ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een euro erin gooien, en dan doet ie het weer![]()
export meerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
laat me raden; jij bent een import produkt?
voor die tweakert nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoor
Daar had ik het niet over.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik geloof dat hier de stroomrekening wel gewoon wordt betaald hoor
FU MOFO DUTCHY'S PWN YA ASS, N00bquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
export meer
wel van hollandse bodem maar haat holland
ga dan maar wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Diovarus het volgende:
[..]
export meer
wel van hollandse bodem maar haat holland
zegt er 1 watquote:
ranjaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef somegirl het volgende:
[..]
Echt wijn natuurlijk
we hebben rose trouwens
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:56 schreef Ballicious het volgende:
K ga m'n nagels maar eens knippen.
en nu is tie gebroken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt is![]()
Je vijlt ze ook nog?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hebs ik gister gedaan... maar kwam er vanochtend achter dat me linkerpink nagel niet goed gevijlt is![]()
kut is dat hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
quote:
ja tuurlijk... manicure setje deluxe hequote:
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb hier een bereschaar, kun je zo een vinger mee afknippen.
Zn shift blijft gewoon hangenquote:
Zet cam aan als je gaat knippe.. leed vermaak rulezquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:00 schreef Ballicious het volgende:
Ik heb hier een bereschaar, kun je zo een vinger mee afknippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |