Overige geziene optredens:
Krezip:
Steengoed optreden!... een paar jaar geleden vond ik Krezip maar nix, maar hun latere rockende nummers zijn uitstekend...
De Krezip versie van Britney Spears' "Toxic" mag wel op plaat uigebracht worden... lekker stevig en pakkend... leuk gedaan!
Jamie Cullum:
Tja, je moet er van houden... ook hij vond het wel vreemd/gaaf om naast Queens of the Stone Ages te staan geprogrammeerd...
Maar Jamie kan bij mij nietveel losmaken... iets TE jazzy voor mij...
Keane:
Goed optreden, alleen op de 6 songs na die ik wel ken en aardig/goed vindt moet ik zeggen dat het repertoire eentonig lijkt te zijn...
Een nieuw nummer dat ze speelden (van een nieuw te komen album) was wazig, leeg en leek te veel op reeds bestaande liedjes van ze...
Ben bang dat ze in de vergetelheid raken als ze niet wat verschillende nummers gaan spelen...
Queens of the Stone Age:
Geen fan van, zal ik ook niet gauw worden... ieder zijn smaak...
Voor mij is het bagger... was tijd om een drankje te gaan halen en zo...
Feeder:
Stukje gezien... mag er zijn, maar boeit me verder niet...
R.E.M.
WTF moet ie gozer met dat blauwe geschilderde oogmasker op... doe normaal man.. KISS-kloon!
Paar bekende nummers, maar R.E.M. is uit... boeit mij niet meer, vervlogen tijden, we verlaten het park...
Overigens is niet iederee die mening toegedaan... fans staan te Swingen op R.E.M.; hun goed recht... veel plezier, maar ik blijf niet wachten...
Al met al wel een leuke dag, lekker zonnetje... goed gezellig publiek (geen extreme gasten), veel voedsel en drinken, voor ieder wat wils