12 uur dacht ik ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Maquiladora het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat het terrein open gaat?
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:29 schreef DonStefano het volgende:
Jaa, heb er ook echt zin in nueerst om 9 uur nog ff potje tennisen
en daarna naar Keane, Interpol en de rest van de zooi
![]()
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
wauw jij moet de enige zijn in dit universum die Keane en Interpol tot zijn favorieten rekent! (als ik dat mag opmaken uit je reactie)
Dat is Sky Radio vs KinkFm, Blauw vs Rood, populair vs Alternative, Parijs vs Praag, pinkpop vs Sziget etc etc
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef DonStefano het volgende:
[..]
hehe, nja... ben ook een redelijk schizofreen persoon volgens mij![]()
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terreinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:54 schreef Greetings het volgende:
Ik kom ook wel ff luisteren naar vooral Keane, Simple Plan en Jamie Cullum.... van buiten de hekken
Jah....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jammer dat ze in Nijmegen , geen Berg hebebn zoals In Landgraaf naast het pinkpop terrein![]()
die gasten met die friese nationalsozialistische vlaggen kunnen beter uit mijn buurt blijven humorloze wankers zijn het allemaalquote:Op zondag 26 juni 2005 09:05 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
mocht je mij een peperduur duur biertje willen aanbieden, ik zie er uit als een schuldige omstander, No prints dit jaar!! ik sta naast Toffe_ellende bij NIN (vlak voor elke song ga ik dan zeggen ze nu gaan spelen, er wat er gaat gebeuren opstage ggnagna)
oh jade beker mag je terug hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |