Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels overquote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
nog maar 6 dagen![]()
![]()
![]()
(hopelijk is het dan niet zo warm als nu, ietsjes minder zou lekker zijn)
Me = bikkel! We gaan zoiezo!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels over![]()
![]()
beetje regen gaat mij ook niet weghouden bij QotSA, NIN en EoDM. Dr moet echt een tsunami uit de lucht komen zetten wil ik het gaan overwegenquote:
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....quote:Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
beetje regen gaat mij ook niet weghouden bij QotSA, NIN en EoDM. Dr moet echt een tsunami uit de lucht komen zetten wil ik het gaan overwegen![]()
ik heb het dus over een echter een tsunami, formaatje zuid-oost azië.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....
ow.... dan hoef je je geen zorgen te maken.... je gaat dus gewoon!quote:Op maandag 20 juni 2005 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb het dus over een echter een tsunami, formaatje zuid-oost azië.
denk het ook wel jaquote:Op maandag 20 juni 2005 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow.... dan hoef je je geen zorgen te maken.... je gaat dus gewoon!
Het schiet echt al opquote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
nog maar 6 dagen![]()
![]()
![]()
(hopelijk is het dan niet zo warm als nu, ietsjes minder zou lekker zijn)
graadje of 25 met een lekker zonnetje zou mooi zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de temperaturen gaan zakken naar het weekeinde toe. Nu maar hopen dat het niet gaat regenen........of wel, dan blijven alleen de echte bikkels over![]()
![]()
dat zou idd ideaal zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb er zin in, hopelijk lekker weer ongeveer 23-24 graden met een lekker briesje
Ik heb er ook erg zin in, en dit weertje zou idd ideaal zijnquote:Op maandag 20 juni 2005 12:38 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb er zin in, hopelijk lekker weer ongeveer 23-24 graden met een lekker briesje
DAT was erg! Ik was op de vrijdagochtend net mijn kleine schijttentje aan het opzetten (lees: de binnentent) toen t begon te plenzen. Ik heb het dan ook niet droog gehouden de eerste nacht.quote:[..]
ach dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren, dus Nijmegen here we come!! Vorig jaar op LL op de eerste dag viel het met bakken uit de lucht....
geen idee.. maar wij gaan gewoon vroeg weg... wil op tijd binnen zijn, want wil R.E.M. niet missenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
kan je eigelijk wel goed parkeren daar?
Volgens de website zijn er voldoende parkeerplaatsen.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:27 schreef keijz het volgende:
kan je eigelijk wel goed parkeren daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |