OOK van NIN jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:23 schreef InsaneM666 het volgende:
Veel plezier mensenbeter neemt er iemand een boel foto's van NIN
.....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
R.E.M. .... en eigenlijk zelfde als Peaceman, we gaan samen...
en we moeten nog even stoeien of we Keanegaan zien of Admiral Freebee
gaan zien
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Komende dagen zal er weinig druppels vallen gelukkig.. maar vind het toch wel wat warm...
Na.. heb alleen naar zondag en daarna gekeken...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet niet of je het weerbericht voor morgen heb gezien?
idd, ik heb er nu echt teringveel zin inquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef Diaan73 het volgende:
Zaterdag broeierig weer met enkele regen- of onweersbuien. Daarna droog en vrij zonnig zomerweer met een middagtemperatuur van ongeveer 24 graden. Perfect festivalweer....![]()
Absoluut! Nog 2 daagies..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:52 schreef wlsandman het volgende:
idd, ik heb er nu echt teringveel zin in![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:54 schreef medman het volgende:
[..]
Absoluut! Nog 2 daagies..![]()
Alleen jammer dat ik REM waarschijnlijk niet kan zien, omdat ik met openbaar vervoer terug moet reizen naar Dordrecht![]()
moet je een hoog cijfer halen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
of je gaat voor de herkansing..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:59 schreef Boeman het volgende:
ik heb de maandag daarna nog gewoon een toets om 8:20
of heb ik dat al gezegd
Bij werkzaamheden, ofwel aangekondigde problemen op trajecten, is het vervangend vervoer meestal gewoon goed geregeld. En als het warm is, heb je met de bus iig geen last van sein- en wisselstoringen, want daarmee is het de laatste dagen weer feestquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Mark het volgende:
Slecht nieuws voor de zuiderlingen:
Nijmegen-'s-Hertogenbosch
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 25 en zondag 26 juni
Oorzaak: spoorvernieuwing
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Sneltrein Zwolle-Roosendaal rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
de stoptrein Nijmegen-'s-Hertogenbosch rijdt niet tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch
Alternatief: maak gebruik van de bus:
maak tussen Nijmegen en 's-Hertogenbosch gebruik van de Snel- of stopbus
reis tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch om via Utrecht Centraal
Extra reistijd: een half uur tot een uur
Bron: www.ns.nl en de Gelderlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |