Toch weer wat geleerd van dit topicquote:
Blijven proberenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
FIPO
jaja, we zijn wel goed bezig hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd van dit topic![]()
Omdat het een karig en belachelijk verhaal is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
waarom wil goddess mijn spuug in de nek bij dude tijdens carnaval verhaal nie horen
We zullen je gaan missen megterquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef Megter het volgende:
niemand, dan ik
neu... tis wel geinigquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het een karig en belachelijk verhaal is?
Die quotequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[quote]Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat het een karig en belachelijk verhaal is?
[/quotneu... tis wel geinig
Truequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
BAL, wij hadden tegelijkertijd LAPO
vertel maar aan mij danquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef DracoAkaIk het volgende:
waarom wil goddess mijn spuug in de nek bij dude tijdens carnaval verhaal nie horen
dat doe ik ook, nogal lastig om voor iemand anders te sprekenquote:
niemand?quote:
hij is gevaarlijk hequote:
en met deze opmerking mensen, ja let goed op hiermee maak je vriendenquote:
Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
Mag je hier ook meedoen als je op zoek bent naar een stageplaats![]()
Nog een zeeuwquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
noem 1 reden waarom welquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
open zelf maar een topic voor stage zoekenden of stagair wannabeesquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
fokken, niveau laag tot zeer laagquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:26 schreef jitzzzze het volgende:![]()
Mijn mentor van school wil weten wat ik gedaan heb en op welk niveau. Als dat voldoende is keurt hij alles goed
Nee oprottenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
Dan wacht ik nog even![]()
En wat is er mis met zeeuwen ?
nog maar 14 uur in totaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 5 uur (en normaal 6 uur)
quote:
beetje jammerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Stagiairs op zoek naar een stageplek #1![]()
Ken jij Marcel Addink?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De wannabe Stagiairs op zoek naar een stageplek #1![]()
Nou we waren met carnaval in de kroeg ik met groep waaronder me ex vriendin...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
draco, vertel dat verhaal eens van spuug in nek
sorry, ik moest ff druk typen
nolquote:
mijne bijnaquote:
verslagquote:
kunnen we straks weer gaan smssenquote:John de Mol mag naam 'Tien' niet gebruiken
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou we waren met carnaval in de kroeg ik met groep waaronder me ex vriendin...
ik stond stukje verder met wat vrienden lol te hebbben enzo... en keer ff naar me meid...
toen zag ik net een dude naar haar lopen... en legt zo ze arm op schouder....
dus ik loop er naartoe... leg een mooie kwats in ze nek ... die dude draaid zich om..... en ik kijk hem aan van nog 1 ding verkeerd en bijt oe kapot.... en zegg.. optiefe hier... NU!!
germ dude en ze vriendjes liepe weg....ik kwam nie bij... me ex ook helemaal dubbel... en me maten hadden me getracteerd op avondje gratis drank
hij is gek hequote:
Hij moet zijn naam gewoon gaan veranderen in Molletjequote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik stond stukje verder met wat vrienden lol te hebbben enzo... en keer ff naar me meid...
dus ik loop er naartoe... leg een mooie kwats in ze nek ... die dude draaid zich om..... en ik kijk hem aan van nog 1 ding verkeerd en bijt oe kapot.... en zegg.. optiefe hier... NU!!
germ dude en ze vriendjes liepe weg....ik kwam nie bij... me ex ook helemaal dubbel... en me maten hadden me getracteerd op avondje gratis drank
Hoppa, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jooquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef LaFoxXx het volgende:
en toen was k weer terug
mensen die doorblijven zeuren kijk ik altijd glazig aan en vraag daarna: sorry, wat zei je ook alweer?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:31 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
ik heb een keer een kerel recht in z'n gezicht gespuugd.
Hij bleef maar doorzeiken over vanalles en nog wat. Daarna hield ie eindelijk z'n bek dicht.
iddquote:
hansweert hoort niet bij zeelandquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:24 schreef hr15 het volgende:
Dan wacht ik nog even![]()
En wat is er mis met zeeuwen ?
@Ballicious sorry macht der gewoonte (komt door vrienden uit Brabant)
Je kan ook zeggen dat je doof bent en met een rare stem zeggen dat ze je in het gezicht moeten aankijken als ze praten dan kan jij liplezen.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die doorblijven zeuren kijk ik altijd glazig aan en vraag daarna: sorry, wat zei je ook alweer?
ja, het is wel een goede manierquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
idd
@ de damesach is gewoon echt lachuh als zon gast daar indruk op MIJN wijf probeert te maken en hij zo moet afduipen...... zo hebben ik en me ex wel meer mensen voor de gek gehouden...
tot de dag dat ze zei dat ik haar niet jaloers kreeg...
ehm zal dit zegge.. ik won
Ja... maar dat leek op dat moment niet genoeg. Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje aangeschoten was dat moment, en net Titanic had gezien waar Rose Cal ook in z'n gezicht spuugd.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mensen die doorblijven zeuren kijk ik altijd glazig aan en vraag daarna: sorry, wat zei je ook alweer?
probeer 't uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
misschien is het wel heel lekker?![]()
oefening baart kunstquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik spuug nooit, want dat lukt me nooit goed (op de een of andere manier landt het altijd op mn kin of kleren)
Goed bezig Balliquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef Ballicious het volgende:
@ HR15. KUN JE GODVERDOMME JE BERICHT NIET IEDERE KEER EDITTEN. GEWOON QUOTEN. IK GA NIET IEDERE KEER TERUGLEZEN!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je doof bent en met een rare stem zeggen dat ze je in het gezicht moeten aankijken als ze praten dan kan jij liplezen.....
(heb da meegemaakt.... dan wil je echt weg enzo )
volgens mij staat je capslock aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef Ballicious het volgende:
@ HR15. KUN JE GODVERDOMME JE BERICHT NIET IEDERE KEER EDITTEN. GEWOON QUOTEN. IK GA NIET IEDERE KEER TERUGLEZEN!
Gespleten oren, daarmee kan ie beter horenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
d'r is iets mis met de oren van die linkse houniet, ik zou ze ff na laten kijken...
oplossingquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef hr15 het volgende:
@Ballicious ik zal het niet meer doen maar dacht ik zal hier dan nog maar niet teveel posten![]()
De buren hebben wel een erg aantrekkelijke tekkelquote:
Lijkt me wel iets voor tear, kan niet slechter zijn als ijsbiertjesquote:Tear had geloof ik nog geen experiment voor 't weekeinde
bang dat je uitgemaakt wordt voor postopkrikker door calvobbes zekerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef hr15 het volgende:
@Ballicious ik zal het niet meer doen maar dacht ik zal hier dan nog maar niet teveel posten![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef hr15 het volgende:
Dan heb ik (en ik denk ieder ander hier) liever dat je quote of wel post.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef hr15 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:36 schreef hr15 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef somegirl het volgende:
[..]
Ja... maar dat leek op dat moment niet genoeg. Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje aangeschoten was dat moment, en net Titanic had gezien waar Rose Cal ook in z'n gezicht spuugd.
Erm blijkbaar heb ik iets gemistquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De buren hebben wel een erg aantrekkelijke tekkel![]()
[..]
Lijkt me wel iets voor tear, kan niet slechter zijn als ijsbiertjes
ik heb ook wel 's gevochten....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als ik aangeschoten ben doe ik ook altijd rare dingen, maar ik heb nog nooit gespuugd. wel gebeten en iemand een lik gegeven
daarom tear we horen 't maandag welquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De buren hebben wel een erg aantrekkelijke tekkel![]()
[..]
Lijkt me wel iets voor tear, kan niet slechter zijn als ijsbiertjes
Nog een keer bierijsjes ?quote:
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deedquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb ook wel 's gevochten....
en natuurlijk *perongeluk* bier in mensen hun gezicht gegooit
luilakquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zoeken naar een stage plaats ?
School heeft voor mij een stageplaats geregeld
Ja je mist je nieuwe project voor komend weekend:quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm blijkbaar heb ik iets gemist![]()
quote:
blowen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deed
Er kwam bij ons in de kroeg altijd 1 supermooi meisje... super lichaam mooi koppie en ontzettende dikke tieten.. dus iedereen daar vanquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, het is wel een goede maniermeestal doet mn vriend neits en wacht hij totdat ikd e jongen in kwestie voor lul zet. lukt ook altijd wel goed
en dan daarna lekker zoenen met vriendje als een trap na
maar hoe heb je haar jaloers gekregen dan?
Je moet zeker ook de helft van je stagevergoeding aan school afdragen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zoeken naar een stage plaats ?
School heeft voor mij een stageplaats geregeld
quote:
Neequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Je moet zeker ook de helft van je stagevergoeding aan school afdragen?![]()
ik ben af en toe een beetje in die tijd blijven hangen denk ik soms.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deed
Ik krijg wel een stagevergoedingquote:
beterschap!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens ik ga zo lekker afsluiten
ben helemaal niet lekker![]()
veel plezier nog op je laatste dagje megter en tot morgen
doei doei iedereen
je hoeft ook niet mee te doen, gewoon doenquote:
Doe het lekker zelf dan als jij zo open-minded bentquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom sta je er gelijk afwijzend tegenover?
close-minded![]()
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgtquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nooit gedaan of is niet dom?quote:
De hond van de buren loopt al met O-benen rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf dan als jij zo open-minded bent![]()
I dont wanna knowquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De hond van de buren loopt al met O-benen rond![]()
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgt
stelletje ZIELIGE KLOOTZAKKE die da doen....
Bestaan die daar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.
toen ik 19 was, heb ik halfjaar universiteit gedaan. was niets, dus ben gestopt. toen een halfjaar niets gedaan. behalve stappen en ieder weekend zwaar bezopen raken. Heb regelmatig op de bar staan dansen, gezoend met meerdere jongens op één avond en het stomste: in de bar kleding gewisseld met de bar man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ben af en toe een beetje in die tijd blijven hangen denk ik soms.
Vooral als ik veel drank op heb.
Of is dat 1 van die domme dingen?![]()
ik vecht alleen maar met meisjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgt
stelletje ZIELIGE KLOOTZAKKE die da doen....
in breda lopen er ook van dat soort lievertjes rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.
Ik heb niks verkeerds gedaan.. ze zei dat ik haar niet jaloers kon krijgen.... ik wilde bewijzen dat ik dat wel kon....quote:
nooit gedaan. heb het altijd netjes bij drank gehouden. ook nog nooit gerookt (behalve 1 sigaar toen ik 10 was. dan doe je het ook meteen niet meer)quote:
En dan vind je het stom dat Draco en ik zo nu en dan een groene roken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toen ik 19 was, heb ik halfjaar universiteit gedaan. was niets, dus ben gestopt. toen een halfjaar niets gedaan. behalve stappen en ieder weekend zwaar bezopen raken. Heb regelmatig op de bar staan dansen, gezoend met meerdere jongens op één avond en het stomste: in de bar kleding gewisseld met de bar man.
gelukkig ben ik daar niet in blijven hangen, maar ik word vaak nog wel btje leip van drank.
ik ook. lekker tegen ze aan beuken bij het langslopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik vecht alleen maar met meisjes.
Bij voorkeur van die jaarclub balletjes
maar leuk is anders. ik zou ook nooit vreemd gaan (denk ik) en als het toch gebeurt, zou ik het meteen vertellen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds gedaan.. ze zei dat ik haar niet jaloers kon krijgen.... ik wilde bewijzen dat ik dat wel kon....
volgende dag hebben we ruzie over gehad dat ze echt dacht dat ik ging doorzetten en dat ze bang was dat ze me kwijt zou raken.... heb toen voor haar neus gsm nr wat ik eerder kreeg verbrand.... mja.. ik zou nooit vreemd gaan never nooit.... laagste van het laagste...
bij ons in eindhoven ook... reden waarom ik niet zo vaak meer daarheen ga...quote:
ik vond dat niet stom!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En dan vind je het stom dat Draco en ik zo nu en dan een groene roken?![]()
en harentrekken, vrouwenspecialiteit natuurlijk!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook. lekker tegen ze aan beuken bij het langslopenen dan daarna lekker ruzie krijgen
en dan krabben
die drang heb ik nog steeds als ik drank op heb
vind die denk ik beetje vreemd... noem 1 reden dat je het niet eerst zou uitmaken eerst....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar leuk is anders. ik zou ook nooit vreemd gaan (denk ik) en als het toch gebeurt, zou ik het meteen vertellen.
have funquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ga cadeau'tje kopen voor m'n zusjes, ff eten en eindevaluatie houden.
Tot 13:30 ongeveer
ik ga de laatste 3 jaar erg vaak stappen in haarlem, zaandam of amsterdam. Veel hardcore feesten. En het komt de laatste tijd wel erg vaak voor dat ik eerder wegga omdat er hele groepen gaan vechten. Met dancevalley en bevrijdingspop ben ik zelfs over de hekken geklommen omdat amsterdam tegen haarlem was. gingen vechten met riemen en boxbeugels. echt mongolen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bij ons in eindhoven ook... reden waarom ik niet zo vaak meer daarheen ga...
je loopt kroeg binnen. kijkt 1 sec iemand aan en ze staan me 5 man voor je.... nou ben ik zelf niet bang voor dat soort zooi... maar het verneukt wel je avond als je daar op ingaat...
maarja ze kunnen erachter komen dat 1 keer uithalen bingo is...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:48 schreef Megter het volgende:
Mensen, ik ga cadeau'tje kopen voor m'n zusjes, ff eten en eindevaluatie houden.
Tot 13:30 ongeveer
had je m'n opmerking van daarstraks niet gelezen of negeer je dat maar gewoonquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
niet getreurd, ben er nog steeds hoor
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Goh wat zijn we daar blij meequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
niet gelezen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
had je m'n opmerking van daarstraks niet gelezen of negeer je dat maar gewoon
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga de laatste 3 jaar erg vaak stappen in haarlem, zaandam of amsterdam. Veel hardcore feesten. En het komt de laatste tijd wel erg vaak voor dat ik eerder wegga omdat er hele groepen gaan vechten. Met dancevalley en bevrijdingspop ben ik zelfs over de hekken geklommen omdat amsterdam tegen haarlem was. gingen vechten met riemen en boxbeugels. echt mongolen!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die gast staat op de frontpage, hij heeft de hond van de buren staan neuken!
Draco...![]()
het kan altijd gebeuren. zeg nooit nooit. In een dronkenbui of weet ik veel wat. Dan zou ik het meteen vertellen. Als ik verliefd zou worden op een ander, zou ik dit bespreken met mn vriend. Ik vind dat je het niet iemand kan aandoen om iets achter te houden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vind die denk ik beetje vreemd... noem 1 reden dat je het niet eerst zou uitmaken eerst....
ey tis een geil teefje hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die gast staat op de frontpage, hij heeft de hond van de buren staan neuken!
Draco...![]()
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jij er uit ziet. hint hint....quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....
@ balli... dude zou ik mezelf dan niet allang hebbe opgehangen?
teruglezen vorig topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet gelezen.
hij was vast leuk.
waar staat ie?
Wat doet Sourcy hier?quote:
Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herrinerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe jij er uit ziet. hint hint....
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat een serieuse onderwerpen zijn er de laatste tijd zeg
boven de 30 graden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef somegirl het volgende:
wat voor weer wordt het dit weekend?
ja, doe dat vooral niet nog een keerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herriner
Pogingen om de reeks te behouden denk ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat een serieuse onderwerpen zijn er de laatste tijd zeg
Maar je weet vast niet meer waar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Foto van draco is al een keer ergens gepost in dit topic als ik het me goed herrinner
Dit zijn dan echt groepen die gaan vechten he. Haarlem tegen amsterdam. Op Dancevalley waren het allemaal hooligans van amsterdam en ado ofzo. Was ook afgesproken. Als je 50 man op de vuist ziet gaan is het iets anders dan een klein groepje. En er zijn regelmatig ook wapens. (vooral omdat in haarlem een harde kern asociaal zijn en met wapens rondlopen)quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik vind vechten echt niet erg... zolang het mano a mano is... maakt het me vrij weinig uit of ik verlies of win.... stukje eergevoel kennen ze niet meer tegenwoordig....
@ balli... dude zou ik mezelf dan niet allang hebbe opgehangen?
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het kan altijd gebeuren. zeg nooit nooit. In een dronkenbui of weet ik veel wat. Dan zou ik het meteen vertellen. Als ik verliefd zou worden op een ander, zou ik dit bespreken met mn vriend. Ik vind dat je het niet iemand kan aandoen om iets achter te houden.
wel waar ik heen ga op vakantiequote:
Misschien was die hond wel begonnen, dan is het toch geen verkrachten meerquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tiener VS vast voor verkrachten hond
![]()
Hoi Jim. Ben je net zo lekker als die van Idols (odolsquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ergens voor de 100quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar je weet vast niet meer waar.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...
stel ik heb een meid hondje
en jij komt bij mij... doet je rokje omhoog en ik kijk recht in die tempel van jou...
dan loop ik gewoon weg met een dikke bobbel in me broek....
ik doe da nie....klaar... durf ik echt zeker te zeggen....
foto lijkt op deze smiliequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar je weet vast niet meer waar.
Ze draaide uitdagend met haar kontjequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien was die hond wel begonnen, dan is het toch geen verkrachten meer![]()
Wat denk je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoi Jim. Ben je net zo lekker als die van Idols (odols)
in tunesie wel!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:56 schreef somegirl het volgende:
tekst do, 02-06 vr, 03-06 za, 04-06
minimum
temperatuur 12°C 11°C 11°C
maximum
temperatuur 17°C 24°C 16°C
nietes
Mits er geen vrienden van mij in die rel zitte zou ik gewoon weglopen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Dit zijn dan echt groepen die gaan vechten he. Haarlem tegen amsterdam. Op Dancevalley waren het allemaal hooligans van amsterdam en ado ofzo. Was ook afgesproken. Als je 50 man op de vuist ziet gaan is het iets anders dan een klein groepje. En er zijn regelmatig ook wapens. (vooral omdat in haarlem een harde kern asociaal zijn en met wapens rondlopen)
zeg nooit nooit. Het kan gebeuren. Het gebeurt zo vaak. (voor mij is zoenen ook al vreemdgaan, maar ook een bepaalde intimiteit delen in vaak lange gesprekken o.i.d. wanneer mijn vertrouwen beschaamd wordt) en dat moet je wel bespreekbaar maken in je relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik NOOOIT vreemd zal gaan...
stel ik heb een meid
en jij komt bij mij... doet je rokje omhoog en ik kijk recht in die tempel van jou...
dan loop ik gewoon weg met een dikke bobbel in me broek....
ik doe da nie....klaar... durf ik echt zeker te zeggen....
Maar maar maar, dan ga ik BBQ-enquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:57 schreef somegirl het volgende:
zaterdag kouder
quote:
ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef LaFoxXx het volgende:
zaterdag moet het inderdaad lekker weer worden!
quote:
de enige voor wie ik op zou komen zijn mijn zus en mijn vriend. en gelukkig lopen beiden weg bij een ruziequote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mits er geen vrienden van mij in die rel zitte zou ik gewoon weglopen...
anders zou ik ze eruit sleure...
maar ik heb niet zulke vrienden die om niets gaan meppe
Waarom zou ik het doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zeg nooit nooit. Het kan gebeuren. Het gebeurt zo vaak. (voor mij is zoenen ook al vreemdgaan, maar ook een bepaalde intimiteit delen in vaak lange gesprekken o.i.d. wanneer mijn vertrouwen beschaamd wordt) en dat moet je wel bespreekbaar maken in je relatie.
zuipenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zooo,
Verslag af en ingeleverd. Lopende zaken afgerond.
Wat zal ik nu eens gaan doen?
tuurlijk!!!!quote:
ik denk dat iedereen verder een beroerte heeft gekregen van me fotoquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Ballicious het volgende:
T is maar rustig
Ik pauzeer wanneer ik zin heb. Of wanneer de rest zin heeft...ligt eraan of ik ga lopen of kantine.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:06 schreef somegirl het volgende:
Heeft iedereen al pauze?
Ik pas over 24 minuten!
ik ook, mag zelluf weten wanneer ik eetquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik pauzeer wanneer ik zin heb. Of wanneer de rest zin heeft...ligt eraan of ik ga lopen of kantine.
je bent echt een beetje bang voor ons of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef hr15 het volgende:
@Kleffe_Dop nee daar ben ik niet zo bang voor en waar ga je naartoe op vakantie?
@Geitje82 Ik ben al een maandje op zoek ongeveer, daarvoor flink ziek geweest en er dus niet zo'n behoefte aan gehad.
zo ist maar net he boefquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook, mag zelluf weten wanner ik eet
ik ook wel, als het maar tussen 12 en 2 isquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook, mag zelluf weten wanner ik eet
geef em is ongelijk danquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
je bent echt een beetje bang voor ons of niet?
Voor mij wel denk ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
ow als ik om vier uur wil lunchen mag dat ook..... maar vandaag ga ik om één uur naar de snackbarquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ook wel, als het maar tussen 12 en 2 is
Maar we gaan altijd allemaal tussen half 1 en half 2
ik ben ook bang voor jouquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
oude spelling is coolquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
volgens mij is voor oude spelling....
nee mag nie ... doeiquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Euh niet echt bang, maar als het niet mag dan mag het niet
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
uh jahquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Ons gelieve mede te delen dat wij gaarne spreken in de ouderwetse Nederlandsche taalquote:
zekers, waarde vrind.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ons gelieve mede te delen dat wij gaarne spreken in de ouderwetse Nederlandsche taal
T ? Ben ik datquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:04 schreef Ballicious het volgende:
T is maar rustig
T is ondertussen druk aan het werk en ook aan het lunchenquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:14 schreef hr15 het volgende:
Zuipenquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
vraagje: Stel je gaat met vrienden naar Rio de Janeiro om daar het braziliaans carnaval te vieren..
wat wil je als jeugd juist wel, of juist niet doen als je daar bent?
ja vroeger.......quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
respekt aan elkander is de bom... u herinnerd zich toch
De straat opquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
vraagje: Stel je gaat met vrienden naar Rio de Janeiro om daar het braziliaans carnaval te vieren..
Vroegah toen calvobbes nog WEL crew wasquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja vroeger.......
toen calvobbes nog aardig was
kan best gevaarlijk zijn daarquote:
ja die tijd daar verlangt hij zelf ook nog naarquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Vroegah toen calvobbes nog WEL crew was
De heledag in een internetcafe gaan Fok!enquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:18 schreef LaFoxXx het volgende:
Hij leeft er nog in ofsowquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja die tijd daar verlangt hij zelf ook nog naar
't is meer dat iedereen gewoon onder de voet gelopen wordt zegmaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hij leeft er nog in ofsow
@ somegirl...
bedoelde ik ermee.. heb me post al aangepast...
is echt ziek hoeveel moorden daar gepleegt worden tijdens carnaval
dat is ook moordquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
't is meer dat iedereen gewoon onder de voet gelopen wordt zegmaar.
Een paar miljoen voetjes over je heen is toch best pijnlijk denk ik.
kutfilm... ben er in de voorpremiere heen geweest... ik vond het bagger met de hoofdletter Kutfilmquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah dat weet toch iedereen? ik wil sowieso niet naar die film
Kbaggerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
kutfilm... ben er in de voorpremiere heen geweest... ik vond het bagger met de hoofdletter Kutfilm
Ja laten we smileys in plaats van letters doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
is da van jou of van inet geplukt?
dude ik zegt echt vraag tekens bij jou wtf dat in je msn lijst doetquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja laten we smileys in plaats van letters doen.
Hoe irritant kun je zijnquote:
Niet mijn MSNquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dude ik zegt echt vraag tekens bij jou wtf dat in je msn lijst doet
NOOB kijk dan naar dat topic !! dat ben ik toch niet begonnenquote:
je weet toch.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef Ballicious het volgende:
Zaai
* jaloersquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Over een uur weer ICT overleg.... weer 1 uur in een hokje zitten zonder enige inbreng te hebben of wat dan ook
tis allebei niet te zuipen maar ze helpen je beide op de moeilijkste momenten van een dagquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:32 schreef Ballicious het volgende:
Wat hebben koffie en bier met elkaar gemeen?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:34 schreef DracoAkaIk het volgende:
tear jij opend btw zo nieuw topic k?
Ze hebben allebei dezelfde prijs bij de C1000000.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
tis allebei niet te zuipen maar ze helpen je beide op de moeilijkste momenten van een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |