OOK van NIN jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Veel plezier mensenbeter neemt er iemand een boel foto's van NIN
.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
R.E.M. .... en eigenlijk zelfde als Peaceman, we gaan samen...
en we moeten nog even stoeien of we Keanegaan zien of Admiral Freebee
gaan zien
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Komende dagen zal er weinig druppels vallen gelukkig.. maar vind het toch wel wat warm...
Na.. heb alleen naar zondag en daarna gekeken...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?
idd, ik heb er nu echt teringveel zin inquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
Zaterdag broeierig weer met enkele regen- of onweersbuien. Daarna droog en vrij zonnig zomerweer met een middagtemperatuur van ongeveer 24 graden. Perfect festivalweer....![]()
Absoluut! Nog 2 daagies..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:52 schreef wlsandman het volgende:
idd, ik heb er nu echt teringveel zin in![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef medman het volgende:
[..]
Absoluut! Nog 2 daagies..![]()
Alleen jammer dat ik REM waarschijnlijk niet kan zien, omdat ik met openbaar vervoer terug moet reizen naar Dordrecht![]()
moet je een hoog cijfer halen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
of je gaat voor de herkansing..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
Bij werkzaamheden, ofwel aangekondigde problemen op trajecten, is het vervangend vervoer meestal gewoon goed geregeld. En als het warm is, heb je met de bus iig geen last van sein- en wisselstoringen, want daarmee is het de laatste dagen weer feestquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Mark het volgende:
Slecht nieuws voor de zuiderlingen:
Nijmegen-'s-Hertogenbosch
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 juni
Oorzaak: spoorvernieuwing
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Bron: www.ns.nl en de Gelderlander
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Mark het volgende:
Slecht nieuws voor de zuiderlingen:
Nijmegen-'s-Hertogenbosch
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 juni
Oorzaak: spoorvernieuwing
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Bron: www.ns.nl en de Gelderlander
Ah ja, dat vroeg ik me af.. Een fototoestel mag je dus meenemen..?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
zo, nieuwe geheugenkaart voor m'n digi-cam gehaald. 204 foto's kunnen er genomen worden zondag! Ongeveer 10 over de hele dag verspreid en 194 van NIN
trouwens; voor het weer morgen;
http://www.weer.nl/
(direct link werkt niet)
Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen professioneel toestel is.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:56 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah ja, dat vroeg ik me af.. Een fototoestel mag je dus meenemen..?
Wordt m'n eerste festival morgenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, zolang het maar geen professioneel toestel is.
nooit last van, en bij festivals is er meestal nog een grote 'kloof' met security etc tussen het podium en de menigte. Dus zo heel dichtbij kun je nu nie eens komen. (mits geen VIPkaartenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:10 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Wordt m'n eerste festival morgenMijn ervaring met concerten is dat ze er nogal moeilijk over doen, zeker als je dicht bij het podium staat..
Waar zit die kamer?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef Frenkel het volgende:
alleen nog ff uitzoeken hoe we van die kamer naar het goffertpark komen..
12 uur dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Maquiladora het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat het terrein open gaat?
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:29 schreef DonStefano het volgende:
Jaa, heb er ook echt zin in nueerst om 9 uur nog ff potje tennisen
en daarna naar Keane, Interpol en de rest van de zooi
![]()
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)
Dat is Sky Radio vs KinkFm, Blauw vs Rood, populair vs Alternative, Parijs vs Praag, pinkpop vs Sziget etc etc
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mij![]()
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terreinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Ik kom ook wel ff luisteren naar vooral Keane, Simple Plan en Jamie Cullum.... van buiten de hekken
Jah....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terrein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |