beterschap!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef tijgerwillie het volgende:
heey jongens ik ga zo lekker afsluiten
ben helemaal niet lekker![]()
veel plezier nog op je laatste dagje megter en tot morgen
doei doei iedereen
je hoeft ook niet mee te doen, gewoon doenquote:
Doe het lekker zelf dan als jij zo open-minded bentquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom sta je er gelijk afwijzend tegenover?
close-minded![]()
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgtquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vechten hoorde vroeger altijd bij een avondje stappen. maar dat was in de tijd dat ik wel meer stomme dingen deed
nooit gedaan of is niet dom?quote:
De hond van de buren loopt al met O-benen rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe het lekker zelf dan als jij zo open-minded bent![]()
I dont wanna knowquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De hond van de buren loopt al met O-benen rond![]()
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgt
stelletje ZIELIGE KLOOTZAKKE die da doen....
Bestaan die daar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.
toen ik 19 was, heb ik halfjaar universiteit gedaan. was niets, dus ben gestopt. toen een halfjaar niets gedaan. behalve stappen en ieder weekend zwaar bezopen raken. Heb regelmatig op de bar staan dansen, gezoend met meerdere jongens op één avond en het stomste: in de bar kleding gewisseld met de bar man.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:41 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik ben af en toe een beetje in die tijd blijven hangen denk ik soms.
Vooral als ik veel drank op heb.
Of is dat 1 van die domme dingen?![]()
ik vecht alleen maar met meisjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vroeger was vechte nog met de hand... nu mag je hope da je geen mes tusse je flikker krijgt
stelletje ZIELIGE KLOOTZAKKE die da doen....
in breda lopen er ook van dat soort lievertjes rondquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat doen de turken/negers/marokkanen in goes ook.
Ik heb niks verkeerds gedaan.. ze zei dat ik haar niet jaloers kon krijgen.... ik wilde bewijzen dat ik dat wel kon....quote:
nooit gedaan. heb het altijd netjes bij drank gehouden. ook nog nooit gerookt (behalve 1 sigaar toen ik 10 was. dan doe je het ook meteen niet meer)quote:
En dan vind je het stom dat Draco en ik zo nu en dan een groene roken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toen ik 19 was, heb ik halfjaar universiteit gedaan. was niets, dus ben gestopt. toen een halfjaar niets gedaan. behalve stappen en ieder weekend zwaar bezopen raken. Heb regelmatig op de bar staan dansen, gezoend met meerdere jongens op één avond en het stomste: in de bar kleding gewisseld met de bar man.
gelukkig ben ik daar niet in blijven hangen, maar ik word vaak nog wel btje leip van drank.
ik ook. lekker tegen ze aan beuken bij het langslopenquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik vecht alleen maar met meisjes.
Bij voorkeur van die jaarclub balletjes
maar leuk is anders. ik zou ook nooit vreemd gaan (denk ik) en als het toch gebeurt, zou ik het meteen vertellen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik heb niks verkeerds gedaan.. ze zei dat ik haar niet jaloers kon krijgen.... ik wilde bewijzen dat ik dat wel kon....
volgende dag hebben we ruzie over gehad dat ze echt dacht dat ik ging doorzetten en dat ze bang was dat ze me kwijt zou raken.... heb toen voor haar neus gsm nr wat ik eerder kreeg verbrand.... mja.. ik zou nooit vreemd gaan never nooit.... laagste van het laagste...
bij ons in eindhoven ook... reden waarom ik niet zo vaak meer daarheen ga...quote:
ik vond dat niet stom!quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
En dan vind je het stom dat Draco en ik zo nu en dan een groene roken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |