uhuquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb er écht fucking veel zin in. Vooral Interpol. Het wordt echt heel tof denk ik.
op lange termijn (t/m zondag de 19e):quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef icebliss het volgende:
http://www.knmi.nl/voorl/weer/
Woensdag tussen de 10 en 24 graden. Verder gaat dat stomme ding niet
Zaterdag hopelijk tussen de 20 en 30
komt wel goed johquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:37 schreef Boeman het volgende:
[..]
op lange termijn (t/m zondag de 19e):
"Grote kans op rustig zomerweer met mogelijk een bui en temperaturen (ruim) boven de 20 graden."
Maarja, dan moeten we nog een week
Fine I hope! Als alles goed is gegaan is ie nu pappie!quote:
dat is geen muziekquote:Op zondag 12 juni 2005 19:24 schreef Neleos het volgende:
Ik zie het hier nog niet staan, maar een tijdje terug is er nog een band bevestigd.
Coolpolitics.
Ik ken ze niet, maar denk wel dat ik ze ff ga checken.
Racoon is wel aardig, maar ik hoef ze niet per se te zien. Dus... Coolpolitics dan maar.
Kent iemand Coolpolitics en is het wat of kan ik toch beter naar Racoon gaan?
Rockin' Park Nijmegen, zondag 26 juni - Deel 2quote:In het jaar 2003 introduceerde Lowlands Coolpolitics. Een onderdeel waarin bekende politicussen/nederlanders kunnen discusieren met elkaar en het publiek. Dit leverde vaak leuke reacties op en staan dan ook dit jaar weer op het festival.
ik zal er ook niet bij zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Neleos het volgende:
Hehe. Ik dacht mooi. Nog een band erbij, maarja.
Maar heb geen zin in politiek, dan ga ik wel bij Racoon kijken.
Trouwens... politicussen...
sta je nu overal vooraan ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:13 schreef dndiek het volgende:
ik heb 2 vip-kaarten gewonnen via de actie van Orange
![]()
YEAH Eagles of death metal!!! Dat wordt rock 'n rollen till you drop!! \m/quote:
Lenny kravitz en Qotsa zijn al voldoende, daar heb ik wel 63 euro voor overquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
queens of the stone age en interpolquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
Voor mij was de komst van REM al voldoende. De rest is eigenlijk alleen maar bonus![]()
Interpol en Queens Of The Stone Agequote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
Voor mij was de komst van REM al voldoende. De rest is eigenlijk alleen maar bonus![]()
The Mars volta op #1quote:Door welke band raakte je nieuwsgierig voor dit festival en welke band gaf de doorslag om een kaartje te kopen?
Ik zou REM toch ook niet gaan missen als ik jou was.....quote:Op maandag 13 juni 2005 22:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
The Mars volta op #1
Snel gevolgd door Interpol
En Qotsa, NIN, Feeder en The Tears zijn dan natuurlijk leuke bijkomstigheden
Net als de rest, maar dan in mindere mate!
Same here. Toen ik hoorde dat R.E.M. nog een keer naar Nederland zou komen, was ik echt helemaal door het dolle heen. De rest zie ik als een leuke bijkomstigheid, waarbij Keane er toch echt bovenuit springt.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
gaan we ook niet missen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou REM toch ook niet gaan missen als ik jou was.....![]()
Heb ze vrijdag ook in Rome gezien, geweldig was dat! (zie verslagje)quote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Same here. Toen ik hoorde dat R.E.M. nog een keer naar Nederland zou komen, was ik echt helemaal door het dolle heen. De rest zie ik als een leuke bijkomstigheid, waarbij Keane er toch echt bovenuit springt.
Een vriend van mij belde mij op dat er een festival kwam waar onder andere REM en Queens of the Stoneage kwamen. En vorig jaar zomer wouden we REM ook al gaan bekijken in ik dacht Rotterdam en misschien in Londen, maar dat is toen niet doorgegaan. Dus dit kwam wel goed uit, plus de rest van het programma is ook goed.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
Ik vraag me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |