Ga je gang hoor,ik houd je niet tegen,alleen dat niveau daar.....nog beroerder dan hierquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry, ik zal het niet meer doen...
Tsja,M-Side.com GB is de enigste plek waar Terror seieus genomen wordtquote:
en wa veur taoltje mot da zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
In de tussentijd hette ge hier nog eune bacootje![]()
De enige plek waar ik plek waar TerroR een doos vol met honderden programma boekjes, jaarboeken en en andere collectors items onder DG zn neus vandaan kaaptquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,M-Side.com GB is de enigste plek waar Terror seieus genomen wordt
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De enige plek waar ik plek waar TerroR een doos vol met honderden programma boekjes, jaarboeken en en andere collectors items onder DG zn neus vandaan kaapt![]()
Neuh,quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:56 schreef DutchGooner het volgende:
En jij denkt dat ik daar wakker van lig?
Wie is de grootste dan?quote:* DG nog steeds de 1 na grootste FC verzamelaar is
Ik heb zijn aanvoerdersbandje al van die wedstrijdquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ok, de voetbalschoenen van Uneken van Eagles uit stonden trouwens aangeboden op fcdb.nl.
Weet niet of je het al gezien had/interresse in hebt..
Ik heb de voetbalschoenen (titanic's) van Bartje superbelg, en sinds kort trotse bezitster van het originele shirt van Koentje!!!! Heb nog wel meer maar dat zijn de belangrijkste!!! Had ook de shirts van Beekmans en Powel gekregen maar die heb ik weg gegeven....quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb zijn aanvoerdersbandje al van die wedstrijd
en verders het warming-up shirtje van Coutinho en het shirtje van Peelen van die wedstrijd![]()
en niet aan mij denken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef LadyFCDB het volgende:
Had ook de shirts van Beekmans en Powel gekregen maar die heb ik weg gegeven....
Sorry DG. De volgende keer sta jij bovenaan de lijst. Maar kon het niet maken om het shirt van Beekmans niet aan mn vriendin te geven en dat van Powel is naar mn broertje.....quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:19 schreef Yeahinho het volgende:
Dat ze het shirt van jouw grote held zomaar aan iemand anders weggeeft zeg!!
ik heb er slechts een stuk of 6,waaronder eentje van de grootste kwal die ooit in het FC shirt heeft gespeeldquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
En ik heb gewoon geen enkel shirtje, op die zelfgekochte na dan....
En dat is.....?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb er slechts een stuk of 6,waaronder eentje van de grootste kwal die ooit in het FC shirt heeft gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |