Mooie San Crispino maakwijze!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mastroianni het volgende:
Nieuw in mijn collectie
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/3659/santi8ub.th.jpg]afbeelding][/URL]
Voor wat soort schoenen opteer je?quote:Op maandag 25 juli 2005 20:55 schreef Rekkie het volgende:
Wat zijn goede sites om schoenen te kijken/kopen?
Casual sneaker achtige schoenen, met veters en toch netjes voor onder een spijkerbroek, voor naar me werk!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:08 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Voor wat soort schoenen opteer je?
wedden dat er binnen 96 uur al iets aan stuk is?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:22 schreef Mr.G het volgende:
Gekocht voor nieuwe seisoen. Limited edition puma van de 96 hours lijn. Schoen is van hoogwaardig leer en tweed.
Prijs/kwaliteit verhouding is echt wel goed bij de limited editions van pumaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
wedden dat er binnen 96 uur al iets aan stuk is?
Oef, half maatje te groot of niet, die schoenen zijn slick !quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:44 schreef FokLex het volgende:
[..]
nette prijs, ik had aan het begin van het jaar een redelijk vergelijkbaar paar gekocht ook met 50% eraf.... (bleek achteraf net een half maatje te groot)
[[url=http://img42.imageshack.us/img42/921/santoni1lb.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto. geeft ook niet de kleur weer want die is donkerblauw.
* Thermo verliefd is.
Ohh die zijn leuk, mag ik vragen waarvandaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon het niet laten liggen
Zo mooi![]()
![]()
![]()
Nou, bij ons uit et dorp, met alleen maar christelijke lui die daar hun jesus nikes kopen, en de echt goede schoenen laten staan..quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ohh die zijn leuk, mag ik vragen waarvandaan?
Ahh, ik wil hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:39 schreef daeri het volgende:
[..]
Nou, bij ons uit et dorp, met alleen maar christelijke lui die daar hun jesus nikes kopen, en de echt goede schoenen laten staan..ze zijn van XOXO® maar kan geen plaatje op internet vinden.. het was trouwens in de uitverkoop
voor maar 15 euro
Bigfoooootquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Momenteel deze schoenen aan:
[afbeelding]
Dit is dus een zwarte plain toecap oxford waar bovenstaande heren het net over hadden. Het begrip 'mode' is hier inderdaad irrelevant, dit type schoen gaat al tijden mee en zal ook tijdloos blijven.
En ik las hier het begrip trouwschoen. Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
Nee, tis geen winkelketen, tis een eigen winkel van iemand.. en het merk komt idd uit het buitenland.. (www.xoxo.com)quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ahh, ik wil hebben.
Nouja, dan zal het wel een eigen merk of iets uit het buitenland zijn, maar het was geen winkelketen?
jezus wat een gedrochten,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:28 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto. geeft ook niet de kleur weer want die is donkerblauw.
* Thermo verliefd is.
Als subtiel en onopvallend je smaak is koop je geen D&Gquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jezus wat een gedrochten,
subtiel en onopvallend en zo![]()
Jij moet gewoon geen D&G kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jezus wat een gedrochten,
subtiel en onopvallend en zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |