Sommige mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat is dat nou weer jitz, 1 topic missen
't werkt hier nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Reg ff, dan heb je t. Kheb t druk met kijken![]()
Niet op vrijdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Die moeten wel eens wat doen
MTP'erquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
mtp'en?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgenquote:
oh ja johquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
Zoiets hoor je eerst te melden,quote:
nu je 't zegt.. balli stuur ff wat screenies dan kan ik ook weer verderquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de morgen is een dag zonder zorgen![]()
Helaas het is geen morgen meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:52 schreef Fisher het volgende:
[..]
nu je 't zegt.. balli stuur ff wat screenies dan kan ik ook weer verder
Is het zo?quote:
door één of andere dubieuze bende lees ikquote:Stoute jitz, we dachten dat je was ontvoerd ofzo
ik heb m'n ochtend portie al gehad hoor, daarom verder naar de middag portiequote:
Een MTP in de middag staat garend voor een goede dagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb m'n ochtend portie al gehad hoor, daarom verder naar de middag portie
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef Ballicious het volgende:
oke screens zijn verzonden naar fish en draco
garant, ik ben ff wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een MTP in de middag staat garend voor een goede dag
quote:Ga eens dood!
zelfmoordje.jpgIedereen kent toch wel een paar mensen die best een verstandig zelfmoordadvies kunnen gebruiken. Maar kijk uit, het mag niet. Het Openbaar Ministerie in Alkmaar gaat namelijk de 73-jarige zelfmoordconsulent van Stichting De Einder (dodelijk saaie site alert) vervolgen voor hulp bij zelfdoding. De Ga Eens Dood! stichting ligt onder vuur, en dat is erg jammer. Tegenwoordig is het geven van fatsoenlijk zelfmoordadvies immers niets meer dan het passen van wat linkjes en een leuk muziekje erbij. Grootste probleem bij de zelfmoordstichting: openstaande betalingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |