vet gaaf!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
1 reactie mogelijk van mijn kant:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
Is het niet Craig Ross?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:22 schreef BillyOcean het volgende:
knip
YUPquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Is het niet Craig Ross?
Heb je mijn hoofd nog niet gezienquote:Op zondag 5 september 2004 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hoop haar op die foto..
laat eens zien dan..quote:Op donderdag 16 september 2004 21:01 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Heb je mijn hoofd nog niet gezien
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef BRITTJE het volgende:
hahahahahahaha kheb geen eens een recente foto
Kheb geen AFRO ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?
Ik ben benieuwd..
Ik vond het concert heel goed, maar ..hoe zeg je dat... De ARENA leent zich punt 1 niet echt voor concerten(giga nagalm) en ik hoopte eigenlijk dat Len wel wat meer van zijn nieuwe CD zou zingen, juist omdat die CD toen net uit was.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was je 17 juni in de ArenA? Ja ik zie het..
ok je haar is lang haha.. maar zo'n afro is toch overweldigender.. meer overweldigend bedoel ik..
um.. ik ga nu even de concertfoto's checken..
Vond je het goed, het concert? Ik vond het minder dan ik had verwacht..
hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:23 schreef Kajel het volgende:
Lenny Kravitz is een sukkel![]()
Ga dan lekker naar een ander topic...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:23 schreef Kajel het volgende:
Lenny Kravitz is een sukkel![]()
hahaha Lekker laten gaan! Smaken verschillen nou eenmaalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:35 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar een ander topic...![]()
![]()
Boeiend nieuws wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:44 schreef LennyKravitz het volgende:
En soms is er ook ander nieuws: Wc vol troep gaat Lenny Kravitz kapitaal kosten
Nu effe hopen op een concert in NL of België .quote:Rumoured dates for Europe (more to follow):
04.06.05 - Nelson Mandela Forum, Firenze, Italy
06.06.05 - FilaForum, Milano, Italy
19.06.05 - Paris, France
20.06.05 - Galaxie Amneville, Amneville, France
28.06.05 - Velodrome, Berlin, Germany
02.07.05 - Hovet, Stockholm
13.07.05 - Junge Garde Dresden, Germany
18.07.05 - Lyon, France
21.07.05 - Hammersmith Apollo, London, UK
Lenny is vrij gelovig.. op elk album staan wel door geloof-geinspireerde songs... en ook tijdens concerten wil 'ie wel een verwijzing maken;... maar vind de vergelijking met de EO vooralsnog niet opgaan...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees wel de electric church tour... is dat niet geheel EO minded dan![]()
Nee, ok ,dat niet natuurlijk... maar ben er wel bang voor, net als Stevie Wonder met een concert..sta je lekker te swingen... gaat ie ineens de dominee uithangen en wil graag de gehele gemeente meehebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:20 schreef LennyKravitz het volgende:
Lenny is vrij gelovig.. op elk album staan wel door geloof-geinspireerde songs... en ook tijdens concerten wil 'ie wel een verwijzing maken;... maar vind de vergelijking met de EO vooralsnog niet opgaan...
Ja Cindyquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:33 schreef BRITTJE het volgende:
Toch wel heel apart als hij Nederland over zou slaan! Hij draagt Nederland een warm hart toe berweerd hij zelf altijd.
Wat mij ter ore kwam, maar da's vast al oud nieuws voor de meesten van jullie, is dat Zorro weer vervangen is voor Cindy! en daar ben ik persoonlijk wel blij mee
[afbeelding]
heb je al kaartjes dan??quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
ik gaat hem ook eindelijk zien![]()
voor de eerste keer wel te verstaan......
Coole avatar!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
Hartstikke goed man! You won't regret itquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:25 schreef wlsandman het volgende:
netjes. ben hem nu aan het downloaden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef LennyKravitz het volgende:
Hier is een live versie van "Minister of Rock N' Roll" te beluisteren! Enjoy!
Link in de eerste post!
http://lennykravitz.emiforums.com/index.php?showtopic=290536![]()
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:37 schreef nipeng het volgende:
Hmm ja dat mag niet aldus de Faq.
Betreft live materiaal van Lenny, het copyright verhaal dus.quote:Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
Zag 'm voor het eerst in Antwerpen een paar jaar geleden (Sportpaleis)... moet zeggen... niets verslaat dat concert nog... Lenny is beter in kleinere gelegenheden... (hoewel sportpaleis ook vrij groot was)... en toch vandaag was standaard, maar wel zeer goed...; en lekker buiten, dus geen irritante zaal-galm!quote:Op zondag 26 juni 2005 23:49 schreef Verbal het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de twee Paradiso-optredens van Lenny leuker en beter vond dan de wat grotere venues.
Zijn eerste concert in NL... WAT een sfeer![]()
![]()
V.
quote:Lenny Kravitz op de vuist in Amsterdam
Amsterdam - Freelance-cameraman Frank Buis is zondag aangevallen door popster Lenny Kravitz toen hij opnames van hem maakte in de binnenstad van Amsterdam. De zanger eiste volgens Buis op zeer agressieve wijze de videoband, die zijn bodyguard vervolgens verwoestte. De cameraman heeft aangifte gedaan van vernieling en diefstal, bevestigde een woordvoerder van de politie.
Buis vertelde maandag dat hij tegen 15.00 uur zondagmiddag de popster met zijn dochter Zoë signaleerde op de Looiersgracht, waar Kravitz net een sportschool had bezocht. Hij wilde van dit tafereel wat beelden maken voor het programma Shownieuws van SBS6, maar Kravitz bleek hiervan niet gediend.
Volgens de cameraman maakte Kravitz in het voorbijgaan een opmerking dat hij geen prijs stelde op de opnames. Buis maakte daarop nog een laatste shot van de zanger en zijn dochter op de rug. Kravitz merkte dat en draaide zich om, waarop hij de Amsterdamse cameraman zou zijn aangevallen. Al gauw schoot een bodyguard en een andere onbekende man de popster te hulp. ,,Ze stonden met zijn drieën aan me te trekken. Ze waren heel agressief. Ik had de keuze de tape af te geven of in elkaar te worden geslagen'', aldus de cameraman.
Buis belde meteen daarop de politie. Die kwam naar hotel Dylan aan de Keizersgracht waar de zanger logeerde. Volgens de cameraman wilde de politie hem aanhouden, maar was Kravitz via de achterdeur vertrokken. De politie neemt de aangifte serieus en liet weten dat inmiddels enkele betrokkenen zijn gehoord. Het is nu aan justitie om te bepalen wat er verder met deze zaak gebeurt, aldus de zegsman.
Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) heeft de officier van justitie besloten Kravitz zondag niet direct op te pakken. Dat had er onder meer mee te maken dat justitie het popconcert niet wilde verstoren en omdat er verder geen getuigen zijn.
Lenny Kravitz was in Nederland voor zijn optreden op Rockin' Park in Nijmegen. Hij zou inmiddels het land alweer uit zijn.
Buis eist een schadevergoeding van 5000 euro van de zanger. ,,Als ik de zaak win, mag hij het geld overmaken naar Greenpeace.''
Ach dit zijn natuurlijks Franks woorden, en verder weet niemand wat er precies gebeurd is behalve betrokkenen zelf... zal wel opgeblazen zijn...quote:Op maandag 27 juni 2005 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Frank kan best irritant zijn ja..
Maar om zo te gaan doen, is een beetje te arrogant
Ke Frank als een man die geen verhalen aandikt..quote:Op maandag 27 juni 2005 15:14 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ach dit zijn natuurlijks Franks woorden, en verder weet niemand wat er precies gebeurd is behalve betrokkenen zelf... zal wel opgeblazen zijn...
Kan me ook voorstellen dat als je aangeeft dat je er geen prijs op stelt, en dat zo'n fotograaf toch nog een shot maakt dat je dan denkt... ok makker, nu heb je het verprutst... kom maar hier met je camera...
Yep ze zaten boven op de boxen of wat het ook was daar, (voor het publiek links dacht ik)... gelukkig met gehoorbeschermers op! Heel wijs voor die kinderoortjesquote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef BRITTJE het volgende:
hahahaha, ik kreeg dus net al een berichtje van mensen zo van "zie je wel, die KRAPPITS(zoals zij dat zeggen) deugt niet"
Nou ik vond hem gisteren wel deugen!
Hey Lenny Kravitz? Heb je Zoë ook gezien?Ze stond rechts voor bij het podium met nog een meisje! En JAAAAAAAAAAAAAAAAA Cindy was weer terug! Thank god!
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |