hebben een uiterst weloverwogen beslissing genomen en er daarom langer over gedaan. FC Den Bosch is dolgelukkig met Bos, die als voormalig profvoetballer veel ervaring heeft. Bos is een no-nonsense figuur, die zich 100 procent zal inzetten voor onze club en die altijd hard wil werken.’’
Theo Bos speelde van 1983 tot 1998 voor Vitesse. Voor de Arnhemse ploeg speelde hij 412 wedstrijden en 17 Europa Cup-duels. Als trainer was Bos twee jaar verantwoordelijk voor de B-junioren van Vitesse, waarna hij twee jaar de A-jeugd onder zijn hoede had. Bos was afgelopen seizoen trainer van Jong Vitesse. Van 2002 tot 2004 fungeerde hij als assistent-trainer bij de hoofdmacht van Vitesse.
Bos is zelf zeer enthousiast om als trainer/coach bij FC Den Bosch aan de slag te gaan. ,,FC Den Bosch is een fantastische club met een goede uitstraling. Ik ben onlangs geslaagd voor de cursus Coach Betaald Voetbal en stond er zeer voor open om als hoofdverantwoordelijke te gaan werken, toen FC Den Bosch zich meldde. De afgelopen jaren heeft de club een heel belangrijke rol weten te spelen in de Gouden Gids Divisie, waardoor ze een goede naam in het voetbal hebben. En in de gesprekken met FC Den Bosch werd dat bevestigd; de club maakt een open en frisse indruk.’’
Rechtstreeks van FC Den Boschquote:Op maandag 20 juni 2005 14:59 schreef Yeahinho het volgende:
Waar heb je dat stuk hierboven eigenlijk vandaan? Ik ben alle voetbalnieuws-sites aan het afzoeken, maar kom het stuk nergens in deze vorm tegen....
Dat is vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 20 juni 2005 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom krijg jij een persbericht en ik niet (meer).
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:13 schreef brighton het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat 'ie Den Bosch kampioen maakt
Ik kreeg tot voorheen altijd wel een persbericht van Fredquote:
Ik heb em niet rechtstreeks van Fred. Maar goed, anders bel je em even...quote:Op maandag 20 juni 2005 15:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kreeg tot voorheen altijd wel een persbericht van Fred.
Nu hoor ik er dus blijkbaar niet meer bij!!
Ja, dat vind ik ook dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Als trainer kan ik weinig over hem zeggen, als voetballer was het wel een clubman met een voorbeeldige mentaliteit natuurlijk. Als Jos Daerden en dat soort mensen niet haalbaar zijn dan kom je toch uit bij mensen als Theo Bos. Lijkt me een betere keuze dan bv Peter Boeve of Hans Verel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |