Doet me denken aan GTST met dat mens van een Charlie. Ze zei tegen Sjors (die zelf heel christelijk is en het liefst wil wachten met seks tot het huwelijk): "waarom kan zoiets lekkers nu zo zondig zijn?" Uiteraard begreep dat paard niets van de essentie van de onthouding. Ik vind dat GTST een slechte invloed heeft op de samenleving en dus zal moeten verdwijen van de buis!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:47 schreef descendent1 het volgende:
Ik zou hier uiteraard serieus op kunnen ingaan....
maar doe k lekker niet :p
Als je zo stom bent om niet ff een proefritje te maken voor t huwelijk is het je eigen schuld!!!!
Nee? Is seks dan zo belangrijk voor jou?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:51 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Je moet ook niet wachten tot je getrouwd bent.
Ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee? Is seks dan zo belangrijk voor jou?
Het zal mij aan mijn reet roesten welke tijd het is, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:51 schreef Balthar het volgende:
Misschien is de streng islamitische methode iets voor jou?
Gewoon 3 x roepen dat je je vrouw verstoot en klaar is achm... kees.
Ook geen alimentatie o.i.d.
Trouwens, ik vind het zwaar uit de tijd hoor.
Gewoon kijken of het klikt, per slot van rekening is dat best belangrijk.
Het stamt toch uit de tijd van voor de anticonceptie, kijk zwanger worden zonder huwelijk mocht toen echt niet.
Zelfs daar wordt amper moeilijk over gedaan tegenwoordig. Behalve dan door de diverse strenge religieuze figuren.
Sexquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje... ehm... primitief?
Primitief?En dat zeg jij die gewoon weer terug wil naar de vorige eeuw??quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje... ehm... primitief?
Ik wil niet terug naar de vorige eeuw, ik wil alleen dat de moraal van de vorige eeuw wordt gehandhaafd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:58 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Primitief?En dat zeg jij die gewoon weer terug wil naar de vorige eeuw??
Dat is natuurlijk een ander verhaal. Dan zijn de rollen wat betreft geslacht omgedraait en dat is in deze niet relevant.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:57 schreef dolle_hond het volgende:
andersom natuurlijk ook
trouw jij eindelijk een keer, denkt die meid: "moet ik t altijd met dit splintertje doen?. omruilen!"
Onzin. Dat wordt juist weer aangepraat door zendertjes als TMF en blaadjes als de Yes. Hihi.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Killjoy het volgende:
Over de jaren is sex iets geworden waarvoor je je moet schamen, dit komt gewoon door de kerk.
Sex is een goed iets en is een belangrijk onderdeel van een gezonde relatie
Als je zoveel waarde hecht aan seks, dan ben je inderdaad nog primitief. Maar dat geeft niet, zo zijn de meesten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Ja, dus?
Ik vind geen sex voor het huwelijk gewoon dom, en je mist nog heel wat ook.
Hah!Nee dan kan het niet natuurlijk!De vrouw moet wel onder de duim gehouden worden natuurlijk he?Dus toch naar de vorige eeuw met allemaal illigale abortussen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:59 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een ander verhaal. Dan zijn de rollen wat betreft geslacht omgedraait en dat is in deze niet relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |