waar trek je die onder aan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:24 schreef FoXje het volgende:
Wat is er mis met mijn schoenen?![]()
[afbeelding]
Ik vind ze coolquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
So nice I gotta post 'em twice
[afbeelding]
Fluffy
Gewoon, van alles, ik draag ze met een rokje of met spijkerbroek.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef Mastroianni het volgende:
Waar draag je dat soort schoenen eigenlijk bij????
mantelpakjequote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef Mastroianni het volgende:
Waar draag je dat soort schoenen eigenlijk bij????
* Casparovvv checkt profielquote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef Adsum het volgende:
- Floris vBommel, bijna 3 jaar oud volgens mij...
[afbeelding]
Dit soort schoenen heeft mijn barbie ookquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
poezelige voetjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
die zijn vet!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
Zo'n barbie wil ik ook wel danquote:Op maandag 6 juni 2005 00:52 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dit soort schoenen heeft mijn barbie ook
hehe ik vroeg me al af waar je die kinderschoenen kon krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:55 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Ga naar de speelgoedwinkel en koop het zou ik zeggen ?
Geintje mag ik hopen?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
Wat vind jij mooie schoenen dan?quote:
Nou ik ben een man, dus ik vind dit wel de mooiste die in de vorige reeks naar voren kwam:quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie schoenen dan?![]()
Ik vind ze coolMaar ik zou idd wel andere schoenen erbij hebben...
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook een een man zie ik nu...
Natuurlijk zijn het niet mijn enige schoenen, ik draag niet elke dag dezelfde. 90% van mijn schoenen zijn laarzen en hakken.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie schoenen dan?![]()
Ik vind ze coolMaar ik zou idd wel andere schoenen erbij hebben...
Dat dacht ik al, want ik ken geen een meisje met maar 1 paar schoenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het niet mijn enige schoenen, ik draag niet elke dag dezelfde. 90% van mijn schoenen zijn laarzen en hakken.
ik ken NIEMAND met 1 paar schoenenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want ik ken geen een meisje met maar 1 paar schoenen.
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef Uddel het volgende:
M'n lievelingsschoenen.. ik draag ze af tot ze echt verrot zijn, die oude zitten zo lekker, die nieuwere moet je weer helemaal inlopen enzo.. I love Nikes Air Max Classics..
[afbeelding]
Inlopen is een groot woord, maar die oude zijn precies naar je voet gevormd na een tijdje..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaan.
Dat is zeker zo, ze geven je een vertrouwd gevoel...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Uddel het volgende:
[..]
Inlopen is een groot woord, maar die oude zijn precies naar je voet gevormd na een tijdje..
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef Timmmmetjuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, ze geven je een vertrouwd gevoel...![]()
Goede leren schoenen geven hun soepele bekoring idd pas prijs na vele maanden voorzichtig inlopen. Dat hoort nu eenmaal bij het gehele ritueel....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaan.
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:26 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Goede leren schoenen geven hun soepele bekoring idd pas prijs na vele maanden voorzichtig inlopen. Dat hoort nu eenmaal bij het gehele ritueel....
Ach, wat is nu eigenlijk een paar maanden in de 25+ jaar die deze schoenen zullen meegaan....
Deze dusquote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb net gouden wedges gehaald(ookwel sleehak)
Deze, maar dan in het goud:
[afbeelding]
Proud to be fout
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?
De mode is na 25 zo veranderd dat de kans klein is dat ik een paar schoenen tegen die tijd nog zou dragen.
Andere mensen zouden dit misschien wel doen, de schoen zal het in ieder geval wel uithouden. Mijn vader heeft nog een paar Van Bommel staan, waar hij 25 jaar geleden vlak na zijn studie in getrouwd is. Hij draagt deze echter niet meer, hij heeft ze bewaard omdat hij eraan gehecht is...
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzo
Mode is voor dit paar niet echt heel relevant. Hoewel het wel weer modieuze schoenen zijn in dit segment dan. Maar als je gewoon een paar Plain Oxfords koopt, dan is mode gewoon niet van toepassing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzo
Over 25 jaar ben ik ook niet zo heel erg jong meer, dus dat helpt ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.
25 jaar is echter wel een hele lange tijd, en als ik dan dat paar trouwschoenen bekijk zijn deze wel behoorlijk verschillend in vergelijking met hedendaagse schoenen.
Zeker als je jong bent wil je denk ik toch iets moderns dragen, en voldoen schoenen van 25 jaar oud waarschijnlijk niet...(ok, over 25 jaar zal mijn modebeeld toch wel behoorlijk veranderd zijn)
Zijn toch we redelijk warm? of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef truSteh het volgende:
K-SWISS Classic
[afbeelding]
Had nieuwe zomerschoenen nodig, vond ze wel mooi
zomer => warm => zweet => stinkpoten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef truSteh het volgende:
Onder zomerschoenen versta ik iets wat onder een korte broek kanIk heb nu licht blauwe Timberlands, dat past niet echt
Of ze warm zijn interesseert me niet
Komt vanzelf. Het is ook beetje zonde om dat soort schoenen te kopen als je 18 bent. Je bent verpest voor 't leven en dan wordt het een kostbare hobbyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Over 25 jaar ben ik ook niet zo heel erg jong meer, dus dat helpt ookBovendien zou ik als 18 jarige ook wel met die schoenen willen rondlopen, het geld ontbreekt alleen er alleen een beetje voor
Ik vind ze prima hoor, vroeg me alleen af of ze niet wat warm warenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef truSteh het volgende:
waar moet ik dan in lopen?
die onderste vind ik erg leuk voor de zomerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef rena het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]maar dan zonder blauw randje en normaal witte veters.
[afbeelding]
Ze zijn roze, niet paars![]()
Goede schoen=tijdloosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?
De mode is na 25 zo veranderd dat de kans klein is dat ik een paar schoenen tegen die tijd nog zou dragen.
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.
25 jaar is echter wel een hele lange tijd, en als ik dan dat paar trouwschoenen bekijk zijn deze wel behoorlijk verschillend in vergelijking met hedendaagse schoenen.
Zeker als je jong bent wil je denk ik toch iets moderns dragen, en voldoen schoenen van 25 jaar oud waarschijnlijk niet...(ok, over 25 jaar zal mijn modebeeld toch wel behoorlijk veranderd zijn)
Okquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!
Het zijn die in mijn usericon btw
1967...mijn God. Dan kan je over 2 jaar hun 8e lustrum vierenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!
Het zijn die in mijn usericon btw
Maar ze zijn zo mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Het is ook beetje zonde om dat soort schoenen te kopen als je 18 bent. Je bent verpest voor 't leven en dan wordt het een kostbare hobby
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Thundertje het volgende:
[..]
1967...mijn God. Dan kan je over 2 jaar hun 8e lustrum vieren
Heb je trouwens ook nog een grote foto van die schoenen in je icon? Ben wel benieuwd naar die 38 jaar oude schoenen namelijk
not bad, vor d leeftijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)
Allen Edmonds type Jodox.....
[afbeelding]
Hoewel ik het niet echt een heel model vind (beetje saai) zien ze er inderdaad nog heel puik uit ja. Mijn complimentenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)
Allen Edmonds type Jodox.....
[afbeelding]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Momenteel deze schoenen aan:
[afbeelding]
Dit is dus een zwarte plain toecap oxford waar bovenstaande heren het net over hadden. Het begrip 'mode' is hier inderdaad irrelevant, dit type schoen gaat al tijden mee en zal ook tijdloos blijven.
En ik las hier het begrip trouwschoen. Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
Ik voorzie hier een leuke discussiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.
Foto is zittend genomen met de broekspijpen opgetrokken, anders staan de schoenen niet op de foto. Broek valt normaalgesproken precies op de schoenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef TCT_Nexus het volgende:
[..]
Foto is zittend genomen met de broekspijpen opgetrokken, anders staan de schoenen niet op de foto. Broek valt normaalgesproken precies op de schoenen.
Grapjas![]()
En wat heeft dat met jou te makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
hahaha, dan voel je je genaaidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:07 schreef Murphy22x het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij de kassa bleken het van bommels te zijn![]()
sjesus..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:25 schreef demonseeker14 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze ook nog in het geel/rood/wit
En ze zitten heerlijk![]()
Die wil ik! Hoe duur?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef rickystyle het volgende:
Deze 2 weken geleden gekocht![]()
[afbeelding]
Ziet er toch niet uitquote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef shredder het volgende:
Hey pssst iemand die toevallig schoentjes van Skechers wil kopen?
[TK] Ladies Skechers casual hiking
Ja het kan ook 79,95 zijn. Maar duurder in iedergeval niet. Ik was eerst ook in een andere winkel euuhh.. weet niet meet welke footrunner ofzo... die vroegen er 89,95 voor. ter info ik heb ze bij perrysport gekocht.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
heb deze pas gekocht in t kanariegeel:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
Wat betaal je voor die shit?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
foto?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef hydrah het volgende:
vandaag aanbieding shoppen,
ik zat al een tijdje te azen op een stel noble blue van van bommel (franks van bommel).
en nu waren ze in de aanbieding in nijmegen![]()
[afbeelding]
Ideaal gewoon voor onder een linnenbroek of onder een pak, maar in deze omstandig heden voor onder een linnenbroek
daar loop ik nu zo'n twee jaar op, lekkere schoenenquote:
als de batterijen van foto toestel zijn opgeladen kan ik wel een foto makenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef FokLex het volgende:
[..]
foto?
ook de bijbehorende Noble Blue riem erbij gehaald?
Waar in NM waren die noble blue in de uitverkoop?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef hydrah het volgende:
vandaag aanbieding shoppen,
ik zat al een tijdje te azen op een stel noble blue van van bommel (franks van bommel).
en nu waren ze in de aanbieding in nijmegen![]()
[afbeelding]
Ideaal gewoon voor onder een linnenbroek of onder een pak, maar in deze omstandig heden voor onder een linnenbroek
dat model is al een jaar of 2-3 oud..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
daar loop ik nu zo'n twee jaar op, lekkere schoenen![]()
van het weekend deze gekocht, alleen dan in het wit/beige met zilveren strepen en oranje accenten
[afbeelding]
Mja mode herhaald zich hequote:Op maandag 20 juni 2005 23:38 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
dat model is al een jaar of 2-3 oud..
ben benieuwd naar de foto's (kan je beter de bonkigheid/spitsheid inschatten)quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef hydrah het volgende:
[..]
als de batterijen van foto toestel zijn opgeladen kan ik wel een foto maken
dit is iig de link --> http://vanbommel.nl/viewPopup.asp?img=1691kl.jpg
niet de centuur gehaald ik heb er al genoeg
verrek je heb gelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:38 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
dat model is al een jaar of 2-3 oud..
Erg leukquote:Op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lovegrrl het volgende:
nieuw![]()
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2667/instappertjes8zv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooie schoenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
van het weekend deze gekocht, alleen dan in het wit/beige met zilveren strepen en oranje accenten
[afbeelding]
die zitten zooooo lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef stijn_ het volgende:
Vind deze schoenen wel grappig, hoewel ik helemaal geen skater/punker ben
[afbeelding]
¤45,- eurotjes maar
suede instappers....quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef Modwire het volgende:
Wat voor schoenen zijn het mooiste onder een witte linnen broek?
Kaki, zandkleur, bruinquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef Adsum het volgende:
Welke kleur, en moeten het suede zijn ??
Jij wilde zeggen dat je die vreemd uitziende hippie gympjes mooier vindt?!quote:
Mijn ogen, wat doe jequote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
Inderdaad suede instappers of leren teen slippers (dus niet de slippers uit 1 stuk foam of iets dergelijks gesneden).quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef Modwire het volgende:
Wat voor schoenen zijn het mooiste onder een witte linnen broek?
Waar vind je tegenwoordig teenslippertjes voor een mooie prijs die er een beetje fatsoenlijk uit zien ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:56 schreef hydrah het volgende:
[..]
Inderdaad suede instappers of leren teen slippers (dus niet de slippers uit 1 stuk foam of iets dergelijks gesneden).
Persoonlijk vind ik bruin er mooier onder, maar ligt aan het design van je broek (behalve als ie helemaal wit is dan gewoon bruin).
Die zijn erg leukquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef L4zY het volgende:
Maar dan met goudkleurige veters.
[afbeelding]
]quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef L4zY het volgende:
Maar dan met goudkleurige veters.
[afbeelding]
Hmmm zo een zool en dan suede ?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef SuperMocio het volgende:
Nieuwe Van Lier schoentjes, voor als ik een gymp-loze bui heb......alleen de mijne zijn van suede
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fraai! Hoeveel hebben ze gekost als ik zo vrij mag zijn?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef SuperMocio het volgende:
Nieuwe Van Lier schoentjes, voor als ik een gymp-loze bui heb......alleen de mijne zijn van suede
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oooi, mijn oogballen... wat een lelijkheid op de vroege ochtend.....quote:Op maandag 27 juni 2005 00:52 schreef SuperMocio het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kosten rond de 175 a 200 euro...quote:Op maandag 20 juni 2005 10:23 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat betaal je voor die shit?
vind het wel een mooie schoen, voor een brandweerman ofzo. Die vlammen zijn wel geiltjes...
![]()
mooimooi! ik had ze ook ooit maar dan in het donkerblauw, ze lopen heerlijkquote:Op zondag 26 juni 2005 23:13 schreef Bierkameel het volgende:
Lekker donker zodat ik ze ook naar mn werk aankan
Kijk, die (die met die al kleuren) zijn leuk/fraai! (voor een gymschoen dan..)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
Die zijn LEUK!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
Rib uit m'n lijf maar erg mooi, zeker met jeans en colbert:
[afbeelding]
Die Dsquared schoen is zeker master... wel beetje risico met combineren ivm de kleuren.. maar model is echt superquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
Heb al een tijdje deze, gekocht eind maart in berlijn, nog niemand mee gezien hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor d'r bij een paar All Stars, xclusives voor Britain, vaal donkergrijs, vies en kapot bij aankoop. Geen plaatje van kunnen vinden![]()
Verschrik-ke-lijk lelijk voor jongens en VOORAL voor meisjes dit model, echt lomper kan bijna niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:17 schreef Angelina1 het volgende:
[..]
Verschrik-ke-lijk lelijk voor jongens en VOORAL voor meisjes dit model, echt lomper kan bijna niet.
Je weet toch zeker dat je vreselijk voor schut loopt? Of wil je gewoon nooit sexy gevonden worden?
Ik hou van schoenen, maar dit doet me pijn aan mijn hart...![]()
P.S. je draagt er toch niet zo'n foute scheve pet bij he?
die bovenste zijn vrij prijzig is het niet?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef gfo het volgende:
me bikkembergs:
paar 1:
[afbeelding]
paar 2:
[afbeelding]
jheb nog 2 paar allstars witte en zwarte 1 paar nette zwarte schoenen en 2 paar slippers
mooie schoen, maar dat Dsquared² zegt al genoeg, fucking duur mènquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
[afbeelding]
bovenste zijn 279 onderste 179quote:Op zondag 3 juli 2005 21:28 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
die bovenste zijn vrij prijzig is het niet?
Sexy !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
[afbeelding]
Waar ?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:22 schreef Thermo het volgende:
hm die dsquared zoek ik ook......
edit
Gevonden
waar en hoeveel. please :>quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
[afbeelding]
die zijn echt gaaf, wat voor model is dat??quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij ging dat over die bovenste sneakers (Asics?). Of lees ik dat niet goed...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:08 schreef Rhanna het volgende:
Hij zei net dat hij ze uit Berlijn had en dat hij niemand hier ermee gezien had..
Volgens mij lees je dat wel goed. Tenminste ik lees het ook zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:41 schreef odb het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over die bovenste sneakers (Asics?). Of lees ik dat niet goed...![]()
Andere schoenspanners (spreidspanners) kopen. Deze zijn funest voor de hiel.quote:
Dat is ook het enige wat je uit kan brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:41 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Andere schoenspanners (spreidspanners) kopen. Deze zijn funest voor de hiel.
Wow, die met die kleurtjes is echt fantastischquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
[afbeelding]
En voor d'r bij een paar All Stars, xclusives voor Britain, vaal donkergrijs, vies en kapot bij aankoop. Geen plaatje van kunnen vinden![]()
Deze kan ik nergens meer krijgen...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef hoppla het volgende:
][[url=http://img197.echo.cx/img197/3051/m51120396im.th.jpg]afbeelding][/URL]
echt pimpen is het niet, maar ik vind ze relax
Die heb ik ook, staan alleen een beetje ranzig in de hoek en ze zijn een beetje te afgetrapt maar ja ze blijven mooiquote:
In zekere zin wel. 't Is Avang, dat is een iets goedkoper (geadopteerd van v/Gils) dochterbedrijf van v/Bommel. Dat goedkopere zie je overigens niet terug in de schoen zelf, die is gewoon puik, met een handgestikte zool et al.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:19 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat zijn het voor schoenen?
Bommels?
Loop ik al een jaar op. De gaten beginnen erin te vallen maar vind ze nog te tof staan om andere te kopenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[afbeelding]
en nouja, hier heb ik ze aan:
[afbeelding]
fijne, lage zomerschoenen.. lekker luchtig, en ze zien er ook nog eens toonbaar retro uit.
Oooooh, die zijn echtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond ze zo lief en schattig moest ze hebben
Heb je het nu over schoenen die nieuw 380 euro zijn? (Das 837 gulden)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef hillbillybob het volgende:
beetje laat, sorry,
heb de dsquared schoenen van een bekende gekocht, m'n ouder woenen vlak bij de grens met duitsland en daar is dsquared veel meer verkrijgbaar dan hier.
Maar goed, hij had eerst deze en wou toch de versie in t bruin, kon ik deze van m overnemen voor 200. Nieuw gloof ik iets van de 380. Als iemand ze zoekt ga naar duitsland, veel meer dsquared dan hier.
greets
Volgens mij zag ik die versie in het bruin liggen bij velvet in magna plaza. In de sales voor 175 euro volgens mij maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef hillbillybob het volgende:
beetje laat, sorry,
heb de dsquared schoenen van een bekende gekocht, m'n ouder woenen vlak bij de grens met duitsland en daar is dsquared veel meer verkrijgbaar dan hier.
Maar goed, hij had eerst deze en wou toch de versie in t bruin, kon ik deze van m overnemen voor 200. Nieuw gloof ik iets van de 380. Als iemand ze zoekt ga naar duitsland, veel meer dsquared dan hier.
greets
Ik kan ze niet vinden via google (kan ook aan mij liggen) Linkje/foto heel misschien? Klinken namelijk precies als wat ik zoek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb in plaats van die dsquareds, nieuwe D&G schoenen gekocht van de nieuwe wintercollectie.
Hoog blauw zacht leer, beetje een kickbox schoen ( zie de rest van de collectie )
Heeeeel erg vet
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden via google (kan ook aan mij liggen) Linkje/foto heel misschien? Klinken namelijk precies als wat ik zoek.
Dragen ze met kickboksen schoenen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb in plaats van die dsquareds, nieuwe D&G schoenen gekocht van de nieuwe wintercollectie.
Hoog blauw zacht leer, beetje een kickbox schoen ( zie de rest van de collectie )
Heeeeel erg vet
Dolce & Gabbana heeft een lijn met shorts broeken en shirts met als thema kickboxen, deze vallen daar goed in. Zo was het meer bedoeld.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:00 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Dragen ze met kickboksen schoenen dan![]()
Ik wil ook van dat merkquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ze dan toch eindelijk maar gekocht: onitsuka tigers
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/8691/tigertjes5ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ze dan toch eindelijk maar gekocht: onitsuka tigers
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/8691/tigertjes5ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.![]()
merk-geilquote:
erg cute!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond ze zo lief en schattig moest ze hebben
ben het volkomen met je eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.![]()
klopt, wilde al opmerken, let niet op de sokken en de achtergrondquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
bedankt voor het complimentje. wist zelf ook wel dat ze niet goed samen gaan,. dus ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:21 schreef Avani het volgende:
Daarbij moet ik nog wel zeggen dat ik de schoenen en de sokken allebei leuk vind. Alleen niet bij elkaar.![]()
Brave jongen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
klopt, wilde al opmerken, let niet op de sokken en de achtergrond![]()
had geen zin nieuwe foto's te maken. ennuh het zijn hema sokken![]()
[..]
bedankt voor het complimentje. wist zelf ook wel dat ze niet goed samen gaan,. dus ik zal het nooit meer doen![]()
Ik heb de laatste tijd geen nieuwe aankopen meer gedaan, sorry. Staat wel weer op de planning maar de nieuwe collectie is nog niet helemaal binnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:26 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens mooie schoenen.En dan heb ik het niet over sneakers, want die zie ik genoeg.
![]()
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:26 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens mooie schoenen.En dan heb ik het niet over sneakers, want die zie ik genoeg.
![]()
De oude Andrea maakt er wat van hequote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik dan oprecht zeggen dat ik zulke schoenen echt niet mooi vind?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
't is gewoon een basis schoen, een plain oxford. Maar wel érg mooi uitgevoerd. Als je nette kleding draagt voor je werk hoor je zo'n schoen gewoon in je verzameling te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mag ik dan oprecht zeggen dat ik zulke schoenen echt niet mooi vind?
dat vind ik wel vette schoenen eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:48 schreef thiamat het volgende:
ik zou graag deze willen, maar ze zijn bijna nergens meer te koop![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
Ik draag op mijn werk ook nette kleding, maar zo'n schoen in mijn verzameling "hoort" wat mij betreft daar niet in thuis. Simpelweg omdat ik het niet vind lijken onder de kleding die ik draag.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
't is gewoon een basis schoen, een plain oxford. Maar wel érg mooi uitgevoerd. Als je nette kleding draagt voor je werk hoor je zo'n schoen gewoon in je verzameling te hebben.
Ik draag geen pakken dus zal mij een worst zijn. Ben blij toen dat ik die k*t dingen niet meer hoef te dragen. Overigens vind ik bruin en grijs dus echt een big no-go....quote:Op zondag 17 juli 2005 12:13 schreef Mastroianni het volgende:
Bruin past juist heel goed bij grijs en donkerblauw. Dé kleuren voor een pak, zwarte pakken zijn voor begravenissen of feesten 's avonds.
Prachtigquote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draag geen pakken dus zal mij een worst zijn. Ben blij toen dat ik die k*t dingen niet meer hoef te dragen. Overigens vind ik bruin en grijs dus echt een big no-go....
Koop dan een mooi bruin pak... en daar daar een paar bruine schoenen onder
Ja èn wat wil je nou zeggen?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef Solitarias het volgende:
Welke van de 10000 tinten bruin bedoel je?
Je hebt bruin en bruin
Kijk hier maar eens
http://img22.exs.cx/gal.php?g=jl_richard-1.jpg&cols=6
(wel oppassen voor spontane kwijlbui)
Natuurlijk gaan bruine schoenen wel goed met een grijs pak... Het hangt uiteraard een beetje van de tint af, maar het kan zeker goed staan!quote:Op zondag 17 juli 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn wat wil je nou zeggen?
Snap je werkelijk niet dat ik daar mee wil zeggen dat ik bruine schoenen niet samen vind gaan met een grijs pak? De discussie ging immers om de bruine schoenen en een grijs c.q. zwart pak!
Das mooi dat jij vindt dat het wel kan. Want ik neem aan dat er mee bedoelt.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan bruine schoenen wel goed met een grijs pak... Het hangt uiteraard een beetje van de tint af, maar het kan zeker goed staan!![]()
Prachtige schoenen!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef Adsum het volgende:
- vBommel, 8 maanden oud...
[afbeelding]
- Floris vBommel, bijna 3 jaar oud volgens mij...
[afbeelding]
- Mezlan, 1 week oud...
[afbeelding]
Van wie zijn deze?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Daar staan hele nette dingen tussen
![]()
Ik vind het ook goed kunnen, ik vind het wel afhangen van het design van de schoen en het pak.quote:Op maandag 18 juli 2005 06:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das mooi dat jij vindt dat het wel kan. Want ik neem aan dat er mee bedoelt.![]()
Ik vind dus van niet.
erg mooi!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mastroianni het volgende:
Nieuw in mijn collectie
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/3659/santi8ub.th.jpg]afbeelding][/URL]
Santoni. Mijn 4e paar Santoni van dit jaar inmiddels al weer. Als het zo doorgaat heb ik over een tijdje een flinke verzameling.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Santoni. Mijn 4e paar Santoni van dit jaar inmiddels al weer. Als het zo doorgaat heb ik over een tijdje een flinke verzameling.
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:35 schreef FokLex het volgende:
[..]
was opzich ook wel te verwachten
. Is dit uit de nieuwe collectie of nog steeds uitverkoop?
nette prijs, ik had aan het begin van het jaar een redelijk vergelijkbaar paar gekocht ook met 50% eraf.... (bleek achteraf net een half maatje te grootquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.
Weet je toevallig waar Santoni in R'dam wordt verkocht?heeeeeel toevallig ook met een 50% sale?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.
nee maat 7 meestalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:46 schreef Mastroianni het volgende:
Heb je 8/8.5?
Ben ik deze week geweest, hadden idd opruiming, maar alleen gare bommeltjes quicks en zilveren Bikkembergs. Zijn dr meerdere filialen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:49 schreef Mastroianni het volgende:
Ik heb geen idee of het 50% is of niet, maar van den Assem heeft een grote collectie geloof ik. Dat is een van de winkels met de grootste collecties van Santoni volgens de agent van Santoni.
Oger Rotterdam verkoopt ook Santoni.
Mooie San Crispino maakwijze!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mastroianni het volgende:
Nieuw in mijn collectie
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/3659/santi8ub.th.jpg]afbeelding][/URL]
Voor wat soort schoenen opteer je?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:55 schreef Rekkie het volgende:
Wat zijn goede sites om schoenen te kijken/kopen?
Casual sneaker achtige schoenen, met veters en toch netjes voor onder een spijkerbroek, voor naar me werk!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Voor wat soort schoenen opteer je?
wedden dat er binnen 96 uur al iets aan stuk is?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Mr.G het volgende:
Gekocht voor nieuwe seisoen. Limited edition puma van de 96 hours lijn. Schoen is van hoogwaardig leer en tweed.
Prijs/kwaliteit verhouding is echt wel goed bij de limited editions van pumaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
wedden dat er binnen 96 uur al iets aan stuk is?
Oef, half maatje te groot of niet, die schoenen zijn slick !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:44 schreef FokLex het volgende:
[..]
nette prijs, ik had aan het begin van het jaar een redelijk vergelijkbaar paar gekocht ook met 50% eraf.... (bleek achteraf net een half maatje te groot)
[[url=http://img42.imageshack.us/img42/921/santoni1lb.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto. geeft ook niet de kleur weer want die is donkerblauw.
* Thermo verliefd is.
Ohh die zijn leuk, mag ik vragen waarvandaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon het niet laten liggen
Zo mooi![]()
![]()
![]()
Nou, bij ons uit et dorp, met alleen maar christelijke lui die daar hun jesus nikes kopen, en de echt goede schoenen laten staan..quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ohh die zijn leuk, mag ik vragen waarvandaan?
Ahh, ik wil hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef daeri het volgende:
[..]
Nou, bij ons uit et dorp, met alleen maar christelijke lui die daar hun jesus nikes kopen, en de echt goede schoenen laten staan..ze zijn van XOXO® maar kan geen plaatje op internet vinden.. het was trouwens in de uitverkoop
voor maar 15 euro
Bigfoooootquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Momenteel deze schoenen aan:
[afbeelding]
Dit is dus een zwarte plain toecap oxford waar bovenstaande heren het net over hadden. Het begrip 'mode' is hier inderdaad irrelevant, dit type schoen gaat al tijden mee en zal ook tijdloos blijven.
En ik las hier het begrip trouwschoen. Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
Nee, tis geen winkelketen, tis een eigen winkel van iemand.. en het merk komt idd uit het buitenland.. (www.xoxo.com)quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ahh, ik wil hebben.
Nouja, dan zal het wel een eigen merk of iets uit het buitenland zijn, maar het was geen winkelketen?
jezus wat een gedrochten,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto. geeft ook niet de kleur weer want die is donkerblauw.
* Thermo verliefd is.
Als subtiel en onopvallend je smaak is koop je geen D&Gquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jezus wat een gedrochten,
subtiel en onopvallend en zo![]()
Jij moet gewoon geen D&G kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jezus wat een gedrochten,
subtiel en onopvallend en zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |