sjesus..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:25 schreef demonseeker14 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze ook nog in het geel/rood/wit
En ze zitten heerlijk![]()
Die wil ik! Hoe duur?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:54 schreef rickystyle het volgende:
Deze 2 weken geleden gekocht![]()
[afbeelding]
Ziet er toch niet uitquote:Op zondag 12 juni 2005 22:16 schreef shredder het volgende:
Hey pssst iemand die toevallig schoentjes van Skechers wil kopen?
[TK] Ladies Skechers casual hiking
Ja het kan ook 79,95 zijn. Maar duurder in iedergeval niet. Ik was eerst ook in een andere winkel euuhh.. weet niet meet welke footrunner ofzo... die vroegen er 89,95 voor. ter info ik heb ze bij perrysport gekocht.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
heb deze pas gekocht in t kanariegeel:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
Wat betaal je voor die shit?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
foto?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef hydrah het volgende:
vandaag aanbieding shoppen,
ik zat al een tijdje te azen op een stel noble blue van van bommel (franks van bommel).
en nu waren ze in de aanbieding in nijmegen![]()
[afbeelding]
Ideaal gewoon voor onder een linnenbroek of onder een pak, maar in deze omstandig heden voor onder een linnenbroek
daar loop ik nu zo'n twee jaar op, lekkere schoenenquote:
als de batterijen van foto toestel zijn opgeladen kan ik wel een foto makenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:35 schreef FokLex het volgende:
[..]
foto?
ook de bijbehorende Noble Blue riem erbij gehaald?
Waar in NM waren die noble blue in de uitverkoop?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef hydrah het volgende:
vandaag aanbieding shoppen,
ik zat al een tijdje te azen op een stel noble blue van van bommel (franks van bommel).
en nu waren ze in de aanbieding in nijmegen![]()
[afbeelding]
Ideaal gewoon voor onder een linnenbroek of onder een pak, maar in deze omstandig heden voor onder een linnenbroek
dat model is al een jaar of 2-3 oud..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
daar loop ik nu zo'n twee jaar op, lekkere schoenen![]()
van het weekend deze gekocht, alleen dan in het wit/beige met zilveren strepen en oranje accenten
[afbeelding]
Mja mode herhaald zich hequote:Op maandag 20 juni 2005 23:38 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
dat model is al een jaar of 2-3 oud..
ben benieuwd naar de foto's (kan je beter de bonkigheid/spitsheid inschatten)quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef hydrah het volgende:
[..]
als de batterijen van foto toestel zijn opgeladen kan ik wel een foto maken
dit is iig de link --> http://vanbommel.nl/viewPopup.asp?img=1691kl.jpg
niet de centuur gehaald ik heb er al genoeg
verrek je heb gelijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:38 schreef Sphinx2K het volgende:
[..]
dat model is al een jaar of 2-3 oud..
Erg leukquote:Op maandag 20 juni 2005 10:55 schreef lovegrrl het volgende:
nieuw![]()
[[url=http://img260.echo.cx/img260/2667/instappertjes8zv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mooie schoenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
van het weekend deze gekocht, alleen dan in het wit/beige met zilveren strepen en oranje accenten
[afbeelding]
die zitten zooooo lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 18:24 schreef stijn_ het volgende:
Vind deze schoenen wel grappig, hoewel ik helemaal geen skater/punker ben
[afbeelding]
¤45,- eurotjes maar
suede instappers....quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef Modwire het volgende:
Wat voor schoenen zijn het mooiste onder een witte linnen broek?
Kaki, zandkleur, bruinquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:38 schreef Adsum het volgende:
Welke kleur, en moeten het suede zijn ??
Jij wilde zeggen dat je die vreemd uitziende hippie gympjes mooier vindt?!quote:
Mijn ogen, wat doe jequote:Op zondag 19 juni 2005 18:36 schreef Airethilien het volgende:
[afbeelding]
Maar ooit koop ik deze:
[afbeelding]
Inderdaad suede instappers of leren teen slippers (dus niet de slippers uit 1 stuk foam of iets dergelijks gesneden).quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:24 schreef Modwire het volgende:
Wat voor schoenen zijn het mooiste onder een witte linnen broek?
Waar vind je tegenwoordig teenslippertjes voor een mooie prijs die er een beetje fatsoenlijk uit zien ..quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:56 schreef hydrah het volgende:
[..]
Inderdaad suede instappers of leren teen slippers (dus niet de slippers uit 1 stuk foam of iets dergelijks gesneden).
Persoonlijk vind ik bruin er mooier onder, maar ligt aan het design van je broek (behalve als ie helemaal wit is dan gewoon bruin).
Die zijn erg leukquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef L4zY het volgende:
Maar dan met goudkleurige veters.
[afbeelding]
]quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef L4zY het volgende:
Maar dan met goudkleurige veters.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |