en welk bandje is er voor jou tear?quote:Ben je geyl of wil je een koekje?
Bukt u even?Openingszinnen als: wil jij een poging doen het wereldrecord paalzitten te verbeteren zijn passé. De bReEZaH-generatie heeft een nieuw communicatiemiddel om elkaar aan stukken te trekken: polsbandjes! Twentse jongeren, bekend van het fenomeen brommers kieken, krijgen binnenkort de primeur. Zij kunnen straks in een oogopslag zien of hun danspartner te porren is voor een potje geyle neuqseks. Even een waarschuwing vooraf. Ben jij bezet, maar loop je rond met een geel LiveStrong bandje, dan is het verstandig deze tijdens het stappen te verwijderen. Een geel polsbandje staat namelijk voor: neuq me. Wie een rood bandje om de pols heeft is in voor een flirt, terwijl blauw staat voor niet beschikbaar. Oh ja, groen om je pols betekent: heaumeau! Ja de uitgaansbranche wordt steeds innovatiever. Vragah was een disco de beste ontmoetingsplek, nu moeten zij de concurrentie aangaan met internet. Binnenkort op GeenStijl: gekleurde profielen...
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
OMFG BALLI WTF ZIEKE SHIT
wete die wijve da ook?
der tsunamiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.
Waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:59 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Als ik het zo bekijk niet. Aangezien je gewoon d'r punani kan zien.
Medeling voor alle homo's onder ons....quote:
Daarom was je dus zolang weg, je moest bij hem onder het bureau kruipenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Dames en heren,
Het feest kan beginnen![]()
Mn begeleider heeft mijn verslag doorgelezen, en was er tevreden over! Dit was de allereerste versie, dus helemaal perfect kan het natuurlijk niet zijn. Maar ik was goed op weg.
Goed, de reden is gegeven, nu is het tijd voor bier/wijn/andere alochol houdende dranken![]()
lolquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:04 schreef Ballicious het volgende:
http://vkmag.com/index.php?/weblog/comments/1218/
ik zit op een fucking oude pc hier... dus ga het risico niet nemen dat iets blijft hangen en zeker niet op dat stukquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:08 schreef Ballicious het volgende:
@ draco, kijk je nou ook?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daarom was je dus zolang weg, je moest bij hem onder het bureau kruipen![]()
![]()
![]()
maar ik ben met de autoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
Dames en heren,
Het feest kan beginnen![]()
Mn begeleider heeft mijn verslag doorgelezen, en was er tevreden over! Dit was de allereerste versie, dus helemaal perfect kan het natuurlijk niet zijn. Maar ik was goed op weg.
Goed, de reden is gegeven, nu is het tijd voor bier/wijn/andere alochol houdende dranken![]()
dan moeten we helemaal flink gaan zuipen voordat we er iets van merkenquote:
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.quote:
Denk dat je het na een fles wel aardig merkt in je maagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan moeten we helemaal flink gaan zuipen voordat we er iets van merken
koop een motorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.
En ik was net weg omdat ik er even genoeg van had. Ik was even klaar met fokken, internetten en op mn stoel zitten. Een soort midlife-crisis![]()
klots, klots, klotsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat je het na een fles wel aardig merkt in je maag![]()
Ik drink liever een krat bier leeg, dan een krat cola.quote:
krat bier 24 flesjes 1 avond, zeker te doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik drink liever een krat bier leeg, dan een krat cola.
Hoewel een krat bier al een aardige uitdaging is![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik ook iets anders?![]()
![]()
Dat wel, ongemerkt gaat het wel lukken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
krat bier 24 flesjes 1 avond, zeker te doen
aaah maar nu gaat het weer beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had gisteren hem de eerste versie van mijn eindverslag gegeven, en ik maakte me nogal zorgen over de beoordeling.
En ik was net weg omdat ik er even genoeg van had. Ik was even klaar met fokken, internetten en op mn stoel zitten. Een soort midlife-crisis![]()
vooruitgang je hebt d'r mailquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ah er is weer leven in de brouwerij geloof ik.....
Update van zielig meisje hier tegenover : Ze kwam net langs om te vragen of ik haar even een bestandje kon mailen wat zij op haar USB stick had gezet maar niet kon installeren op haar eigen computer
En jij zo van: Dat kan, maar dan moet je wel in natura betalen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Update van zielig meisje hier tegenover : Ze kwam net langs om te vragen of ik haar even een bestandje kon mailen wat zij op haar USB stick had gezet maar niet kon installeren op haar eigen computer
lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aaah maar nu gaat het weer beter.
We dachten dat de bandaligebananenbende je had ontvoerd.
koffie?
en toen heb je haar maar even geholpen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
daar heb je gelijk in, en 't ligt er ook aan of je met meerdere bent.. alleen zuip je niet zomaar 24flesjes leeg maar met een groep doe je 't ineens welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wel, ongemerkt gaat het wel lukken.
Maar je moet het eens proberen als het krat voor je staat, met de flesjes erin. Dan wordt het een stuk moeilijker
Nee niet haar email de email van de receptiequote:
koffie geeftquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En jij zo van: Dat kan, maar dan moet je wel in natura betalen.
En zij dan van: ok, ik heb nog wel een doos eieren staan.
Tuurlijk zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
en toen heb je haar maar even geholpen?
Het grote At Een Krat spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, en 't ligt er ook aan of je met meerdere bent.. alleen zuip je niet zomaar 24flesjes leeg maar met een groep doe je 't ineens wel
of je moet zo in de put zitten dat je niets anders kan dan zuipen
sjonge jonge jonge amatearquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee niet haar email de email van de receptieheb ik dus nog niets aan
Ze wilde al wel voor me gaan bukken maar dat vond ik dan nog een beetje overdrevenquote:
Zwart graag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef Diovarus het volgende:
[..]
koffie geeft
kijkt u eens aan.
suiker erbij? melk misschien?
hmm, morgen ga ik maar gewoon flink zuipen denk ik.. lijkt me toch beter, want degene die er niet tegenkunnen gaan weer kotsen enzo word ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het grote At Een Krat spel.
Dan maak je teams, en ieder persoon moet binnen 24 uur een krat leegdrinken. In een team zitten goede, maar ook slechte drinkers. En de goede moeten het dan van de slechte overnemen als die niet meer kunnen.
Geweldig spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |