Idd dat hadden zo opgespaard voor die inseminatie aankomende dinsdagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zal de vrouw van je baas blij van worden dan
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
daar zal de vrouw van je baas blij van worden dan
hmm jij bent ook makkelijk blij te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gisteren ook weer mooie actie meegemaakt trouwens....
Stagebegeleider, collega en ik zitten in de kamer....
Stagebegeleider laat ALWEEReen keiharde scheet
Collega kijkt naar buiten zegt : Oh er is slecht weer op komst
Ik :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn dat je dit allemaal met ons wilt delenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.
JIJ BRUUTquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben gelukkig weer helemaal alleen hier. Heb trouwens ook m'n teen nagels maar gelijk geknipt.
Je leest nog alles terug ook?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:10 schreef LaFoxXx het volgende:
@ balli, las k nou dat jij langskomt vanavond?
da's Babar joh!quote:
Ze wil graag van wal steken met de sexrelatiequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Je leest nog alles terug ook?![]()
Daar moet ik nog even over denken.
Balli heeft geen zin om te neuken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
T&P fanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hmm jij bent ook makkelijk blij te krijgen
haha nee ik lees niet alles terug hoor, ben k een beetje lang mee bezig dan, maar dat had ik toevallig nog meegekregen, maar kzie je zo nog wel ff op t perronquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
Geen seks voor het huwelijk? Niet goed, 'geld terug'.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |