waar trek je die onder aan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:24 schreef FoXje het volgende:
Wat is er mis met mijn schoenen?![]()
[afbeelding]
Ik vind ze coolquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
So nice I gotta post 'em twice
[afbeelding]
Fluffy
Gewoon, van alles, ik draag ze met een rokje of met spijkerbroek.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef Mastroianni het volgende:
Waar draag je dat soort schoenen eigenlijk bij????
mantelpakjequote:Op zondag 5 juni 2005 14:27 schreef Mastroianni het volgende:
Waar draag je dat soort schoenen eigenlijk bij????
* Casparovvv checkt profielquote:Op zondag 5 juni 2005 16:07 schreef Adsum het volgende:
- Floris vBommel, bijna 3 jaar oud volgens mij...
[afbeelding]
Dit soort schoenen heeft mijn barbie ookquote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
poezelige voetjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
die zijn vet!!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
Zo'n barbie wil ik ook wel danquote:Op maandag 6 juni 2005 00:52 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dit soort schoenen heeft mijn barbie ook
hehe ik vroeg me al af waar je die kinderschoenen kon krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:55 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Ga naar de speelgoedwinkel en koop het zou ik zeggen ?
Geintje mag ik hopen?quote:Op zondag 5 juni 2005 14:08 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Fluffy
Wat vind jij mooie schoenen dan?quote:
Nou ik ben een man, dus ik vind dit wel de mooiste die in de vorige reeks naar voren kwam:quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie schoenen dan?![]()
Ik vind ze coolMaar ik zou idd wel andere schoenen erbij hebben...
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:04 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook een een man zie ik nu...
Natuurlijk zijn het niet mijn enige schoenen, ik draag niet elke dag dezelfde. 90% van mijn schoenen zijn laarzen en hakken.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie schoenen dan?![]()
Ik vind ze coolMaar ik zou idd wel andere schoenen erbij hebben...
Dat dacht ik al, want ik ken geen een meisje met maar 1 paar schoenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn het niet mijn enige schoenen, ik draag niet elke dag dezelfde. 90% van mijn schoenen zijn laarzen en hakken.
ik ken NIEMAND met 1 paar schoenenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef kultivate het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want ik ken geen een meisje met maar 1 paar schoenen.
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 18:50 schreef Uddel het volgende:
M'n lievelingsschoenen.. ik draag ze af tot ze echt verrot zijn, die oude zitten zo lekker, die nieuwere moet je weer helemaal inlopen enzo.. I love Nikes Air Max Classics..
[afbeelding]
Inlopen is een groot woord, maar die oude zijn precies naar je voet gevormd na een tijdje..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaan.
Dat is zeker zo, ze geven je een vertrouwd gevoel...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:13 schreef Uddel het volgende:
[..]
Inlopen is een groot woord, maar die oude zijn precies naar je voet gevormd na een tijdje..
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef Timmmmetjuh het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, ze geven je een vertrouwd gevoel...![]()
Goede leren schoenen geven hun soepele bekoring idd pas prijs na vele maanden voorzichtig inlopen. Dat hoort nu eenmaal bij het gehele ritueel....quote:Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportschoenen die je moet inlopen? Dan zou ik nooit aan de nette leren schoen gaan.
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:26 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Goede leren schoenen geven hun soepele bekoring idd pas prijs na vele maanden voorzichtig inlopen. Dat hoort nu eenmaal bij het gehele ritueel....
Ach, wat is nu eigenlijk een paar maanden in de 25+ jaar die deze schoenen zullen meegaan....
Deze dusquote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb net gouden wedges gehaald(ookwel sleehak)
Deze, maar dan in het goud:
[afbeelding]
Proud to be fout
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?
De mode is na 25 zo veranderd dat de kans klein is dat ik een paar schoenen tegen die tijd nog zou dragen.
Andere mensen zouden dit misschien wel doen, de schoen zal het in ieder geval wel uithouden. Mijn vader heeft nog een paar Van Bommel staan, waar hij 25 jaar geleden vlak na zijn studie in getrouwd is. Hij draagt deze echter niet meer, hij heeft ze bewaard omdat hij eraan gehecht is...
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzo
Mode is voor dit paar niet echt heel relevant. Hoewel het wel weer modieuze schoenen zijn in dit segment dan. Maar als je gewoon een paar Plain Oxfords koopt, dan is mode gewoon niet van toepassing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:09 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Volgens mij is mode voor dit soort (geweldig mooie) schoenen niet zo heel erg relevant. Het zijn geen puma's ofzo
Over 25 jaar ben ik ook niet zo heel erg jong meer, dus dat helpt ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.
25 jaar is echter wel een hele lange tijd, en als ik dan dat paar trouwschoenen bekijk zijn deze wel behoorlijk verschillend in vergelijking met hedendaagse schoenen.
Zeker als je jong bent wil je denk ik toch iets moderns dragen, en voldoen schoenen van 25 jaar oud waarschijnlijk niet...(ok, over 25 jaar zal mijn modebeeld toch wel behoorlijk veranderd zijn)
Zijn toch we redelijk warm? of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef truSteh het volgende:
K-SWISS Classic
[afbeelding]
Had nieuwe zomerschoenen nodig, vond ze wel mooi
zomer => warm => zweet => stinkpoten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:11 schreef truSteh het volgende:
Onder zomerschoenen versta ik iets wat onder een korte broek kanIk heb nu licht blauwe Timberlands, dat past niet echt
Of ze warm zijn interesseert me niet
Komt vanzelf. Het is ook beetje zonde om dat soort schoenen te kopen als je 18 bent. Je bent verpest voor 't leven en dan wordt het een kostbare hobbyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Over 25 jaar ben ik ook niet zo heel erg jong meer, dus dat helpt ookBovendien zou ik als 18 jarige ook wel met die schoenen willen rondlopen, het geld ontbreekt alleen er alleen een beetje voor
Ik vind ze prima hoor, vroeg me alleen af of ze niet wat warm warenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef truSteh het volgende:
waar moet ik dan in lopen?
die onderste vind ik erg leuk voor de zomerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef rena het volgende:
Vandaag gekocht:
[afbeelding]maar dan zonder blauw randje en normaal witte veters.
[afbeelding]
Ze zijn roze, niet paars![]()
Goede schoen=tijdloosquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Een goed paar kwaliteitsschoenen zal inderdaad lange tijd meegaan, maar een paar schoenen regelmatig dragen over een periode van 25 jaar?
De mode is na 25 zo veranderd dat de kans klein is dat ik een paar schoenen tegen die tijd nog zou dragen.
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Maar puma's kan je na 2 jaar al niet meer dragen als je de bladen moet geloven.
25 jaar is echter wel een hele lange tijd, en als ik dan dat paar trouwschoenen bekijk zijn deze wel behoorlijk verschillend in vergelijking met hedendaagse schoenen.
Zeker als je jong bent wil je denk ik toch iets moderns dragen, en voldoen schoenen van 25 jaar oud waarschijnlijk niet...(ok, over 25 jaar zal mijn modebeeld toch wel behoorlijk veranderd zijn)
Okquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!
Het zijn die in mijn usericon btw
1967...mijn God. Dan kan je over 2 jaar hun 8e lustrum vierenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ach, ik draag nog regelmatig een paar uit 1967.... en zeker niet oubollig/opa-achtig!
Het zijn die in mijn usericon btw
Maar ze zijn zo mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Het is ook beetje zonde om dat soort schoenen te kopen als je 18 bent. Je bent verpest voor 't leven en dan wordt het een kostbare hobby
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Thundertje het volgende:
[..]
1967...mijn God. Dan kan je over 2 jaar hun 8e lustrum vieren
Heb je trouwens ook nog een grote foto van die schoenen in je icon? Ben wel benieuwd naar die 38 jaar oude schoenen namelijk
not bad, vor d leeftijdquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)
Allen Edmonds type Jodox.....
[afbeelding]
Hoewel ik het niet echt een heel model vind (beetje saai) zien ze er inderdaad nog heel puik uit ja. Mijn complimentenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:27 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Supersoepel leer en Noorse maakwijze (voor de kenners)
Allen Edmonds type Jodox.....
[afbeelding]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Momenteel deze schoenen aan:
[afbeelding]
Dit is dus een zwarte plain toecap oxford waar bovenstaande heren het net over hadden. Het begrip 'mode' is hier inderdaad irrelevant, dit type schoen gaat al tijden mee en zal ook tijdloos blijven.
En ik las hier het begrip trouwschoen. Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
Ik voorzie hier een leuke discussiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.
Foto is zittend genomen met de broekspijpen opgetrokken, anders staan de schoenen niet op de foto. Broek valt normaalgesproken precies op de schoenen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe broek. Eentje die wel lang genoeg is.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef TCT_Nexus het volgende:
[..]
Foto is zittend genomen met de broekspijpen opgetrokken, anders staan de schoenen niet op de foto. Broek valt normaalgesproken precies op de schoenen.
Grapjas![]()
En wat heeft dat met jou te makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:54 schreef TCT_Nexus het volgende:
Dit is de enige echte trouwschoen voor de heer.
hahaha, dan voel je je genaaidquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:07 schreef Murphy22x het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bij de kassa bleken het van bommels te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |