Kees heeft destijds aangegeven dat ie wel voor 20 uur in de week aan de slag wildequote:Op zondag 12 juni 2005 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is een vacature voor, zie o.a. hét gb, fcdb.nl enz...
Dikke Fonsquote:Op zondag 12 juni 2005 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Met alle respect voor Cees hoor, hij is een topgozer maar ik vind hem niet echt geschikt voor de job als supporterscoordinator. Ik persoonlijk zou liever een supporter zien, die het wereldje goed kent en wat meer kan denken vanuit onze positie. En ook daadwerkelijk overredingskracht heeft, volgens mij loopt Cees iets te veel achter de VC aan... Zou hij dan stoppen met stewardcoordinator? of erbij?
Dat is een uiterste natuurlijkquote:
Schroverquote:Op zondag 12 juni 2005 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is een uiterste natuurlijk. Maar er zijn voldoende supporters die wel voldoende intelligentie hebben en aan de competenties voldoen. Maar of die het willen doen is de vraag.. Het beperkt natuurlijk wel je vrijheid als supporter als je op de loonlijst bij fc den bosch komt te staan.
In principe gaan we voor het kampioenschap. Daar hoort de ambitie voor een club als Den Bosch ook te liggen vind ik. Maar vooralsnog hebben we nog een nieuwe trainer en nieuwe spelers nodig. Het is afwachten hoe het allemaal in elkaar gaat vallen. Een tussenjaartje onder het motto "niet mauwen, maar bouwen" zou ik ook niet zo mee zitten. En dan het jaar erop kampioen worden. En hopen dat tegen die tijd Lucius en Lurling weer terug komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef johannes1986 het volgende:
ohja...van de ouweland is idd al een tijdje bekend..was k even vergeten..wel mooi klote dan![]()
gaan ze direct weer meedoen voor promotie of maken ze even een pas op de plaats?
Je meent het serieus hè?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
En hopen dat tegen die tijd Lucius en Lurling weer terug komen.
Dat zou jij wel willen,akelijk mannetjequote:Op maandag 13 juni 2005 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
En Robben speelt over 3 jaar weer in Groningen.
Ik ken ook een Schrover namelijk. Hoe heet ie met zijn voornaam?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een supporter, die niet wil overigens.
Hebben ze het allebei beloofd?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als iemand iets beloofd ga ik ervan uit dat ze hun woord nakomen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hebben ze het allebei beloofd?
Maar die is ook van een ander kaliber, met alle respect voor Lucius en met name Anthony...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is 1 iemand van het magic trio die verzaakt, die wil liever naar psv terug, Maar die komt dan ook uit omgeving Oss... Niet te vertrouwen..
je hebt er 2 M en Vquote:Op maandag 13 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ken ook een Schrover namelijk. Hoe heet ie met zijn voornaam?
Als die ooit terugkomt weet ik niet of ik wel in staat ben om voor 100% achter de club te gaan staanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is 1 iemand van het magic trio die verzaakt, die wil liever naar psv terug, Maar die komt dan ook uit omgeving Oss... Niet te vertrouwen..
Elk beter bod en we zijn deze nomaad kwijt.quote:Dennis Schulp twijfelt over aanbieding Den Bosch
[14/06/2005] Dennis Schulpt twijfelt over een aanbieding van FC Den Bosch. De aanvaller staat in de belanstelling van enkele andere clubs en zou binnen een week beslissen over zijn toekomst. Schulp heeft bij het gedegradeerde Den Bosch een aflopend contract.
De 27 jarige Schulp doorliep de jeugdopleiding van Ajax maar wist daar nooit door te breken. Via FC Volendam, Willem II, NEC, De Graafschap, Helmond Sport belandde hij vorig jaar zomer bij FC Den Bosch. Schulp speelde het afgelopen seizoen 22 duels waarin hij drie maal scoorde.
Het gaat toch nergens over. De voorbereiding begint over 2 weken!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hou eens op met die retorische vragen
Foei Robbietje,je weet dat de boel opnaaien niet netjes isquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, Peter Boeve heeft zojuist getekend...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, Peter Boeve heeft zojuist getekend...
Ik wou het net vragenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, we hebben nog geen nieuwe trainer.
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
Is er al een nieuwe trainer?
oja,die weet ALLESquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?
Wat doe jij op ONS gb?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien weet TR het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |