quote:Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja... zijn in ieder geval 6 punten
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCHquote:Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR VOLENDAM!
wat een mazzelpik ben je toch ook he?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCH
Minder ver dan Almelo, dus wat dat betreft alleen al primaquote:Op maandag 6 juni 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een mazzelpik ben je toch ook he?
financieel onhaalbaar lijkt mijquote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zouden gesprekken met de Nees zijn... Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar ik hoor van meerdere kanten dat hij bij het wapen van rosmalen gesignaleerd is met technische staf en bestuurs leden.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
DG en CMT gaan donderdag toch niet voor Helmond juichen he?
Jos Daerden gaat het waarschijnlijk worden. Hij wil nog wat bedenktijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens een, in het verleden vrij betrouwbaar, persoon op het GB zou de nieuwe trainer de initialen J. D. hebben. De enige die ik daarbij kan bedenken zijn Jan v. Dijk maar die is al naar Emmen. En Jos Daerden (ex-bergen).
waar haal jij die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en Volmer naar De Graafschap.
Goeie zet, Fred.
Nu Koentje en Verhaegh nog voor een habbekrats verpatsen, Olfers geen contractverlenging aanbieden en Deckers en Michels terughalen.
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Helmond snel toeslaat dan.
CMT wil alleen maar spelers die onder de 23 zijn en de HCE aankunnen bij FC zien voetballen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?
Ja, met Derksen is niets mis. Prima spits voor de GGD, veel goals en veel ervaring, maar we moeten naar de lange termijn kijken vind ik. Derksen heb je in de Eredivisie niets meer aan, dan moet je het niet doen vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?
Nee vind ik niet, ben het opvallend vaak met CMT eens, maar een team met alleen jeugdspelers redt je t niet mee (zie excelsior).quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige Bosschenaren hebben een bepaalde disfunctie.. Die kunnen alleen maar zeiken
Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als we Volmer weten te behouden hebben we met Volmer en Cas ook wel wat ervaring in de ploeg. Verder hebben veel jongens er nu een jaar Eredivisievoetbal op zitten, bijvoorbeeld Beekmans, Verhaegh, Biyadat, Haemhouts.
Ik zou het best aandurven met een jong elftal, aangevuld met de routiniers Cas en Volmer.
Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?
In dat geval zou ik zo'n spits toch niet laten lopen.
Anders gezegd. Hoe zouden jullie geeindigd zijn als jullie 2 jaar geleden Janssen niet gehad zouden hebben?
Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.
Het wordt moeilijk om spelers te halen die geschikt zijn voor dat niveau, maar een begin kun je maken en kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.
als ze maar betalen maar liever nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Heracles wil Verhaegh en Volmer halen...
Telegraafquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
waar haal je dat vandaan DD over vd Laak?
Dit zal toch ongeveer wel einde Salmon zijn daar? Wel jammer, mja genoeg plaats nu voor Derksenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef DutchGooner het volgende:
Koen van de Laak nieuwe aanwinst
10 juni, 16:15 uur
FC Groningen is met aanvaller Koen van de Laak een contract overeengekomen voor de duur van vier seizoenen. De 22-jarige aanvaller is afkomstig van FC Den Bosch. Hij had bij die club nog een doorlopend contract tot medio 2007. FC Groningen heeft derhalve een transfervergoeding moeten betalen.
Over de hoogte van de transfervergoeding worden door beide clubs geen mededelingen gedaan. Bij FC Groningen staat Van de Laak onder contract tot en met 30 juni 2009.
Van de Laak werd geboren op 3 september 1982 te Vught en speelde de afgelopen vijf seizoenen voor FC Den Bosch. Hij is afkomstig van de amateurs van Zwaluw VFC.
In twee seizoenen Eredivisie en drie seizoenen Eerste Divisie speelde hij in totaal 143 duels, waarin hij 46 keer tot scoren kwam. Afgelopen seizoen werd Van de Laak met 6 treffers clubtopscorer van de nummer 18 van de HC Eredivisie.
Met het aantrekken van Koen van de Laak bestaat de selectie vooralsnog uit zeventien spelers: Roorda, Lambers, Buijs, Luirink, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden, Florén, Matthijs, Cornelisse, Bechan, Levchenko, Seedorf, Pinas, Van de Laak, Salmon, Nevland.
Bron: FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |