Ja, de jonge beren moeten op tijd gesnoeid worden, anders gaan ze knottenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?
Ja dat kan. Heb t laatst op een koe getest, dat ging ook prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bere schaar ? kun je daar ook beren mee knippen dan ?
je bent weggegaan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
gaaaaaaaaap
*Fisher heeft weer mensen blij gemaakt
Ik heb zojuist ook iemand blij gemaakt, ff een snelle curus powerpoint gegevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:02 schreef Fisher het volgende:
gaaaaaaaaap
*Fisher heeft weer mensen blij gemaakt
dan maak ik mijzelf blij als ik 'm hier peerquote:
Anderen ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan maak ik mijzelf blij als ik 'm hier peer
ben jij dan ookal bezig om tekeningetjes te maken daarin?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn kladblok wat ik heb gekregen toen ik hier begon met stage is bijna vol, dat is een teken dat je op moet houden met werk dan toch ?
Boter kaas en eieren tegen zichzelfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
ben jij dan ookal bezig om tekeningetjes te maken daarin?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mijn kladblok wat ik heb gekregen toen ik hier begon met stage is bijna vol, dat is een teken dat je op moet houden met werk dan toch ?
wat stond er allemaal op? I love IJlien, I love Goddess, enz.?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
is toch lastig met al die lijntjesquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet toch wat met zo'n dingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
wat stond er allemaal op? I love IJlien, I love Goddess, enz.?
ik blijf maar winnen!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Boter kaas en eieren tegen zichzelf![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Seau, er staat hier een spuitbus "interieur reiniger". Ik denk ik zal eens ff spuiten. Wat denk je? Komt er allemaal witte bud uit. t lijkt wel spuitsneeuw.
Nohhhhhhhhhh
ga weg joh.. aaaaaaaiiiiiiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Seau, er staat hier een spuitbus "interieur reiniger". Ik denk ik zal eens ff spuiten. Wat denk je? Komt er allemaal witte bud uit. t lijkt wel spuitsneeuw.
Nohhhhhhhhhh
...slimmmmquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Ballicious het volgende:
Nohhhhhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |