balliquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindelijk opgepakt
De bananebende is eindelijk opgepakt...
met medewerking van een anonieme superheld...
[afbeelding]
Geruchten gaan dat deze superheld ergens in zeeland een geheime schuilplaats heeft
zeker dat je nie wil daten.... ik heb immer een goed gevoel voor humorquote:
mannen snappen ook niksquote:
das toch die vulkaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Eindelijk opgepakt
De bananebende is eindelijk opgepakt...
met medewerking van een anonieme superheld...
[afbeelding]
Geruchten gaan dat deze superheld ergens in zeeland een geheime schuilplaats heeft
Maar er zijn ook uitzonderingenquote:
i'll think about itquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
zeker dat je nie wil daten.... ik heb immer een goed gevoel voor humor
nog iets wat ik altijd fout doe dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk eerst aan jezelf....... dan pas aan anderen
Krijg toch wel een beetje een glimlach op mn gezichtquote:
jaja, ik weet nou ook wel dat ik perfect benquote:
Weer wat geleerd, en iedereen maar zeggen dat dit een onzin topic isquote:
Here he comes to save the day....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben ook een superheld
nou ik wist het wel, maar doe er alleen niets aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, en iedereen maar zeggen dat dit een onzin topic is
plaatje want geen idee wat dat isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:27 schreef Ballicious het volgende:
Balli vermaakt zichzelf met zonnebank tv van VK
heeft fok die dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft iemand al bij de gevonden voorwerpen gekeken ???
Misschien vinden we jitzzze daar wel
misschien is hij wel ontvoerd door ufo's en zijn ze nu sexuele handelingen aan het verrichten met hemquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft iemand al bij de gevonden voorwerpen gekeken ???
Misschien vinden we jitzzze daar wel
Arme jitzquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
misschien is hij wel ontvoerd door ufo's en zijn ze nu sexuele handelingen aan het verrichten met hem
Hoelang duurt een momentje eigenlijk......quote:
is dat niet bij elke post van jou .. dat als je die leest je weer tijd van je leven hebt verspilt ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Diovarus het volgende:
Wist je trouwens dat je door het lezen van de post die ik ik dus om 12.30 gemaakt heb 4 seconden van je leven heb verspilt aan grote onzin maar toch op waarheid beruste informatie.
wist je dat bij 't lezen van iedere post van jou je 4sec van je leven verspilt aan grote onzin?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Diovarus het volgende:
Wist je trouwens dat je door het lezen van de post die ik ik dus om 12.30 gemaakt heb 4 seconden van je leven heb verspilt aan grote onzin maar toch op waarheid beruste informatie.
het is me ook een schandequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
is dat niet bij elke post van jou .. dat als je die leest je weer tijd van je leven hebt verspilt ?
WTF HEBBUH!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Ballicious het volgende:
@ Draco, kan geen plaatje posten. Het komt er op neer dat je naar naakte vrouwen kan kijken die onder een zonnehemel liggen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
wist je dat bij 't leven van iedere post van jou je 4sec van je leven verspilt aan grote onzin?
dude koop cam en gimmie somequote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Althans, ze hebben nog wel een string aan.
mja doek vanavond welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dude! Via volkomenkut kun je daar naar kijken. Ff registeren en je kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |