quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Fisher het volgende:
Politie stuit op kinderlijken in vriezer
wie zegt er dan ook dat ze dan langer houdbaar zijn
Stream ofsowquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
Oehjow, er komt er nu een uit. Komt zo weer een ander voor dus.
omfg .. dude ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:43 schreef Ballicious het volgende:
OEHYEAH, fully naked.
Dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
omfg .. dude ....
*stijve lul op je werk topic hier*
okequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ balli maak screenies en stuur via msn ofsow
Reg ff, dan heb je t. Kheb t druk met kijkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
lol he's back
@ balli
dude schiet op met screens
wat is dat nou weer jitz, 1 topic missenquote:
mafkees das vette pr0n sitequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Reg ff, dan heb je t. Kheb t druk met kijken![]()
Sommige mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat is dat nou weer jitz, 1 topic missen
't werkt hier nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Reg ff, dan heb je t. Kheb t druk met kijken![]()
Niet op vrijdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Die moeten wel eens wat doen
MTP'erquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
mtp'en?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgenquote:
oh ja johquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
Zoiets hoor je eerst te melden,quote:
nu je 't zegt.. balli stuur ff wat screenies dan kan ik ook weer verderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
Helaas het is geen morgen meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu je 't zegt.. balli stuur ff wat screenies dan kan ik ook weer verder
Is het zo?quote:
door één of andere dubieuze bende lees ikquote:Stoute jitz, we dachten dat je was ontvoerd ofzo
ik heb m'n ochtend portie al gehad hoor, daarom verder naar de middag portiequote:
Een MTP in de middag staat garend voor een goede dagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb m'n ochtend portie al gehad hoor, daarom verder naar de middag portie
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef Ballicious het volgende:
oke screens zijn verzonden naar fish en draco
garant, ik ben ff wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de middag staat garend voor een goede dag
quote:Ga eens dood!
zelfmoordje.jpgIedereen kent toch wel een paar mensen die best een verstandig zelfmoordadvies kunnen gebruiken. Maar kijk uit, het mag niet. Het Openbaar Ministerie in Alkmaar gaat namelijk de 73-jarige zelfmoordconsulent van Stichting De Einder (dodelijk saaie site alert) vervolgen voor hulp bij zelfdoding. De Ga Eens Dood! stichting ligt onder vuur, en dat is erg jammer. Tegenwoordig is het geven van fatsoenlijk zelfmoordadvies immers niets meer dan het passen van wat linkjes en een leuk muziekje erbij. Grootste probleem bij de zelfmoordstichting: openstaande betalingen...
en welk bandje is er voor jou tear?quote:Ben je geyl of wil je een koekje?
Bukt u even?Openingszinnen als: wil jij een poging doen het wereldrecord paalzitten te verbeteren zijn passé. De bReEZaH-generatie heeft een nieuw communicatiemiddel om elkaar aan stukken te trekken: polsbandjes! Twentse jongeren, bekend van het fenomeen brommers kieken, krijgen binnenkort de primeur. Zij kunnen straks in een oogopslag zien of hun danspartner te porren is voor een potje geyle neuqseks. Even een waarschuwing vooraf. Ben jij bezet, maar loop je rond met een geel LiveStrong bandje, dan is het verstandig deze tijdens het stappen te verwijderen. Een geel polsbandje staat namelijk voor: neuq me. Wie een rood bandje om de pols heeft is in voor een flirt, terwijl blauw staat voor niet beschikbaar. Oh ja, groen om je pols betekent: heaumeau! Ja de uitgaansbranche wordt steeds innovatiever. Vragah was een disco de beste ontmoetingsplek, nu moeten zij de concurrentie aangaan met internet. Binnenkort op GeenStijl: gekleurde profielen...
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
OMFG BALLI WTF ZIEKE SHIT
wete die wijve da ook?
der tsunamiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.
Waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.
Medeling voor alle homo's onder ons....quote:
Daarom was je dus zolang weg, je moest bij hem onder het bureau kruipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Dames en heren,
Het feest kan beginnen![]()
Mn begeleider heeft mijn verslag doorgelezen, en was er tevreden over! Dit was de allereerste versie, dus helemaal perfect kan het natuurlijk niet zijn. Maar ik was goed op weg.
Goed, de reden is gegeven, nu is het tijd voor bier/wijn/andere alochol houdende dranken![]()
lolquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef Ballicious het volgende:
http://vkmag.com/index.php?/weblog/comments/1218/
ik zit op een fucking oude pc hier... dus ga het risico niet nemen dat iets blijft hangen en zeker niet op dat stukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:08 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, kijk je nou ook?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daarom was je dus zolang weg, je moest bij hem onder het bureau kruipen![]()
![]()
![]()
maar ik ben met de autoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Dames en heren,
Het feest kan beginnen![]()
Mn begeleider heeft mijn verslag doorgelezen, en was er tevreden over! Dit was de allereerste versie, dus helemaal perfect kan het natuurlijk niet zijn. Maar ik was goed op weg.
Goed, de reden is gegeven, nu is het tijd voor bier/wijn/andere alochol houdende dranken![]()
dan moeten we helemaal flink gaan zuipen voordat we er iets van merkenquote:
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.quote:
Denk dat je het na een fles wel aardig merkt in je maagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan moeten we helemaal flink gaan zuipen voordat we er iets van merken
koop een motorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.
En ik was net weg omdat ik er even genoeg van had. Ik was even klaar met fokken, internetten en op mn stoel zitten. Een soort midlife-crisis![]()
klots, klots, klotsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat je het na een fles wel aardig merkt in je maag![]()
Ik drink liever een krat bier leeg, dan een krat cola.quote:
krat bier 24 flesjes 1 avond, zeker te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik drink liever een krat bier leeg, dan een krat cola.
Hoewel een krat bier al een aardige uitdaging is![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik ook iets anders?![]()
![]()
Dat wel, ongemerkt gaat het wel lukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
krat bier 24 flesjes 1 avond, zeker te doen
aaah maar nu gaat het weer beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.
En ik was net weg omdat ik er even genoeg van had. Ik was even klaar met fokken, internetten en op mn stoel zitten. Een soort midlife-crisis![]()
vooruitgang je hebt d'r mailquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ah er is weer leven in de brouwerij geloof ik.....
Update van zielig meisje hier tegenover : Ze kwam net langs om te vragen of ik haar even een bestandje kon mailen wat zij op haar USB stick had gezet maar niet kon installeren op haar eigen computer
En jij zo van: Dat kan, maar dan moet je wel in natura betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Update van zielig meisje hier tegenover : Ze kwam net langs om te vragen of ik haar even een bestandje kon mailen wat zij op haar USB stick had gezet maar niet kon installeren op haar eigen computer
lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aaah maar nu gaat het weer beter.
We dachten dat de bandaligebananenbende je had ontvoerd.
koffie?
en toen heb je haar maar even geholpen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
daar heb je gelijk in, en 't ligt er ook aan of je met meerdere bent.. alleen zuip je niet zomaar 24flesjes leeg maar met een groep doe je 't ineens welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wel, ongemerkt gaat het wel lukken.
Maar je moet het eens proberen als het krat voor je staat, met de flesjes erin. Dan wordt het een stuk moeilijker
Nee niet haar email de email van de receptiequote:
koffie geeftquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij zo van: Dat kan, maar dan moet je wel in natura betalen.
En zij dan van: ok, ik heb nog wel een doos eieren staan.
Tuurlijk zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
en toen heb je haar maar even geholpen?
Het grote At Een Krat spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, en 't ligt er ook aan of je met meerdere bent.. alleen zuip je niet zomaar 24flesjes leeg maar met een groep doe je 't ineens wel
of je moet zo in de put zitten dat je niets anders kan dan zuipen
sjonge jonge jonge amatearquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet haar email de email van de receptieheb ik dus nog niets aan
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdrevenquote:
Zwart graag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
koffie geeft
kijkt u eens aan.
suiker erbij? melk misschien?
hmm, morgen ga ik maar gewoon flink zuipen denk ik.. lijkt me toch beter, want degene die er niet tegenkunnen gaan weer kotsen enzo word ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grote At Een Krat spel.
Dan maak je teams, en ieder persoon moet binnen 24 uur een krat leegdrinken. In een team zitten goede, maar ook slechte drinkers. En de goede moeten het dan van de slechte overnemen als die niet meer kunnen.
Geweldig spel
blijf dromen, jongen, blijf dromenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdreven
je moet profiteren wanneer je 't kanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdreven
gelijk afspraak geregeld voor vanavond?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk zo ben ik dan ook wel weer
in 24 uur 1 krat leegzuipen ???? dat is toch makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grote At Een Krat spel.
Dan maak je teams, en ieder persoon moet binnen 24 uur een krat leegdrinken. In een team zitten goede, maar ook slechte drinkers. En de goede moeten het dan van de slechte overnemen als die niet meer kunnen.
Geweldig spel
Ach, zolang ze het niet mijn richting op doen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, morgen ga ik maar gewoon flink zuipen denk ik.. lijkt me toch beter, want degene die er niet tegenkunnen gaan weer kotsen enzo word ik ook niet vrolijk van
ooit is echt zo en dan durft hij nietquote:
mja, ik blijf jammerlijk veel te lang nuchterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang ze het niet mijn richting op doen..
Denk dat ik er toch weinig van meekrijg na een krat![]()
Oh nee, ik vergis me, het was in 12 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
in 24 uur 1 krat leegzuipen ???? dat is toch makkelijk
die kun je zelf makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga om thee
Dan doet z'n usb stick het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooit is echt zo en dan durft hij niet
Och moet mij wel lukken, als ik echt dorst heb en er zin in heb drink ik in een avondje een half krat leeg... dan moet in 12 uur 1 krat wel lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergis me, het was in 12 uur.
Dat betekend elk half uur een flesje leeg drinken. En dat valt echt tegen als het krat wat je leeg moet zuipen voor je staat.
ja, maar jij bent dan ook een geoefende drinkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik blijf jammerlijk veel te lang nuchter
connection failt (verkeerde socket)quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook een geoefende drinker![]()
Ja, maar dan zie je niet het krat voor je staan. En dat is juist de ellende. Door het pshygische effect van die krat zien, wordt het een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Och moet mij wel lukken, als ik echt dorst heb en er zin in heb drink ik in een avondje een half krat leeg... dan moet in 12 uur 1 krat wel lukken
Kunnen we het nu misschien ergens anders over hebben dan bier ?? krijg een beetje dorst namelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je niet het krat voor je staan. En dat is juist de ellende. Door het pshygische effect van die krat zien, wordt het een stuk moeilijker
blind type is nooit goed voor me geweestquote:
ik moet toch wat vragenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet meteen het onmogelijke vragen![]()
Bier, bier,bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier, bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen we het nu misschien ergens anders over hebben dan bier ?? krijg een beetje dorst namelijk
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't momentquote:
Hmmmm anders ik welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't moment
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
daarom ga ik morgen ook fietsenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTPquote:
das lulligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
omdat je zin hebt mss?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
dan heeft ze wel zin maar dan heeft ze hoofdpijn joh, snap dat nou eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bijna andere paginaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Ballicious het volgende:
Mijn lay-out, wat doe je?
die zou je maar moeten attenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Diovarus het volgende:
[..]
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat open
en je mag niet naar huis voordat die krat leeg isquote:
verbreden, das toch duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Ballicious het volgende:
Mijn lay-out, wat doe je?
nou.. hij had dus gewoon genoeg van onsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
Jitzzzze!!!!!!!!!!!!!!ben je weer bevrijdt van de Bananenbende!!!
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou.. hij had dus gewoon genoeg van ons
jaja, niet alles wat ik typ slaat nergens opquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou.. hij had dus gewoon genoeg van ons
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:40 schreef c0mpleX het volgende:
ben ik weerbroodje frikandel en patatje pinda waren lekker
![]()
Beetje pimpen... en die coppa's uitdagen ooeeehhhhh....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:39 schreef Ballicious het volgende:
Ik wil naar huis, en in m'n waggie gaan boeken, je weet toch!
Balli reageer jij of ik?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef somegirl het volgende:
nog 3 uurtjes en dan gaan we aan de
[afbeelding]
Fo sho nigga.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Beetje pimpen... en die coppa's uitdagen ooeeehhhhh....
pissen in een wijnglas?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:42 schreef somegirl het volgende:
nog 3 uurtjes en dan gaan we aan de
[afbeelding]
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)quote:
nahquote:
mmhquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
fri·kan·del (de ~ (m.), ~len)
1 snack, bestaande uit een rolletje gehakt vlees => berenlul
of dood bier drinken in een wijnglas?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Ballicious het volgende:
En als ik klaar ben ga ik aan de:
[afbeelding]
www.vandale.nlquote:
jezus da spul vreet toch geen normaal persoonquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Fisher het volgende:
zo dat waren de witte bonen in tomatensaus van gisteren
Maarre wel ge-MTP-tquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Fisher het volgende:
zo dat waren de witte bonen in tomatensaus van gisteren
ik denk t welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Diovarus het volgende:
[..]
of dood bier drinken in een wijnglas?
of is dat echt wijn?
gelukkig, kunnen we weer rustig slapenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef Ballicious het volgende:
fri·ka·del (de ~, ~len)
1 [Belg., inf.] gehaktbal
Dat misverstand is ook weer uit de wereld.
Ik heb me vrijgevochten, om jou nog een keer te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:37 schreef somegirl het volgende:
Jitzzzze!!!!!!!!!!!!!!ben je weer bevrijdt van de Bananenbende!!!
ik ben ook niet normaal rememberquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jezus da spul vreet toch geen normaal persoon
je hoopt op echt wijn, of nou op dood bier?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik denk t wel
zeker weten doe je het natuurlijk nooit
heej, niet zo tegen somegirlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb me vrijgevochten, om jou nog een keer te zien
nee, ik kon 't eigenlijk niet maken om die zonnebank foto's die ik van balli heb gekregen uit te printenquote:
Balli ik dacht dat je hem had opgepakt....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee echt waar..quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Balli ik dacht dat je hem had opgepakt....![]()
ben jij nou een superheld
Sigaren zijn echt big pimpin'quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, er ligt thuis tevens nog een sigaar van 60 centimeter. Die ga ik van t weekend eens proberen te roken.
Ja, je moet wat als je geen Nederlands kanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee echt waar..
heb die standaard aanstaan
cartoonsuperheldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Balli ik dacht dat je hem had opgepakt....![]()
ben jij nou een superheld
laat me raden; jij bent een import produkt?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee echt waar..
heb die standaard aanstaan
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:
*Fisher heeft net maar een wazige foto van tweaker gemaakt
Als t aan mij lag zat ik er 24/7 aan. Volgende week is t mogelijk. Zit k een hele dag in in de tuin/binnen. Dan steek k die grote op.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Sigaren zijn echt big pimpin'
ik rook ze helaas te weinig![]()
POSTE!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:
*Fisher heeft net maar een wazige foto van tweaker gemaakt
iddquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je geen Nederlands kan![]()
mja, gemaakt met telefoon.. post 'm vanavond welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
POSTE!!!
ik wil da broodje krab van net weer omhoog krijgen.... was zooo lekker![]()
N-joying lifequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:52 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Als t aan mij lag zat ik er 24/7 aan. Volgende week is t mogelijk. Zit k een hele dag in in de tuin/binnen. Dan steek k die grote op.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoop dat die krab nog smaakt na zo lang in dat maagzuur van me te hebben rond gezommenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, gemaakt met telefoon.. post 'm vanavond wel
Een euro erin gooien, en dan doet ie het weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef Fisher het volgende:
hij probeert nu z'n pc aan te zwengelen ofzo...![]()
Echt wijn natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:48 schreef Diovarus het volgende:
[..]
je hoopt op echt wijn, of nou op dood bier?
ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een euro erin gooien, en dan doet ie het weer![]()
export meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
laat me raden; jij bent een import produkt?
voor die tweakert nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoor
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoor
FU MOFO DUTCHY'S PWN YA ASS, N00bquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
export meer
wel van hollandse bodem maar haat holland
ga dan maar wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
export meer
wel van hollandse bodem maar haat holland
zegt er 1 watquote:
ranjaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Echt wijn natuurlijk
we hebben rose trouwens
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Ballicious het volgende:
K ga m'n nagels maar eens knippen.
en nu is tie gebroken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt is![]()
Je vijlt ze ook nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt is![]()
kut is dat hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:
ja tuurlijk... manicure setje deluxe hequote:
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb hier een bereschaar, kun je zo een vinger mee afknippen.
Zn shift blijft gewoon hangenquote:
Zet cam aan als je gaat knippe.. leed vermaak rulezquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb hier een bereschaar, kun je zo een vinger mee afknippen.
Ja, de jonge beren moeten op tijd gesnoeid worden, anders gaan ze knottenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?
Ja dat kan. Heb t laatst op een koe getest, dat ging ook prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?
je bent weggegaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
gaaaaaaaaap
*Fisher heeft weer mensen blij gemaakt
Ik heb zojuist ook iemand blij gemaakt, ff een snelle curus powerpoint gegevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
gaaaaaaaaap
*Fisher heeft weer mensen blij gemaakt
dan maak ik mijzelf blij als ik 'm hier peerquote:
Anderen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan maak ik mijzelf blij als ik 'm hier peer
ben jij dan ookal bezig om tekeningetjes te maken daarin?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn kladblok wat ik heb gekregen toen ik hier begon met stage is bijna vol, dat is een teken dat je op moet houden met werk dan toch ?
Boter kaas en eieren tegen zichzelfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij dan ookal bezig om tekeningetjes te maken daarin?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn kladblok wat ik heb gekregen toen ik hier begon met stage is bijna vol, dat is een teken dat je op moet houden met werk dan toch ?
wat stond er allemaal op? I love IJlien, I love Goddess, enz.?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
is toch lastig met al die lijntjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet toch wat met zo'n dingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wat stond er allemaal op? I love IJlien, I love Goddess, enz.?
ik blijf maar winnen!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren tegen zichzelf![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Seau, er staat hier een spuitbus "interieur reiniger". Ik denk ik zal eens ff spuiten. Wat denk je? Komt er allemaal witte bud uit. t lijkt wel spuitsneeuw.
Nohhhhhhhhhh
ga weg joh.. aaaaaaaiiiiiiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Seau, er staat hier een spuitbus "interieur reiniger". Ik denk ik zal eens ff spuiten. Wat denk je? Komt er allemaal witte bud uit. t lijkt wel spuitsneeuw.
Nohhhhhhhhhh
...slimmmmquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Nohhhhhhhhhh
Idd dat hadden zo opgespaard voor die inseminatie aankomende dinsdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zal de vrouw van je baas blij van worden dan
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zal de vrouw van je baas blij van worden dan
hmm jij bent ook makkelijk blij te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ook weer mooie actie meegemaakt trouwens....
Stagebegeleider, collega en ik zitten in de kamer....
Stagebegeleider laat ALWEEReen keiharde scheet
Collega kijkt naar buiten zegt : Oh er is slecht weer op komst
Ik :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je dit allemaal met ons wilt delenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.
JIJ BRUUTquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.
Je leest nog alles terug ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef LaFoxXx het volgende:
@ balli, las k nou dat jij langskomt vanavond?
da's Babar joh!quote:
Ze wil graag van wal steken met de sexrelatiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je leest nog alles terug ook?![]()
Daar moet ik nog even over denken.
Balli heeft geen zin om te neuken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
T&P fanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hmm jij bent ook makkelijk blij te krijgen
haha nee ik lees niet alles terug hoor, ben k een beetje lang mee bezig dan, maar dat had ik toevallig nog meegekregen, maar kzie je zo nog wel ff op t perronquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
Geen seks voor het huwelijk? Niet goed, 'geld terug'.
quote:
ja, jij een balli moeten eerst trouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef LaFoxXx het volgende:
[..]
dat word vroeg in het huwelijksbootje stappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |