Wat een kereltje, totaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:Petrovic,"In Emmen hebben ze nog nooit zoveel zwarte mensen gezien"
![]()
je kon er toch echt niet om heenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:20 schreef Suijk het volgende:
Niet op gelet.
Ik wist trouwens niet dat die Fabregas nog maar zo jong was.
Geweldig! Wat een talent die Filemon.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n fout item van die Filemon dat het wel leuk is
dat was weer erg hoogstaand inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2005 23:15 schreef DutchGooner het volgende:Petrovic,"In Emmen hebben ze nog nooit zoveel zwarte mensen gezien"
![]()
Wil je supporterscoordinator worden?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je kon er toch echt niet om heen
En hij is pas sinds een maandje of 2 17
Ojawel,hoe grover,hoe beterquote:Op zondag 12 juni 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan een gehandicapte tot 3 keer toe vragen wat hij zegt is niet grappig..
Ik moest lachenquote:Op zondag 12 juni 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Aan een gehandicapte tot 3 keer toe vragen wat hij zegt is niet grappig..
?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wil je supporterscoordinator worden?
Is een vacature voor, zie o.a. hét gb, fcdb.nl enz...quote:
Het is waarschijnlijk wel zo..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was weer erg hoogstaand inderdaad
En hij kan niet coachen.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk wel zo..![]()
En je kunt veel van die gast zeggen hij drinkt, eet, ademt voetbal en weet er echt ongelooflijk veel van.
Het komt alleen zo verrot zijn bek uit, geen wonder dat niemand hem begreep bij feyenoord.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
En je kunt veel van die gast zeggen hij drinkt, eet, ademt voetbal en weet er echt ongelooflijk veel van.
Dat doet heel rotterdamquote:Op zondag 12 juni 2005 23:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het komt alleen zo verrot zijn bek uit, geen wonder dat niemand hem begreep bij feyenoord.
Ja da's waar, een collectief spraakgebrek.quote:
Kon je niet in de buurt komen?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:47 schreef Mindlight het volgende:
Vanmiddag naar dat Red Bull gebeuren in Rotterdam geweestHeb er geen drol van gezien, en na een uurtje maar naar de bios geweest
Bedoeling was leuk, maar organisatie dramatisch
Nee doordat men het nodig vond alle banen op 1 na af te sluiten op de A29 en daar ook nog een ongeluk op gebeurde, stond ik nogal lang in de file. Toen we eindelijk aankwamen konden we achteraan aansluiten en zagen we niet veel meer.quote:
Dat soort dingen kun je het beste op je tv (of helemaal nietquote:Op zondag 12 juni 2005 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kon er VIP-kaarten voor krijgen via mijn werk maar als ik aan de drukte dacht krijg ik het al benauwd,geloof het wel,die vliegtuigjes
Van wat ik wel heb gezien, was er idd niet veel aanquote:Op zondag 12 juni 2005 23:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kon er VIP-kaarten voor krijgen via mijn werk maar als ik aan de drukte dacht krijg ik het al benauwd,geloof het wel,die vliegtuigjes
Ik moet wel zeggen dat ik dan eerste rang had gezeten,eigen tent,wat eten,wat drinken etc...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van wat ik wel heb gezien, was er idd niet veel aan
Kijk dat verandert de zaak. Dan had ik wel gaan kijken, en even van het VIP gebeuren geprofiteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik dan eerste rang had gezeten,eigen tent,wat eten,wat drinken etc...
Hier.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zijn de nachthools?
quote:Op maandag 13 juni 2005 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar zijn de nachthools?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |