Prachtigquote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik draag geen pakken dus zal mij een worst zijn. Ben blij toen dat ik die k*t dingen niet meer hoef te dragen. Overigens vind ik bruin en grijs dus echt een big no-go....
Koop dan een mooi bruin pak... en daar daar een paar bruine schoenen onder
Ja èn wat wil je nou zeggen?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef Solitarias het volgende:
Welke van de 10000 tinten bruin bedoel je?
Je hebt bruin en bruin
Kijk hier maar eens
http://img22.exs.cx/gal.php?g=jl_richard-1.jpg&cols=6
(wel oppassen voor spontane kwijlbui)
Natuurlijk gaan bruine schoenen wel goed met een grijs pak... Het hangt uiteraard een beetje van de tint af, maar het kan zeker goed staan!quote:Op zondag 17 juli 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn wat wil je nou zeggen?
Snap je werkelijk niet dat ik daar mee wil zeggen dat ik bruine schoenen niet samen vind gaan met een grijs pak? De discussie ging immers om de bruine schoenen en een grijs c.q. zwart pak!
Das mooi dat jij vindt dat het wel kan. Want ik neem aan dat er mee bedoelt.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan bruine schoenen wel goed met een grijs pak... Het hangt uiteraard een beetje van de tint af, maar het kan zeker goed staan!![]()
Prachtige schoenen!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef Adsum het volgende:
- vBommel, 8 maanden oud...
[afbeelding]
- Floris vBommel, bijna 3 jaar oud volgens mij...
[afbeelding]
- Mezlan, 1 week oud...
[afbeelding]
Van wie zijn deze?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Daar staan hele nette dingen tussen
![]()
Ik vind het ook goed kunnen, ik vind het wel afhangen van het design van de schoen en het pak.quote:Op maandag 18 juli 2005 06:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das mooi dat jij vindt dat het wel kan. Want ik neem aan dat er mee bedoelt.![]()
Ik vind dus van niet.
erg mooi!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:34 schreef Mastroianni het volgende:
Nieuw in mijn collectie
[[url=http://img296.imageshack.us/img296/3659/santi8ub.th.jpg]afbeelding][/URL]
Santoni. Mijn 4e paar Santoni van dit jaar inmiddels al weer. Als het zo doorgaat heb ik over een tijdje een flinke verzameling.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Santoni. Mijn 4e paar Santoni van dit jaar inmiddels al weer. Als het zo doorgaat heb ik over een tijdje een flinke verzameling.
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:35 schreef FokLex het volgende:
[..]
was opzich ook wel te verwachten
. Is dit uit de nieuwe collectie of nog steeds uitverkoop?
nette prijs, ik had aan het begin van het jaar een redelijk vergelijkbaar paar gekocht ook met 50% eraf.... (bleek achteraf net een half maatje te grootquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.
Weet je toevallig waar Santoni in R'dam wordt verkocht?heeeeeel toevallig ook met een 50% sale?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:38 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
50% off. Dus deze waren 275e in de uitverkoop.
nee maat 7 meestalquote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:46 schreef Mastroianni het volgende:
Heb je 8/8.5?
Ben ik deze week geweest, hadden idd opruiming, maar alleen gare bommeltjes quicks en zilveren Bikkembergs. Zijn dr meerdere filialen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:49 schreef Mastroianni het volgende:
Ik heb geen idee of het 50% is of niet, maar van den Assem heeft een grote collectie geloof ik. Dat is een van de winkels met de grootste collecties van Santoni volgens de agent van Santoni.
Oger Rotterdam verkoopt ook Santoni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |