uhuquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb er écht fucking veel zin in. Vooral Interpol. Het wordt echt heel tof denk ik.
op lange termijn (t/m zondag de 19e):quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef icebliss het volgende:
http://www.knmi.nl/voorl/weer/
Woensdag tussen de 10 en 24 graden. Verder gaat dat stomme ding niet
Zaterdag hopelijk tussen de 20 en 30
komt wel goed johquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
op lange termijn (t/m zondag de 19e):
"Grote kans op rustig zomerweer met mogelijk een bui en temperaturen (ruim) boven de 20 graden."
Maarja, dan moeten we nog een week
Fine I hope! Als alles goed is gegaan is ie nu pappie!quote:
dat is geen muziekquote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Neleos het volgende:
Ik zie het hier nog niet staan, maar een tijdje terug is er nog een band bevestigd.
Coolpolitics.
Ik ken ze niet, maar denk wel dat ik ze ff ga checken.
Racoon is wel aardig, maar ik hoef ze niet per se te zien. Dus... Coolpolitics dan maar.
Kent iemand Coolpolitics en is het wat of kan ik toch beter naar Racoon gaan?
Rockin' Park Nijmegen, zondag 26 juni - Deel 2quote:In het jaar 2003 introduceerde Lowlands Coolpolitics. Een onderdeel waarin bekende politicussen/nederlanders kunnen discusieren met elkaar en het publiek. Dit leverde vaak leuke reacties op en staan dan ook dit jaar weer op het festival.
ik zal er ook niet bij zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Neleos het volgende:
Hehe. Ik dacht mooi. Nog een band erbij, maarja.
Maar heb geen zin in politiek, dan ga ik wel bij Racoon kijken.
Trouwens... politicussen...
sta je nu overal vooraan ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:13 schreef dndiek het volgende:
ik heb 2 vip-kaarten gewonnen via de actie van Orange
![]()
YEAH Eagles of death metal!!! Dat wordt rock 'n rollen till you drop!! \m/quote:
Lenny kravitz en Qotsa zijn al voldoende, daar heb ik wel 63 euro voor overquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
queens of the stone age en interpolquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
Voor mij was de komst van REM al voldoende. De rest is eigenlijk alleen maar bonus![]()
Interpol en Queens Of The Stone Agequote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
Voor mij was de komst van REM al voldoende. De rest is eigenlijk alleen maar bonus![]()
The Mars volta op #1quote:Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
Ik zou REM toch ook niet gaan missen als ik jou was.....quote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
The Mars volta op #1
Snel gevolgd door Interpol
En Qotsa, NIN, Feeder en The Tears zijn dan natuurlijk leuke bijkomstigheden
Net als de rest, maar dan in mindere mate!
Same here. Toen ik hoorde dat R.E.M. nog een keer naar Nederland zou komen, was ik echt helemaal door het dolle heen. De rest zie ik als een leuke bijkomstigheid, waarbij Keane er toch echt bovenuit springt.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
gaan we ook niet missen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou REM toch ook niet gaan missen als ik jou was.....![]()
Heb ze vrijdag ook in Rome gezien, geweldig was dat! (zie verslagje)quote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Same here. Toen ik hoorde dat R.E.M. nog een keer naar Nederland zou komen, was ik echt helemaal door het dolle heen. De rest zie ik als een leuke bijkomstigheid, waarbij Keane er toch echt bovenuit springt.
Een vriend van mij belde mij op dat er een festival kwam waar onder andere REM en Queens of the Stoneage kwamen. En vorig jaar zomer wouden we REM ook al gaan bekijken in ik dacht Rotterdam en misschien in Londen, maar dat is toen niet doorgegaan. Dus dit kwam wel goed uit, plus de rest van het programma is ook goed.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
quote:
pff is geheel vrijwillig hoor.... niemand moet...quote:
geen idee hoe het met de verkoop staat, maar het is al over 2 weken... dus ik zou niet al te lang meer wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]Lenny
Kan ik vlak van te voren ook nog kaartjes krijgen denken jullie? Of moet ik het echt NU gaan bestellen? Aan de kassa kan ook nog maar dan zijn ze meteen 6 euri duurder....
Om 2 uur bij de tent stage he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:10 schreef peaceman het volgende:
Kom je ook naar de meet Neleos?
Mars Volta heb ik al gezien in Paradiso, maar ze zijn zoooo goed dat ik er Interpol een gedeelte voor ga missenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ze vrijdag ook in Rome gezien, geweldig was dat! (zie verslagje)
Bij mij staan er diverse anderen hoog op de bonuslijst: The Mars Volta, Interpol en Admiral Freebee
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:54 schreef keijz het volgende:
[..]
Mars Volta heb ik al gezien in Paradiso, maar ze zijn zoooo goed dat ik er Interpol een gedeelte voor ga missen
Ik heb gelukkig het voordeel dat ik een week later op RW nog een kans heb voor beidequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Inderdaad!
Alleen wil ik Interpol ook weer niet te kort doen
die zijn ook zo goed!!![]()
ja ik baal er ook vanquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:05 schreef Boeman het volgende:
Ik vind het hoe langer hoe erger dat Intrepol en The Mars Volta elkaar overlappen
Moet ik van beiden iets missen
ja ik wil interpol echt heeeeel graag zien, en als je een half uur bij de mars volta mist, mis je 1 liedje, dus dat is ook nog wel te doen opzichquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil hoe dan ook goede plaatsen bij Interpol en het hele concert zien. Jammer voor the Mars Volta, maar toch.Interpol
.
dan moet je bij TMV een half uur eerder weg, en dan maar hopen dat je nog ergens vooraan kunt komen bij Interpol. Zal wel een grote groep dan van het ene naar het andere podium gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:38 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik baal er ook van
de mars volta niet helemaal zien, en bij interpol geen goede plaatsen
ik heb ze beiden nog nooit gezien, ben benieuwd!quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:14 schreef peaceman het volgende:
Ik ga zeker naar Interpol, daar verwacht ik heel veel van en heb ik nog nooit gezien... en vooraan staan hoeft van mij niet perse....gelukkig heb ik eventueel voor beide nog een herkansing een week later op RW
Ik heb TMV gezien op LL paar jaar geleden, overweldigend optreden, maar muzikaal gezien kan ik op plaat langer naar Interpol luisteren.... en als gezegd heb op RW nog een kans....quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Boeman het volgende:
ik heb ze beiden nog nooit gezien, ben benieuwd!![]()
Vooraan bij the mars volta moet echter wel geweldig zijn, heb ik van horen zeggen
dat heb je nu al 3 keer ingewreven jaquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb TMV gezien op LL paar jaar geleden, overweldigend optreden, maar muzikaal gezien kan ik op plaat langer naar Interpol luisteren.... en als gezegd heb op RW nog een kans....![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat heb je nu al 3 keer ingewreven ja![]()
The Mars Volta @ Paradisoquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb ze beiden nog nooit gezien, ben benieuwd!![]()
Vooraan bij the mars volta moet echter wel geweldig zijn, heb ik van horen zeggen
De MTV-stage heet bij RiP de 'Nieuwe Revu-stage', maar voorderest is hij hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Neem aan dat de plattegrond dezelfde is als die van Fields of Rock? Of niet?
ik heb er nog nooit wat van gehoordquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:19 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik vind het persoonlijk een drama dat ik bij Lenny Kravitz weg moet om NIN te zien. Maar ja, Trent Reznor is zo'n beetje de enige manier om een beetje in de buurt van God te komen
NIN wil ik ook zeker zienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit wat van gehoord
maar lenny is niet zo heel goed hoor..
Same here wat Lenny betreftquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
NIN wil ik ook zeker zien
En Lenny, mn gezelschap zal er wel heenwillen, maar ik hoef hem nie zonodig te zien
Precies hetzelfde als mijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Het staat vast;
Eagles of Death Metal
Queens of the Stone Age
-Eten en shoppen-
The Mars Volta
Interpol (na MV)
Lenny Kravitz (na IP)
Nine Inch Nails (vanaf 20.30)
Boeman, er is iig een persoon uit je gezelschap die Lenny Kravtiz ook niet zo nodig hoeft te zien hoorquote:En Lenny, mn gezelschap zal er wel heenwillen, maar ik hoef hem nie zonodig te zien
Als ze alleen nummers van With Teeth gaan spelen zal het nog wel meevallen. Maar iki vermoed dat ze ook nog wat oud materiaal zullen spelen, das meer geschikt voor een festival dan bijvoorbeeld "All the love in the world" of "Right where it belongs".quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:29 schreef icebliss het volgende:
hehe, agree. Misschien pik ik het laatste halfuurtje/kwartiertje mee, als ik nog leef
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:57 schreef Stonehead het volgende:
Simple Plan, Keane, Jamie Cullum, Lenny Kravitz, Krezip.. Echt, veel plezier jongens...![]()
![]()
afgezien van lennyquote:Op zondag 19 juni 2005 12:57 schreef Stonehead het volgende:
Simple Plan, Keane, Jamie Cullum, Lenny Kravitz, Krezip.. Echt, veel plezier jongens...![]()
![]()
gelukkig staan er ook wat mindere bands want anders is het helemaal moeilijk kiezenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:57 schreef Stonehead het volgende:
![]()
Ja, d'r zit soms wat tuig bijquote:Op zondag 19 juni 2005 19:39 schreef DonStefano het volgende:
Morgen toch nog maar es bij het postkantoor kaarten proberen te halen. Heb geld zat, t is voor mij kwartiertje fietsen en zou toch wel heel graag Keane, Interpol en REM n keer willen zien. Hoop alleen niet dat er zoveel kampervolk als bij Fields of Rock komt.
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag je hier trouwens wel zelf drinken meenemen het terrein op? Vast niet, maar ik hoop het wel. Ik heb niet zo'n zin in 30 graden en dure (en drukke) drankstandjes.
quote:Blik, glas, paraplu’s
Glas (zoals bierflesjes), blik en paraplu’s zijn verboden op het festivalterrein. Ook meegebrachte consumpties zijn niet toegestaan. Op het festivalterrein zijn diverse eet- en drankstands waar je terecht kunt. Bij slecht weer zijn regencapes of caps beter op hun plaats dan paraplu’s, die te veel mensen het zicht op de podia ontnemen.
Je kunt wel drinkwater drinken op de wc-plekken. Gratis. Terwijl je voor SPA-blauw 2 euro betaaltquote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mag je hier trouwens wel zelf drinken meenemen het terrein op? Vast niet, maar ik hoop het wel. Ik heb niet zo'n zin in 30 graden en dure (en drukke) drankstandjes.
daarom heet het ook Spa BLAUW; je betaalt je blauwquote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je kunt wel drinkwater drinken op de wc-plekken. Gratis. Terwijl je voor SPA-blauw 2 euro betaalt
Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels overquote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
nog maar 6 dagen![]()
![]()
![]()
(hopelijk is het dan niet zo warm als nu, ietsjes minder zou lekker zijn)
Me = bikkel! We gaan zoiezo!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels over![]()
![]()
beetje regen gaat mij ook niet weghouden bij QotSA, NIN en EoDM. Dr moet echt een tsunami uit de lucht komen zetten wil ik het gaan overwegenquote:
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
beetje regen gaat mij ook niet weghouden bij QotSA, NIN en EoDM. Dr moet echt een tsunami uit de lucht komen zetten wil ik het gaan overwegen![]()
ik heb het dus over een echter een tsunami, formaatje zuid-oost azië.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....
ow.... dan hoef je je geen zorgen te maken.... je gaat dus gewoon!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het dus over een echter een tsunami, formaatje zuid-oost azië.
denk het ook wel jaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow.... dan hoef je je geen zorgen te maken.... je gaat dus gewoon!
Het schiet echt al opquote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
nog maar 6 dagen![]()
![]()
![]()
(hopelijk is het dan niet zo warm als nu, ietsjes minder zou lekker zijn)
graadje of 25 met een lekker zonnetje zou mooi zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels over![]()
![]()
dat zou idd ideaal zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb er zin in, hopelijk lekker weer ongeveer 23-24 graden met een lekker briesje
Ik heb er ook erg zin in, en dit weertje zou idd ideaal zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb er zin in, hopelijk lekker weer ongeveer 23-24 graden met een lekker briesje
DAT was erg! Ik was op de vrijdagochtend net mijn kleine schijttentje aan het opzetten (lees: de binnentent) toen t begon te plenzen. Ik heb het dan ook niet droog gehouden de eerste nacht.quote:[..]
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....
geen idee.. maar wij gaan gewoon vroeg weg... wil op tijd binnen zijn, want wil R.E.M. niet missenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
kan je eigelijk wel goed parkeren daar?
Volgens de website zijn er voldoende parkeerplaatsen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
Zou die vraag nog eens in het Fields of Rocktopic stellen. Je kunt er je auto zeker goed kwijt maar er is een groot verschil tussen de verschillende plaatsen wat betreft het snel weer naar huis kunnen. Onze auto stond op P5, als je vanuit het zuiden komt kom je die als eerste tegen en daar moet je je auto niet zetten omdat je er dan een uur overdoet om van het terrein af te komen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
REM is de afsluitert, hoe vroeg wil je dr zijn?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee.. maar wij gaan gewoon vroeg weg... wil op tijd binnen zijn, want wil R.E.M. niet missen![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
REM is de afsluitert, hoe vroeg wil je dr zijn?
ja ja, dinsdagochtend he? Ben nog een beetje traag van begrip......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch nog iemand die er intrapt
![]()
Ik ben er op tijd, no worries... Bij Racoon ben ik er bij![]()
Ach ik had het niet meer verwacht eigenlijk... duurde zo lang dat erop gereageerd werdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ja ja, dinsdagochtend he? Ben nog een beetje traag van begrip......
Maar ik skp de openingsacts en zorg dat ik op tijd ben voor Eagles of Death Metal. Die gasten zijn de BOM!
Ik vind Racoon nou niet echt boeiend. Misschien dat het vrouwelijk gezelschap dat mee gaat ze wil zien, maar ik sleur dr halverwege mee naar EODM.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik had het niet meer verwacht eigenlijk... duurde zo lang dat erop gereageerd werd![]()
Waarom skip je Racoon?
Racoon is live wel een feestje! Vergelijk het met Flogging Molly, muzikaal niet echt boeiend, maar wel feest!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik vind Racoon nou niet echt boeiend. Misschien dat het vrouwelijk gezelschap dat mee gaat ze wil zien, maar ik sleur dr halverwege mee naar EODM.
Een soort Wolter Kroes dus, maar dan meer rock-geörienteerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Racoon is live wel een feestje! Vergelijk het met Flogging Molly, muzikaal niet echt boeiend, maar wel feest!
Nou bij Wolter Kroes heb ik geen feest hoor hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een soort Wolter Kroes dus, maar dan meer rock-geörienteerd?
Na 20 biertjes wel hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou bij Wolter Kroes heb ik geen feest hoor haha
als ik jou was zou ik gewoon eerder gaan hoor... je gaat gewoon dingen bekijken die je nog niet kent... wie weet zie je nog wat leuks... en REM zou ik zeker niet gaan missen....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:00 schreef DonStefano het volgende:
Zo, vandaag op de valreep toch nog maar even kaarten gehaald. Denk wel dat ik pas tegen de avond ga, in feite hoef ik alleen Keane en Interpol te zien, en eventueel nog REM. Aan de andere kant, de weersvoorspellingen voor Zondag zijn wel zwaar relaxed, en n dagje in t goffertpark chillen is ook niet verkeerd
Okay, maar wat is zonde dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Behalve als je fan bent van NINNou ja.. half uurtje R.E.M. dan.. zonde zeg!
Same problem herequote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen die beneden de lijn Nijmegen- Den Bosch wonen moeten haast wel met de auto komen omdat je anders nooit meer een trein terug kunt nemen wil je wel REM helemaal zien...
Ja dat is idd erg zonde.... mn hoofd was wars van de warmte en snapte het niet helemaal. Werchter herkansing??quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat ik natuurlijk R.E.M. niet helemaal kan zien.
Na.. heb ze al in Ahoy gezien dit jaar..quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is idd erg zonde.... mn hoofd was wars van de warmte en snapte het niet helemaal. Werchter herkansing??
Jammer is dat toch dat ahoy zo vreselijke bak is qua geluid... het verschil was duidelijk te horen in Rome en zal ongetwijfeld ook op Rockin' Park en Rock Werchter zo zijn....quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Na.. heb ze al in Ahoy gezien dit jaar..
Met andere woorden: WAT HEB IK TE ZEIKEN!?
Ja wij moeten vanuit Eindhoven komen, maar blijven in Nijmegen slapen..quote:Op maandag 20 juni 2005 19:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen die beneden de lijn Nijmegen- Den Bosch wonen moeten haast wel met de auto komen omdat je anders nooit meer een trein terug kunt nemen wil je wel REM helemaal zien...
Hmm, die line-up van de mainstage ziet er nog wel tof uit. Ik zet mijn achterdeur wel open om stiekem mee te luisterenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Boeman het volgende:
En dan hier verder!
http://www.rockinpark.nl
Main Stage 1
13.00 - 13.45 Racoon
15.05 - 16.05 Simple Plan
17.25 - 18.25 Jamie Cullum
19.55 - 21.25 Lenny Kravitz
Main Stage 2
13.55 - 14.55 Krezip
16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age
18.35 - 19.35 Keane
21.45 - 23.00 R.E.M.
Tent Stage
14.00 - 15.00 Eagles Of Death Metal
15.45 - 16.45 Ozark Henry
17.30 - 18.30 The Tears
19.20 - 20.20 Interpol
21.25 - 22.30 Nine Inch Nails
Nieuwe Revu Stage
14.45 - 15.45 Feeder
16.30 - 17.30 The Departure
18.15 - 19.45 The Mars Volta
20.30 - 21.30 Admiral Freebee
Vorige Topics:
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/668295
Deel 2: http://forum.fok.nl/topic/686645
Meettopic: http://forum.fok.nl/topic/708994
Laten we het er maar even niet overhebben dat men met Emporium heeft moeten uitwijken naar de Berendonck in Wijchenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:32 schreef DonStefano het volgende:
Zo, laatste tentamens achter de rug... begin er nu wel zin in te krijgen eigenlijk
Wat overigens wel weer behoorlijk kansloos is het feit dat de Brug -een Nijmeegse krant- in het Uit-gedeelte met geen woord rept over rockin'park. En dat terwijl de meest pathetische bandjes uit omliggende boerendorpen die aankomend weekend in een of andere rokerige kroegje in Nijmegen optreden wel uitvoerig belicht worden. Wat een sneu provinciestadjes blijft Nijmegen toch eigenlijk ook...![]()
Zou wel vet zijn, zijn zo'n beetje de beste nummers van alle CDs. Ben altijd bang bij festivals dat de bands meer bezig zijn met CDs promoten dan gewoon lekker los gaan en plezier hebben. Lullabies to paralyze is een heerlijke CD, maar vrij weinig echte festivalnummers. Little Sister, Burn The Witch , Everybody Knows That You're Insane en In my Head zijn echt GEWELDIG!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:40 schreef icebliss het volgende:
Van de Qotsa-site:
Just in case you want to know... the playlist in Athens fantastic gig on the 15th of June was:
"Regular John",
"Feel Good Hit Of The Summer",
"The Lost Art Of Keeping A Secret",
"Medication",
"The Sky Is Fallin",
"Broken Box",
"Leg Of Lamp",
"Burn The Witch",
"Someone's In The Wolf",
"Little Sister",
"Go With The Flow",
"A Song For The Dead",
"A Song For The Deaf",
"No One Knows",
"I Think I Lost My Headache".
Vraag me af of we hetzelfde kunnen verwachten...
Dat is minderquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
The Mars Volta heeft gecanceld. Omar ligt in het ziekenhuis met een buikontsteking...
![]()
NO WAYquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:49 schreef Svyatagor het volgende:
The Mars Volta heeft gecanceld. Omar ligt in het ziekenhuis met een buikontsteking...
Ze komen ook niet op NSJ...![]()
![]()
quote:MOJO Concerts, Delft, woensdag 23 juni 2005
THE MARS VOLTA NIET NAAR ROCKIN' PARK
Zojuist is bekend geworden dat de gehele Europese tournee van The Mars Volta is afgelast wegens gezondheidsproblemen. Bandleider Omar Rodriguez-Lopez heeft sinds het begin van de tournee buikklachten. Deze zijn dusdanig verergerd dat hij niet meer kan optreden. Gabriel Rios vervangt de Texanen op Rockin' Park.
Gabriel Rios stond eerder dit jaar op Pinkpop. De Puertoricaan die tegenwoordig in België woont, brengt zomerse klanken naar het Rockin' Park festival. Rios brengt een aanstekelijke mix van Noord en Zuid, 'Latin On The Rocks' dat uitstekend past op Rockin' Park. Gabriel Rios wordt afsluiter op het Nieuwe Revu stage.
was al langer zo, zoals je kan lezen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:06 schreef icebliss het volgende:
Damn heeWelke idioot neemt er dan ook buikklachten enkele dagen voor Rockin' Park
![]()
Omar blijkbaar.................................quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:06 schreef icebliss het volgende:
Damn heeWelke idioot neemt er dan ook buikklachten enkele dagen voor Rockin' Park
![]()
Rios is niet slecht, maar geen TMV, nu wordt je hoogtepunt REM of Interpolquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:39 schreef Boeman het volgende:
Rios
Het zou mijn hoogtepunt worden op dit festival
REM is sowieso de climax als aflsuitende actquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rios is niet slecht, maar geen TMV, nu wordt je hoogtepunt REM of Interpol![]()
ik denk dat zijn bron Mojo isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
ow heb je dat wel uit betrouwbare bron?
de zon de maan, pluto, saturnus, mercurius, mars en de aarde staan dit weekend op een lijn ofzo........quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
ow heb je dat wel uit betrouwbare bron?
Stukje NIN en dan REM all the way (Kan NIN nog helemaal zien op RW als ik wil en REM is gewoon 1 van mijn favoriete bands...)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:01 schreef Zartos het volgende:
Ok, het grote dilemma voor zondag:
R.E.M. of N.I.N. ?
Wat doen jullie...?
pak dan op z'n minst het begin mee, wordt knallen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:38 schreef keijz het volgende:
Ik heb nog nooit iets van NIN gehoord... dus dat wordt REM
Ja dat klopt en is klotequote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:28 schreef Boeman het volgende:
De tijden op de nieuwe revue stage zijn wat aangepast nu:
Admiral Freebee van 18.30 tot 19.30 uur,
Gabriel Rios van 20.30 tot 21.30 uur.
OOK van NIN jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Veel plezier mensenbeter neemt er iemand een boel foto's van NIN
.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
R.E.M. .... en eigenlijk zelfde als Peaceman, we gaan samen...
en we moeten nog even stoeien of we Keanegaan zien of Admiral Freebee
gaan zien
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Komende dagen zal er weinig druppels vallen gelukkig.. maar vind het toch wel wat warm...
Na.. heb alleen naar zondag en daarna gekeken...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?
idd, ik heb er nu echt teringveel zin inquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
Zaterdag broeierig weer met enkele regen- of onweersbuien. Daarna droog en vrij zonnig zomerweer met een middagtemperatuur van ongeveer 24 graden. Perfect festivalweer....![]()
Absoluut! Nog 2 daagies..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:52 schreef wlsandman het volgende:
idd, ik heb er nu echt teringveel zin in![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef medman het volgende:
[..]
Absoluut! Nog 2 daagies..![]()
Alleen jammer dat ik REM waarschijnlijk niet kan zien, omdat ik met openbaar vervoer terug moet reizen naar Dordrecht![]()
moet je een hoog cijfer halen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
of je gaat voor de herkansing..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
Bij werkzaamheden, ofwel aangekondigde problemen op trajecten, is het vervangend vervoer meestal gewoon goed geregeld. En als het warm is, heb je met de bus iig geen last van sein- en wisselstoringen, want daarmee is het de laatste dagen weer feestquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Mark het volgende:
Slecht nieuws voor de zuiderlingen:
Nijmegen-'s-Hertogenbosch
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 juni
Oorzaak: spoorvernieuwing
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Bron: www.ns.nl en de Gelderlander
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Mark het volgende:
Slecht nieuws voor de zuiderlingen:
Nijmegen-'s-Hertogenbosch
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 juni
Oorzaak: spoorvernieuwing
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Bron: www.ns.nl en de Gelderlander
Ah ja, dat vroeg ik me af.. Een fototoestel mag je dus meenemen..?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, nieuwe geheugenkaart voor m'n digi-cam gehaald. 204 foto's kunnen er genomen worden zondag! Ongeveer 10 over de hele dag verspreid en 194 van NIN
trouwens; voor het weer morgen;
http://www.weer.nl/
(direct link werkt niet)
Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen professioneel toestel is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:56 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah ja, dat vroeg ik me af.. Een fototoestel mag je dus meenemen..?
Wordt m'n eerste festival morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen professioneel toestel is.
nooit last van, en bij festivals is er meestal nog een grote 'kloof' met security etc tussen het podium en de menigte. Dus zo heel dichtbij kun je nu nie eens komen. (mits geen VIPkaartenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:10 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Wordt m'n eerste festival morgenMijn ervaring met concerten is dat ze er nogal moeilijk over doen, zeker als je dicht bij het podium staat..
Waar zit die kamer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef Frenkel het volgende:
alleen nog ff uitzoeken hoe we van die kamer naar het goffertpark komen..
12 uur dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Maquiladora het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat het terrein open gaat?
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:29 schreef DonStefano het volgende:
Jaa, heb er ook echt zin in nueerst om 9 uur nog ff potje tennisen
en daarna naar Keane, Interpol en de rest van de zooi
![]()
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)
Dat is Sky Radio vs KinkFm, Blauw vs Rood, populair vs Alternative, Parijs vs Praag, pinkpop vs Sziget etc etc
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mij![]()
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terreinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Ik kom ook wel ff luisteren naar vooral Keane, Simple Plan en Jamie Cullum.... van buiten de hekken
Jah....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terrein![]()
die gasten met die friese nationalsozialistische vlaggen kunnen beter uit mijn buurt blijven humorloze wankers zijn het allemaalquote:Op zondag 26 juni 2005 09:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
mocht je mij een peperduur duur biertje willen aanbieden, ik zie er uit als een schuldige omstander, No prints dit jaar!! ik sta naast Toffe_ellende bij NIN (vlak voor elke song ga ik dan zeggen ze nu gaan spelen, er wat er gaat gebeuren opstage ggnagna)
oh jade beker mag je terug hebben.
Ik hou er ook niet van, maar het was maar 1 nummer (ze zenden tot nu toe echt weinig uit!)quote:
Je mist het leukste deel mutsquote:Op zondag 26 juni 2005 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Rockin Park was cool !
Ik zit me de hele dag al te verbijten dat ik R.E.M. niet kan zien, en dan ga jij naar huis....quote:
quote:Net terug van Rockin' Park Nijmegen....
Lenny was ouderwets goed bezig op het podium; beter dan laatste keer in de ArenA...
Natuurlijk een mix van de wel bekende songs, maar ook een wat minder op concerten gespeelde song als "Stand By My Woman" (persoonlijke favoriet) ging er bij het publiek als koek in.
Het was fijn te zien dat Cindy Blackman weer terug was... deze dame trakteerde op een drumsolo...
De line up was in vergelijking met de ArenA strak opgezet... niet teveel poespas, door elk lied 10 minuten lang uit te melken dit maal... maar gewoon straight to the point, die goede nummers spelen...
Bezetting podium was ook gaaf, 11 man sterk ; 3x achtergrond zanger/zangeressen, 3 blazers, keyboard, en de wel bekende kern van de band, bassis, gitaar (Craig Ross!), drums Cindy... en Lenny...
Playlist (zover ik me herinner)
1 Minister Of Rock n Roll
2 Live
3 Let Love Rule
4 It Ain't Over 'Til It's Over
5 Always On The Run
6 Where Are We Runnin'?
7 Stand By My Woman
8 Fields Of Joy (variatie op intro van...)
9 Fields Of Joy
10 Dig In
11 American Woman
12 Fly Away
13 Lady
14 Drum Solo
15 Again
16 Are You Gonna Go My Way
![]()
![]()
![]()
![]()