quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
Koen,gefeli met je overgang maar kan je helaas geen succes wensen,daarvoor is het de verkeerde club.
nee,hier hield ik rekening meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:03 schreef Mindlight het volgende:
Ohh DG verandert dit nog iets aan je rotsvaste overtuiging voor volgend seizoen?
Ok nou ik ben wel benieuwd nu. Er wordt flink wat ingeleverd hiermeequote:
Uhm... Jullie zeiden 4 ik zei meer..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
daar ga je Robbie met je vd Laak,5 ton....
Laat ze dit keer dan maar wél gelijk hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
VI spreekt van een half miljoen.
dat las ik ook links en rechts en lijkt mij eerlijk gezegd iets geloofwaardigerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
VI spreekt van een half miljoen.
450.000 ik om preceis te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Uhm... Jullie zeiden 4 ik zei meer..
5 ton is, als het klopt, een realtistisch prijs, conform de huidige transfermarkt.
Tsja je hebt van die clausules waar weinig mensen vanaf weten, maar normaal gesproken ligt die som in de lijn der verwachting jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat las ik ook links en rechts en lijkt mij eerlijk gezegd iets geloofwwardiger
Nu moet ik zeker happen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk is v/d Laak niet transfervrij weg. Zo dom is zelfs v/d Hoorn niet.
ben ik tevreden mee al kreeg ik niet zo lang geleden het idee dat jij met een hoger bedrag in gedachte zatquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker happen?![]()
Maar wat vinden de heren van het bedrag? 500.000 lijkt mij, als je kijkt naar de huidige markt. Waar men vooral richt op transfervrije spelers en alleen de grootmachten nog echt grote bedragen kunnen neerleggen een redelijke prijs.
Doe eens.quote:
500.00 is niet slecht gezien de huidige marktomstandigheden, maar we hadden stiekem toch op zo'n 8 ton gehoopt. Dat idee had iedereen hier een beetje volgens mij.quote:Maar wat vinden de heren van het bedrag? 500.000 lijkt mij, als je kijkt naar de huidige markt. Waar men vooral richt op transfervrije spelers en alleen de grootmachten nog echt grote bedragen kunnen neerleggen een redelijke prijs.
Nee hoor, dat was alleen in vergelijking met andere spelers waarvan ik de prijzen die daarbij genoemd werden niet redelijk waren ( 4 miljoen voor Samaras, half miljoen voor beukering). En dat de waarde van Koen tussen de 5 en 8 ton lag wist ik min of meer al.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben ik tevreden mee al kreeg ik niet zo lang geleden het idee dat jij met een hoger bedrag in gedachte zat
Jij moet spelersmakelaar worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen in vergelijking met andere spelers waarvan ik de prijzen die daarbij genoemd werden niet redelijk waren ( 4 miljoen voor Samaras, half miljoen voor beukering). En dat de waarde van Koen tussen de 5 en 8 ton lag wist ik min of meer al.
Is best een leuke baanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij moet spelersmakelaar worden.
Nee dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat Jos Daerden het contract wel gaat tekenen, dan zullen er ook wel nieuwe spelers worden aangetrokken. Eerst even alles rondbreien met de trainer natuurlijk.
nog maar 9 mensen met doorlopend contract over....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef TheVulture het volgende:
begint op een aardige leegloop te lijken....
Ben niet zo kapot van huren eerlijk gezegd maar oa met het geld van vd Laak moeten er toch wel een man of 4-5 aangetrokken kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goede bankzitters uit de Eredivisie huren zou ik zeggen.
Valt er niks bij andere GGD teams te halen? Lijkt me toch dat je liever bij Den Bosch speelt dan bij Emmen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nog maar 9 mensen met doorlopend contract over....
Dat lijkt mij ook maar ik ben er niet bang voor verders,gaat goed komen,volgend jaar mogen de HCE clubs weer naar DBquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt er niks bij andere GGD teams te halen? Lijkt me toch dat je liever bij Den Bosch speelt dan bij Emmen bijvoorbeeld.
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook maar ik ben er niet bang voor verders,gaat goed komen,volgend jaar mogen de HCE clubs weer naar DB
En Van Nistelrooij.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
En het jaar erop komen Lucius en Lurling terug en stomen we op naar de middenmoot.
Ja, dat zette ik hier gisteren om 12.00 uur smiddags al neerquote:Op zondag 12 juni 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Jos Daerden komt niet, aldus BRT-Text.
Dat was al bekendquote:Op zondag 12 juni 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Jos Daerden komt niet, aldus BRT-Text.
quote:Afgelopen seizoen werd Van de Laak met zes treffers clubtop- scorer van FC Den Bosch.
En toch nog 5 ton voor beurenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
*PROEST* daar gaat je beste spits
.
Okee, niet gelezen door de spanning.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, dat zette ik hier gisteren om 12.00 uur smiddags al neer
Die loser van jullie raken jullie aan de straatstenen niet kwijt hequote:Op zondag 12 juni 2005 15:33 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
*PROEST* daar gaat je beste spits
. Het is te hopen dat de volgende eroverheen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |