ik moet toch wat vragenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet meteen het onmogelijke vragen![]()
Bier, bier,bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier, bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen we het nu misschien ergens anders over hebben dan bier ?? krijg een beetje dorst namelijk
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't momentquote:
Hmmmm anders ik welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't moment
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
daarom ga ik morgen ook fietsenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTPquote:
das lulligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
omdat je zin hebt mss?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
dan heeft ze wel zin maar dan heeft ze hoofdpijn joh, snap dat nou eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bijna andere paginaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Ballicious het volgende:
Mijn lay-out, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |