abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2005 @ 22:42:04 #51
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27692401
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja... zijn in ieder geval 6 punten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:50:49 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27692734
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR VOLENDAM!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:52:58 #53
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27692804
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:50 schreef DutchGooner het volgende:
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR VOLENDAM!
WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCH
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 6 juni 2005 @ 22:58:50 #54
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27693031
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef Mindlight het volgende:

[..]

WEEEEEEEEE GAAAAAAAAAAN NAAAAAAAAAAAAR DÈÈÈHÈÈÈÈN BOSCH
wat een mazzelpik ben je toch ook he?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 juni 2005 @ 23:00:44 #55
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27693101
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wat een mazzelpik ben je toch ook he?
Minder ver dan Almelo, dus wat dat betreft alleen al prima
pi_27694627
Er zouden gesprekken met de Nees zijn... Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar ik hoor van meerdere kanten dat hij bij het wapen van rosmalen gesignaleerd is met technische staf en bestuurs leden.
  maandag 6 juni 2005 @ 23:45:29 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27694797
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Er zouden gesprekken met de Nees zijn... Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar ik hoor van meerdere kanten dat hij bij het wapen van rosmalen gesignaleerd is met technische staf en bestuurs leden.
financieel onhaalbaar lijkt mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27695200
DG en CMT gaan donderdag toch niet voor Helmond juichen he?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:02:31 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27695249
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
DG en CMT gaan donderdag toch niet voor Helmond juichen he?
tuurlijk niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27695382
Mooi. Ik ben voor Sparta .
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:08:54 #61
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27695398
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi. Ik ben voor Sparta .
pi_27699695
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens een, in het verleden vrij betrouwbaar, persoon op het GB zou de nieuwe trainer de initialen J. D. hebben. De enige die ik daarbij kan bedenken zijn Jan v. Dijk maar die is al naar Emmen. En Jos Daerden (ex-bergen).
Jos Daerden gaat het waarschijnlijk worden. Hij wil nog wat bedenktijd.

[ Bericht 3% gewijzigd door TerroRobbie op 07-06-2005 09:49:49 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:15:58 #63
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_27702556
Wiljan Vloet zou ook een mooie zijn, bekend in de omgeving (OJC). Helaas heeft die knakker al een clubje.

Is het niks voor Petrovic? Woont ook dichtbij, neemt na het fiasco bij Feyenoord genoegen met een normale contirbutiebijdrage en consumptiebonnen.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_27705446
Stefan Jansen terug en Volmer naar De Graafschap.

Goeie zet, Fred.

Nu Koentje en Verhaegh nog voor een habbekrats verpatsen, Olfers geen contractverlenging aanbieden en Deckers en Michels terughalen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:33:39 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27710722
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
en Volmer naar De Graafschap.

Goeie zet, Fred.

Nu Koentje en Verhaegh nog voor een habbekrats verpatsen, Olfers geen contractverlenging aanbieden en Deckers en Michels terughalen.
waar haal jij die wijsheid vandaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:45:01 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27711149
De Graafschap heeft interesse in Volmer maar heeft geen geld en Fred heeft een (poitief) babbeltje gemaakt met Jansen,that's all
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27713649
Het eerste daar is sprake van, Volmer naar de Graafschap. Jansen terug zit er ook dik in, v/d Laak voor een habbekrats weg ook....

Jansen en Uneken volgend seizoen in de basiself.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27713996
Een club heeft interresse in een speler van ons. Wat een kneus is fred toch..
Wat een onzin zeg, en Volmer is nou niet bepaald de goedkoopste speler dus het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat hij naar een club zonder geld gaat.

Verder is de vraagprijs die overblijft bij Koen nog zeer aantrekkelijk voor FC Den Bosch hoor. Het is (schijnbaar) nou eenmaal gebruikelijk dat de prijs daalt als je degradeert. Verder is het ook een ethische kwestie, dat de clubs de ontwikkeling van een speler niet in de weg willen staan..
pi_27714125
Volmer heeft hier nog steeds niet getekend, Olfers ook niet, dus de kans is groot dat ze gewoon weg zijn als ze ergens anders wel kunnen tekenen. Bij De Graafschap nokken ook een hoop spelers, waaronder veel jongens met een Eredivisiecontract, dus daar zal echt wel iets fatsoenlijks voor terug komen. Ik ben er bang voor dat Volmer en Olfers weg zijn volgend seizoen en dat die kneus van een Uneken in de verdediging staat.

Uiteindelijk gaat v/d Laak voor een appel en een ei weg, zo gaat dat altijd bij de FC helaas. Die transfersom is in zijn contract gezet toen we GGD speelden volgens mij, er wordt nu geroepen dat 60% voldoende is, dat zal het uitgangspunt van de FC zijn bij het begin van de onderhandelingen, daar gaat dus nog wel wat vanaf.
pi_27715285
Vanenburg is ook dark horse als optie voor de vacante post.

J.D. ---> Jan van Deinsen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27715618
Jos Daerden, dat is nu al een paar keer gezegd MM.
pi_27715640
foutje .
pi_27717703
Het werd vermoed, las ik. Nergens bevestigd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27717727
Daerden wacht tot zijn zaakwaarnemer terug is van vakantie, dan neemt die het contract het 'n keer door.
pi_27733453
Derksen staat in de belangstelling. Wellicht word hij geruild voor Powel. Helmond heeft ook intresse (in derksen).
pi_27748604
Hopen dat Helmond snel toeslaat dan.
  woensdag 8 juni 2005 @ 17:52:43 #78
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27748613
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Helmond snel toeslaat dan.
Zou voor jullie toch een hele goeie zijn?
pi_27748821
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:

[..]

CMT wil alleen maar spelers die onder de 23 zijn en de HCE aankunnen bij FC zien voetballen.
pi_27748840
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:52 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Ja, met Derksen is niets mis. Prima spits voor de GGD, veel goals en veel ervaring, maar we moeten naar de lange termijn kijken vind ik. Derksen heb je in de Eredivisie niets meer aan, dan moet je het niet doen vind ik.
pi_27748849
Sommige Bosschenaren hebben een bepaalde disfunctie.. Die kunnen alleen maar zeiken
pi_27748891
Dat is onzin. Als er goede dingen zijn, zeg ik het ook hoor. Kan het ook omdraaien, sommige kunnen alleen maar elke flater toejuichen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:20:27 #83
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27749329
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige Bosschenaren hebben een bepaalde disfunctie.. Die kunnen alleen maar zeiken
Nee vind ik niet, ben het opvallend vaak met CMT eens, maar een team met alleen jeugdspelers redt je t niet mee (zie excelsior).
Een spits als Derksen is juist goed voor een seizoen GGD, dan haal je dat talent maar een seizoen later, en wissel je met hun 2-en.
Een spits 30+ goals in de GGD is onontbeerlijk
pi_27749600
Als we Volmer weten te behouden hebben we met Volmer en Cas ook wel wat ervaring in de ploeg. Verder hebben veel jongens er nu een jaar Eredivisievoetbal op zitten, bijvoorbeeld Beekmans, Verhaegh, Biyadat, Haemhouts.

Ik zou het best aandurven met een jong elftal, aangevuld met de routiniers Cas en Volmer.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:32:55 #85
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27749671
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als we Volmer weten te behouden hebben we met Volmer en Cas ook wel wat ervaring in de ploeg. Verder hebben veel jongens er nu een jaar Eredivisievoetbal op zitten, bijvoorbeeld Beekmans, Verhaegh, Biyadat, Haemhouts.

Ik zou het best aandurven met een jong elftal, aangevuld met de routiniers Cas en Volmer.
Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?
In dat geval zou ik zo'n spits toch niet laten lopen.

Anders gezegd. Hoe zouden jullie geeindigd zijn als jullie 2 jaar geleden Janssen niet gehad zouden hebben?
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:44:17 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27749987
CMT is een hele aardige jongen maar hij moet beseffen dat als je terugwilt je een ervaren aanvaller in de gelederen moet hebben in de GGD om uberhaupt een poging te wagen om terug te keren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27749988
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat het halen van het kampioenschap het doel wordt toch? En niet het bouwen aan een team, waarbij een minder jaartje mogelijk is?
In dat geval zou ik zo'n spits toch niet laten lopen.

Anders gezegd. Hoe zouden jullie geeindigd zijn als jullie 2 jaar geleden Janssen niet gehad zouden hebben?
Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:46:18 #88
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27750039
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kampioenschap moet je altijd voor spelen, maar het ultieme doel zou wat mij betreft moeten zijn om een team op te bouwen dat in de Eredivisie realistisch gezien voor plek 12 tot 14 speelt. Redelijk vrij van degradatiezorgen dus.
Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.
pi_27750155
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef Mindlight het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zéér moeilijk. Die spelers zijn in de GGD divisie simpelweg niet haalbaar. Na promotie heeft zo goed als elk team het moeilijk, en het is juist zaak in de tijd na promotie versterking te halen, ervoor is zulk scorend vermogen juist handig.
Het wordt moeilijk om spelers te halen die geschikt zijn voor dat niveau, maar een begin kun je maken en kiezen voor kwaliteit ipv kwantiteit.

Het predikaat van jojo die steeds met oude spitsen promoveert, maar dan geen goede versterkingen kan halen in de Eredivisie maakt spelers ook niet echt warm voor je club natuurlijk.

Daarnaast had Donny de Groot hier moeten spelen natuurlijk.
pi_27750668
Laat dat ideaal nou eens varen CMT. Net of een talent hier in de 1e divisie komt ballen als ie rijp is voor de eredivisie . We moeten blij zijn dat we enkele talentvolle spelers uit de eigen gelederen hebben kunnen halen, en met bijvoorbeeld een Ouweland twee jaar terug goed gegokt hebben.

Bouwen aan een team is sowieso iets vreemds. Spelers blijven niet langer dan 2 of hooguit 3 jaar, en als ze goed functioneren worden ze al eerder weggehaald als het maar even kan.

Talent als Haemhouts, Van Strien, Verhaegh, vd Laak, Beekmans en Biyadat, aangevuld met Volmer, Cas, Uneken (jaja, jouw vriend zal volgend jaar ook heus nog wel meedoen) en bijvoorbeeld Derksen vormt een prachtig team met balans!
pi_27750768
Verhaegh was ook haalbaar geweest als we niet waren gepromoveerd, hij tekende namelijk nog voor de wedstrijd tegen AGOVV, die we overigens verloren en waarin Verhaegh best aardig speelde.

De hele tijd promoveren en dan geen goede versterkingen halen en zitten met ervaren GGD-spelers die tekort komen of opeens weer weg moeten (Jansen) schiet niet op vind ik. Ik mag toch hopen dat Uneken volgend seizoen niet meer in de basis staat. Wat heeft die gast staan blunderen zeg, je mag hem de degradatie haast wel persoonlijk aanrekenen. Op kantoor zouden ze me voor minder blunders ontslaan.
pi_27791264
Heracles wil Verhaegh en Volmer halen...
pi_27791309
Zou mooi wezen, Volmer voor in de breedte en Verhaegh op de back.
That's all folks!
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:37:02 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27791850
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Heracles wil Verhaegh en Volmer halen...
als ze maar betalen maar liever niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:01:23 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27808687
waar haal je dat vandaan DD over vd Laak?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27808708
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
waar haal je dat vandaan DD over vd Laak?
Telegraaf
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:03:04 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27808736
daar ga je Robbie met je vd Laak,5 ton....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:05:03 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27808803
Koen,gefeli met je overgang maar kan je helaas geen succes wensen,daarvoor is het de verkeerde club.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:18:09 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27809238
Koen van de Laak nieuwe aanwinst
10 juni, 16:15 uur

FC Groningen is met aanvaller Koen van de Laak een contract overeengekomen voor de duur van vier seizoenen. De 22-jarige aanvaller is afkomstig van FC Den Bosch. Hij had bij die club nog een doorlopend contract tot medio 2007. FC Groningen heeft derhalve een transfervergoeding moeten betalen.

Over de hoogte van de transfervergoeding worden door beide clubs geen mededelingen gedaan. Bij FC Groningen staat Van de Laak onder contract tot en met 30 juni 2009.

Van de Laak werd geboren op 3 september 1982 te Vught en speelde de afgelopen vijf seizoenen voor FC Den Bosch. Hij is afkomstig van de amateurs van Zwaluw VFC.

In twee seizoenen Eredivisie en drie seizoenen Eerste Divisie speelde hij in totaal 143 duels, waarin hij 46 keer tot scoren kwam. Afgelopen seizoen werd Van de Laak met 6 treffers clubtopscorer van de nummer 18 van de HC Eredivisie.

Met het aantrekken van Koen van de Laak bestaat de selectie vooralsnog uit zeventien spelers: Roorda, Lambers, Buijs, Luirink, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden, Florén, Matthijs, Cornelisse, Bechan, Levchenko, Seedorf, Pinas, Van de Laak, Salmon, Nevland.

Bron: FC Groningen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:19:04 #100
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_27809264
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef DutchGooner het volgende:
Koen van de Laak nieuwe aanwinst
10 juni, 16:15 uur

FC Groningen is met aanvaller Koen van de Laak een contract overeengekomen voor de duur van vier seizoenen. De 22-jarige aanvaller is afkomstig van FC Den Bosch. Hij had bij die club nog een doorlopend contract tot medio 2007. FC Groningen heeft derhalve een transfervergoeding moeten betalen.

Over de hoogte van de transfervergoeding worden door beide clubs geen mededelingen gedaan. Bij FC Groningen staat Van de Laak onder contract tot en met 30 juni 2009.

Van de Laak werd geboren op 3 september 1982 te Vught en speelde de afgelopen vijf seizoenen voor FC Den Bosch. Hij is afkomstig van de amateurs van Zwaluw VFC.

In twee seizoenen Eredivisie en drie seizoenen Eerste Divisie speelde hij in totaal 143 duels, waarin hij 46 keer tot scoren kwam. Afgelopen seizoen werd Van de Laak met 6 treffers clubtopscorer van de nummer 18 van de HC Eredivisie.

Met het aantrekken van Koen van de Laak bestaat de selectie vooralsnog uit zeventien spelers: Roorda, Lambers, Buijs, Luirink, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden, Florén, Matthijs, Cornelisse, Bechan, Levchenko, Seedorf, Pinas, Van de Laak, Salmon, Nevland.

Bron: FC Groningen
Dit zal toch ongeveer wel einde Salmon zijn daar? Wel jammer, mja genoeg plaats nu voor Derksen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')