Dat is ook het enige wat je uit kan brengen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:41 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Andere schoenspanners (spreidspanners) kopen. Deze zijn funest voor de hiel.
Wow, die met die kleurtjes is echt fantastischquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef hillbillybob het volgende:
Rib uit m'n lijf maar erg mooi, zeker met jeans en colbert:
[afbeelding]
En voor d'r bij een paar All Stars, xclusives voor Britain, vaal donkergrijs, vies en kapot bij aankoop. Geen plaatje van kunnen vinden![]()
Deze kan ik nergens meer krijgen...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:39 schreef hoppla het volgende:
][[url=http://img197.echo.cx/img197/3051/m51120396im.th.jpg]afbeelding][/URL]
echt pimpen is het niet, maar ik vind ze relax
Die heb ik ook, staan alleen een beetje ranzig in de hoek en ze zijn een beetje te afgetrapt maar ja ze blijven mooiquote:
In zekere zin wel. 't Is Avang, dat is een iets goedkoper (geadopteerd van v/Gils) dochterbedrijf van v/Bommel. Dat goedkopere zie je overigens niet terug in de schoen zelf, die is gewoon puik, met een handgestikte zool et al.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:19 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Wat zijn het voor schoenen?
Bommels?
Loop ik al een jaar op. De gaten beginnen erin te vallen maar vind ze nog te tof staan om andere te kopenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[afbeelding]
en nouja, hier heb ik ze aan:
[afbeelding]
fijne, lage zomerschoenen.. lekker luchtig, en ze zien er ook nog eens toonbaar retro uit.
Oooooh, die zijn echtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond ze zo lief en schattig moest ze hebben
Heb je het nu over schoenen die nieuw 380 euro zijn? (Das 837 gulden)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef hillbillybob het volgende:
beetje laat, sorry,
heb de dsquared schoenen van een bekende gekocht, m'n ouder woenen vlak bij de grens met duitsland en daar is dsquared veel meer verkrijgbaar dan hier.
Maar goed, hij had eerst deze en wou toch de versie in t bruin, kon ik deze van m overnemen voor 200. Nieuw gloof ik iets van de 380. Als iemand ze zoekt ga naar duitsland, veel meer dsquared dan hier.
greets
Volgens mij zag ik die versie in het bruin liggen bij velvet in magna plaza. In de sales voor 175 euro volgens mij maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef hillbillybob het volgende:
beetje laat, sorry,
heb de dsquared schoenen van een bekende gekocht, m'n ouder woenen vlak bij de grens met duitsland en daar is dsquared veel meer verkrijgbaar dan hier.
Maar goed, hij had eerst deze en wou toch de versie in t bruin, kon ik deze van m overnemen voor 200. Nieuw gloof ik iets van de 380. Als iemand ze zoekt ga naar duitsland, veel meer dsquared dan hier.
greets
Ik kan ze niet vinden via google (kan ook aan mij liggen) Linkje/foto heel misschien? Klinken namelijk precies als wat ik zoek.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb in plaats van die dsquareds, nieuwe D&G schoenen gekocht van de nieuwe wintercollectie.
Hoog blauw zacht leer, beetje een kickbox schoen ( zie de rest van de collectie )
Heeeeel erg vet
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:46 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden via google (kan ook aan mij liggen) Linkje/foto heel misschien? Klinken namelijk precies als wat ik zoek.
Dragen ze met kickboksen schoenen danquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:04 schreef Thermo het volgende:
Ik heb in plaats van die dsquareds, nieuwe D&G schoenen gekocht van de nieuwe wintercollectie.
Hoog blauw zacht leer, beetje een kickbox schoen ( zie de rest van de collectie )
Heeeeel erg vet
Dolce & Gabbana heeft een lijn met shorts broeken en shirts met als thema kickboxen, deze vallen daar goed in. Zo was het meer bedoeld.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:00 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Dragen ze met kickboksen schoenen dan![]()
Ik wil ook van dat merkquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ze dan toch eindelijk maar gekocht: onitsuka tigers
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/8691/tigertjes5ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:04 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
heb ze dan toch eindelijk maar gekocht: onitsuka tigers
[[url=http://img187.imageshack.us/img187/8691/tigertjes5ut.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.![]()
merk-geilquote:
erg cute!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:50 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond ze zo lief en schattig moest ze hebben
ben het volkomen met je eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
Asics met Burlington sokken vind ik op een of andere manier een vage combinatie.![]()
klopt, wilde al opmerken, let niet op de sokken en de achtergrondquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef Avani het volgende:
[..]
bedankt voor het complimentje. wist zelf ook wel dat ze niet goed samen gaan,. dus ik zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:21 schreef Avani het volgende:
Daarbij moet ik nog wel zeggen dat ik de schoenen en de sokken allebei leuk vind. Alleen niet bij elkaar.![]()
Brave jongen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
klopt, wilde al opmerken, let niet op de sokken en de achtergrond![]()
had geen zin nieuwe foto's te maken. ennuh het zijn hema sokken![]()
[..]
bedankt voor het complimentje. wist zelf ook wel dat ze niet goed samen gaan,. dus ik zal het nooit meer doen![]()
Ik heb de laatste tijd geen nieuwe aankopen meer gedaan, sorry. Staat wel weer op de planning maar de nieuwe collectie is nog niet helemaal binnenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:26 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens mooie schoenen.En dan heb ik het niet over sneakers, want die zie ik genoeg.
![]()
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:26 schreef Avani het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens mooie schoenen.En dan heb ik het niet over sneakers, want die zie ik genoeg.
![]()
De oude Andrea maakt er wat van hequote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik dan oprecht zeggen dat ik zulke schoenen echt niet mooi vind?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Volledig akkoord. Zelfs weinig mooie sneakers in dit topic:
ff goede voorbeeld geven
[afbeelding]
[afbeelding]
't is gewoon een basis schoen, een plain oxford. Maar wel érg mooi uitgevoerd. Als je nette kleding draagt voor je werk hoor je zo'n schoen gewoon in je verzameling te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mag ik dan oprecht zeggen dat ik zulke schoenen echt niet mooi vind?
dat vind ik wel vette schoenen eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2005 09:48 schreef thiamat het volgende:
ik zou graag deze willen, maar ze zijn bijna nergens meer te koop![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
![]()
Ik draag op mijn werk ook nette kleding, maar zo'n schoen in mijn verzameling "hoort" wat mij betreft daar niet in thuis. Simpelweg omdat ik het niet vind lijken onder de kleding die ik draag.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
't is gewoon een basis schoen, een plain oxford. Maar wel érg mooi uitgevoerd. Als je nette kleding draagt voor je werk hoor je zo'n schoen gewoon in je verzameling te hebben.
Ik draag geen pakken dus zal mij een worst zijn. Ben blij toen dat ik die k*t dingen niet meer hoef te dragen. Overigens vind ik bruin en grijs dus echt een big no-go....quote:Op zondag 17 juli 2005 12:13 schreef Mastroianni het volgende:
Bruin past juist heel goed bij grijs en donkerblauw. Dé kleuren voor een pak, zwarte pakken zijn voor begravenissen of feesten 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |