blijf dromen, jongen, blijf dromenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdreven
je moet profiteren wanneer je 't kanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdreven
gelijk afspraak geregeld voor vanavond?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tuurlijk zo ben ik dan ook wel weer
in 24 uur 1 krat leegzuipen ???? dat is toch makkelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grote At Een Krat spel.
Dan maak je teams, en ieder persoon moet binnen 24 uur een krat leegdrinken. In een team zitten goede, maar ook slechte drinkers. En de goede moeten het dan van de slechte overnemen als die niet meer kunnen.
Geweldig spel
Ach, zolang ze het niet mijn richting op doen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, morgen ga ik maar gewoon flink zuipen denk ik.. lijkt me toch beter, want degene die er niet tegenkunnen gaan weer kotsen enzo word ik ook niet vrolijk van
ooit is echt zo en dan durft hij nietquote:
mja, ik blijf jammerlijk veel te lang nuchterquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, zolang ze het niet mijn richting op doen..
Denk dat ik er toch weinig van meekrijg na een krat![]()
Oh nee, ik vergis me, het was in 12 uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
in 24 uur 1 krat leegzuipen ???? dat is toch makkelijk
die kun je zelf makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga om thee
Dan doet z'n usb stick het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooit is echt zo en dan durft hij niet
Och moet mij wel lukken, als ik echt dorst heb en er zin in heb drink ik in een avondje een half krat leeg... dan moet in 12 uur 1 krat wel lukkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergis me, het was in 12 uur.
Dat betekend elk half uur een flesje leeg drinken. En dat valt echt tegen als het krat wat je leeg moet zuipen voor je staat.
ja, maar jij bent dan ook een geoefende drinkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, ik blijf jammerlijk veel te lang nuchter
connection failt (verkeerde socket)quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook een geoefende drinker![]()
Ja, maar dan zie je niet het krat voor je staan. En dat is juist de ellende. Door het pshygische effect van die krat zien, wordt het een stuk moeilijkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Och moet mij wel lukken, als ik echt dorst heb en er zin in heb drink ik in een avondje een half krat leeg... dan moet in 12 uur 1 krat wel lukken
Kunnen we het nu misschien ergens anders over hebben dan bier ?? krijg een beetje dorst namelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je niet het krat voor je staan. En dat is juist de ellende. Door het pshygische effect van die krat zien, wordt het een stuk moeilijker
blind type is nooit goed voor me geweestquote:
ik moet toch wat vragenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, ga nou niet meteen het onmogelijke vragen![]()
Bier, bier,bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier, bier, bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bier,bierquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen we het nu misschien ergens anders over hebben dan bier ?? krijg een beetje dorst namelijk
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't momentquote:
Hmmmm anders ik welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
het is vrijdag, 13.31 uur en ja ik zou er best 1 lusten op 't moment
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
daarom ga ik morgen ook fietsenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je moet niet teveel rijden hé? Je moet nog drinken![]()
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTPquote:
das lulligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
omdat je zin hebt mss?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou meteen weer aan MTP
dan heeft ze wel zin maar dan heeft ze hoofdpijn joh, snap dat nou eensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja.
Maar soms heeft zij dan weer geen zin![]()
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
hier gaat om 4uur op vrijdag altijd een krat openquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bijna andere paginaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Ballicious het volgende:
Mijn lay-out, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |